Forum Subaru

Przejdź do zawartości

Ważne wątki

Wasze przygody antykorozyjne .. ?

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania

Post 10 sty 2017, o 21:47

Witam,
Jestem nowy na forum. Przywitałem się w odpowiednim dziale.
Chciałbym rozpocząć wątek, który nurtuje mnie na tyle mocno, że moja Impreza zimuje w ogrzewanym garażu od listopada i nie widziała nawet jednego płatka śniegu.. Tymczasem na osiedlu kilkaset metrów dalej ktoś trzyma pięknego GTka (na moje oko MY99) przy ulicy na obecnym mrozie :cofee:

Subaru to moje oczko w głowie, a według powszechnych opinii korozja lubi się nim zainteresować w pierwszej kolejności. Stąd moje obawy i pytanie jak to wygląda u innych użytkowników? Jak często zaglądacie chociażby pod listwy progowe, zderzaki czy kielichy od wewnątrz? Jakich środków zapobiegawczo używacie? Chciałbym, aby w tym wątku zgromadzić wasze zdjęcia z takich prac, które będą kopalnią wiedzy dla innych, którzy chcą odpowiednio zadbać o stan swojego auta. Głównie interesuje mnie temat Imprezy GD, żeby unaocznić sprawę.

Nie mam jeszcze porównania do forumowych egzemplarzy, ale w moim WRX-ie np nie czyściłem komory silnika od roku, a wszystko wygląda jak nowe. Efektem mojego wyczulenia jest to, że obecnie praktycznie nie jeżdżę swoim autem co doprowadza do irytacji :-)
Cezary01
0 gwiazdek
 
Auto: Bug Eye WRX
  

Post 10 sty 2017, o 22:28

Ja co prawda mam forestera tego pierwszego czyli SF, ale u nie pod plastikami zero korozji. Bolączką chyba największą są tylne nadkola i tylna belka mocująca tylne wachacze poprzeczne. Myślę że u Ciebie też warto zwrócić uwagę na te punkty. W moim wypadku rdzy nie miałem nigdzie. Trafił mi się wyjątkowo zdrowy samochód. Ale widać że ktoś go na bierząco zabezpieczał taką czarną gumą. I od 98 roku do dziś korozji brak. Więc to chyba dobra metoda. Auto śmigało do 2012r w Holandii a w PL jest od 2012 do dziś i sól mu nie zaszkodziła jeszcze.
luki_man
4 gwiazdki
 
  

Post 11 sty 2017, o 00:46

ja stosuję takie: VALVOLINE TECTYL MULTI PURPOSE 506 400ML, VALVOLINE TECTYL BODYSAFE WAX 600ml do podwozia , VALVOLINE TECTYL ML 600ml ANTYKOROZJA do profili :cofee: b.db preparaty plus podkłady.
Kolega ma na sprzedaż graty: silnik ,skrzynia automat , ładna skóra czarna zawias i inne, legacy 99r--2002r Angol jak coś pytać na PW
fudżisubo;)
2 gwiazdki
 
Auto: Forester S turbo MY-01
Skąd: WR
  

Post 13 sty 2017, o 09:28

Panowie, a jak to jest z zabezpieczaniem/czyszczeniem podwozia? kiedy należy wykonywać te czynność? rozumiem, że po zimie jakieś czyszczenie, ale czy zabezpieczanie na jesień czy też na wiosnę? podzielcie się doświadczeniem oraz rodzajami i skutecznością preparatów do konserwacji podwozia.
geos
2 gwiazdki
 
Auto: Forester 2.0X 2003
  

Post 17 sty 2017, o 12:35

geos najlepiej czyścić Rudą wiosną, latem jak jest ciepło łatwiej jest rozprowadzać te preparaty jw. podałem
Kolega ma na sprzedaż graty: silnik ,skrzynia automat , ładna skóra czarna zawias i inne, legacy 99r--2002r Angol jak coś pytać na PW
fudżisubo;)
2 gwiazdki
 
Auto: Forester S turbo MY-01
Skąd: WR
  

Post 21 sty 2017, o 11:36

Czy ktoś podzieli się pierwszymi zdjęciami? Tak żeby ośmielić do działania
Cezary01
0 gwiazdek
 
Auto: Bug Eye WRX
  

Post 4 lip 2017, o 12:40

Temat się nie rusza to ja się pochwalę. Zabezpieczenie robiłem w maju w punkcie:

Obrazek

A tutaj kilka zdjęć z prac, PRZED:

Obrazek

I PO :-) :

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Cezary01
0 gwiazdek
 
Auto: Bug Eye WRX
  


Powrót do Dział techniczny ...czyli dla kochających inaczej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości