Hej
Wszystko wskazuje na to, że mojego 2.0 N/A dopadł problem uszczelki pod głowicą.
Ostatnio po trasie wypluło mi trochę płynu ze zbiorniczka wyrównawczego. Innych objawów na razie brak.
Po dolaniu i kolejnej przejażdżce sprawdziłem i po dodaniu gazu bombluje mi powietrze w zbiorniczku.
Aby mieć większą pewność chce zrobić test na obecność CO2.
Pytanie czy możecie polecić jakiś zakład w Łodzi/okolicach gdzie mógłbym oddać moje subaru na operacje na sercu (silniku) i nie doprowadzi to właściciela do ruiny ?
UPG Przedmuchy
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
arturj
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Karczmiska, Lubelszczyzna
- Auto: Forester SF - był, była impreza gd 2.0 n/a, była na szczęście już nie ma e61, jest Forek sh 2,5
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: UPG Przedmuchy
Sprawdź korek chłodnicy. Ja nie wierzę w magiczne testy. Jak temp. na blacie? Przy jakich prędkościach wypluło CI ten płyn. Mi wypluwało przy autostradowych prędkościach, choć to bardziej chodzi o stałe obr. >4000, korek nie trzymał w ogóle ciśnienia i wypluwało do zbiorniczka, ale u mnie było na blacie widać. UPG dość rzadka sprawa w n/a, choć się zdarza - ja robiłem. I testy można wg. mnie w buty włożyć, bo po zrobieniu a ASO nadal płyn zmieniał kolor, zrobiłem z ciekawości, nie żeby mu coś po remoncie dolegało.
Sprzedam bandita 1200
Re: UPG Przedmuchy
Witaj.
Jeśli jesteś z Pabianic,to mogę Ci polecić mojego kolegę,ma warsztat w Pabianicach.
Zadzwoń sobie i dopytaj się,o cenę,jeśli będzie Ci odpowiadać,to zdecydujesz,co i jak.
534 708 482
Trzy miesiące temu robiłem u siebie,więc mogę Ci przybliżyć koszt części.
Wszystko robiłem na oryginalnych Subarowych częściach,koszt części wyszedł około 2 tys zł,wszystkie uszczelniacze wałków,wału korbowego,oringow,uszczelki góry silnik,kolektorów,rozrząd,olej,filtry i płyn.
Głowice i blok zawsze planuje sam.
Więc do tego dolicz sobie koszt robocizny i będziesz znał przybliżony koszt takiej operacji.
Pozdrawiam.
Jeśli jesteś z Pabianic,to mogę Ci polecić mojego kolegę,ma warsztat w Pabianicach.
Zadzwoń sobie i dopytaj się,o cenę,jeśli będzie Ci odpowiadać,to zdecydujesz,co i jak.
534 708 482
Trzy miesiące temu robiłem u siebie,więc mogę Ci przybliżyć koszt części.
Wszystko robiłem na oryginalnych Subarowych częściach,koszt części wyszedł około 2 tys zł,wszystkie uszczelniacze wałków,wału korbowego,oringow,uszczelki góry silnik,kolektorów,rozrząd,olej,filtry i płyn.
Głowice i blok zawsze planuje sam.
Więc do tego dolicz sobie koszt robocizny i będziesz znał przybliżony koszt takiej operacji.
Pozdrawiam.
-
arturj
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Karczmiska, Lubelszczyzna
- Auto: Forester SF - był, była impreza gd 2.0 n/a, była na szczęście już nie ma e61, jest Forek sh 2,5
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: UPG Przedmuchy
Głowice planować trzeba, ale blok? Wydaje mi się, że nie koniecznie, a jak już to koszty mooocno rosną.
Sprzedam bandita 1200
Re: UPG Przedmuchy
Jestem po teście na co2 - negatywny. Przed testem sprawdzałem i było powietrze. Po zapieciu testera wyszło całe powietrze aż się pojawił płyn i bable ustały. Nie wiem czy już się cieszyć.
Płyn mi wyplulo jak jechałem po trasie 140-150km/h jakieś 40min. Jak dojechał to zapach płynu spod maski zwrócił moją uwagę. Na pewno spróbuję zmienić korek bo faktycznie coś słabo trzyma ciśnienie, mogę ręką spokojnie scisnac wąż. Tylko skąd tyle powietrza bo płyn zaciąga gdy stygnie
Filmik bardzo fajny, znów się doszkolilem.
sheki: dzięki za namiar, dobry mechanik zawsze się przyda
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Płyn mi wyplulo jak jechałem po trasie 140-150km/h jakieś 40min. Jak dojechał to zapach płynu spod maski zwrócił moją uwagę. Na pewno spróbuję zmienić korek bo faktycznie coś słabo trzyma ciśnienie, mogę ręką spokojnie scisnac wąż. Tylko skąd tyle powietrza bo płyn zaciąga gdy stygnie
Filmik bardzo fajny, znów się doszkolilem.
sheki: dzięki za namiar, dobry mechanik zawsze się przyda
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
-
arturj
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Karczmiska, Lubelszczyzna
- Auto: Forester SF - był, była impreza gd 2.0 n/a, była na szczęście już nie ma e61, jest Forek sh 2,5
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: UPG Przedmuchy
Zmień korek, nalej przyzwoity płyn np. pre...ne, odpowietrz jak Pan Bóg przykazał i ciesz się furą. Korek na aledrogo w ub. tygodniu za 60 zetów kupiłem.
Sprzedam bandita 1200
Re: UPG Przedmuchy
Update:
Korek zmieniony. Po nagrzaniu ciśnienie w układzie wyraźnie wyższe. Ściśniecie węża jest trudniejsze i nie wyciska powietrza do zbiorniczka.
Chyba jest jeszcze jakaś mała nieszczelność na połączeniu górnego węza (albo w chłodnicy) co mogło byc powodem zaciąganie (oprócz płynu) powietrza przy stygnięciu.
Wniosek - to raczej nie uszczelka
Dzieki wszystkim za pomoc
Korek zmieniony. Po nagrzaniu ciśnienie w układzie wyraźnie wyższe. Ściśniecie węża jest trudniejsze i nie wyciska powietrza do zbiorniczka.
Chyba jest jeszcze jakaś mała nieszczelność na połączeniu górnego węza (albo w chłodnicy) co mogło byc powodem zaciąganie (oprócz płynu) powietrza przy stygnięciu.
Wniosek - to raczej nie uszczelka
Dzieki wszystkim za pomoc
-
arturj
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Karczmiska, Lubelszczyzna
- Auto: Forester SF - był, była impreza gd 2.0 n/a, była na szczęście już nie ma e61, jest Forek sh 2,5
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: UPG Przedmuchy
Sprawdź jeszcze podgrzewanie przepustnicy, mi właśnie tam, teraz zauważyłem sączy się płyn.
Sprzedam bandita 1200