Forum Subaru

Przejdź do zawartości

Ważne wątki

Kto potrafi poprawnie odczytać ten wykres?

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania

Post 10 kwi 2009, o 22:38

jako napisał(a):Wykres pokazuje moc i moment obrotowy na kołach, przed i po modyfikacji.

mimo tego, iż wyraźnie wykres podpisany jest, że na kole zamachowym :?:
Danieldd48
2 gwiazdki
 
Auto: Forester '98 2,0 AWD, LPG, STEREO, LO
Skąd: z Jasła
  

Post 10 kwi 2009, o 22:48

Danieldd48 napisał(a):
jako napisał(a):Wykres pokazuje moc i moment obrotowy na kołach, przed i po modyfikacji.

mimo tego, iż wyraźnie wykres podpisany jest, że na kole zamachowym :?:



O matko - no w kolko mozna i na okraglo. Nie ma zadnego "mimo"...

WYKRESY POKAZUJA MOMENT I MOC NA KOLACH - CZERWONE I NIEBIESKIE WYKRESY, CZERWONE I NIEBIESKIE NAPISY.

ZIELONE NAPISY TO PODANA OSZACOWANA MOC I MOMENT NA KOLE ZAMACHOWYM - NIE PRZEDSTAWIONE NA WYKRESIE.
Jacek "AMI" Rudowski
AMI
5 gwiazdek
 
Skąd: Dublin
  

Post 11 kwi 2009, o 21:37

wykresy czerwone: moment(te wyzej) i moc (te nizej) mierzone na kolach, wykresy niebieskie: odpowiednio moment i moc na kolach przed modyfikacja. wartosci na zielono to wartosci bezposrednio na kole zamachowym-wyzsze bo nie uwzgledniajace strat w ukladzie napedowym (pomiar wymaga cos wiecej niz zwykla hamownia). Ale ciekawi mnie czy po tego typu pzrerobkach mozna tak bezkarnie przesuwac maksymalne obroty?
barry
0 gwiazdek
 
  

Post 11 kwi 2009, o 21:44

W sensie, że coś źle z tym momentem? Nie znam się świetnie dlatego pytam - czym się różni uppipe od downpipe-a? :o
Moonek
 
  

Post 11 kwi 2009, o 21:56

Moonek napisał(a):W sensie, że coś źle z tym momentem?


Wszystko jest dobrze - nie szukaj problemow na sile...

Moonek napisał(a):czym się różni uppipe od downpipe-a?


Ksztaltem, polozeniem - takie tam pierdoly... :)
Uppipe to ten kawalek rury, ktory idzie od kolektora wydechowego do turbo. Downpipe to ten kawalek rury za turbo juz, odprowadzajacy spaliny z niego do dalszych czesci wydechu (center pipe i back box - uprzedzajac ewentualne pytania ;) - razem do kupy zwany takze catbackiem :))
Jacek "AMI" Rudowski
AMI
5 gwiazdek
 
Skąd: Dublin
  

Post 11 kwi 2009, o 22:04

AMI napisał(a):O matko - no w kolko mozna i na okraglo.

Dzięki AMI za cierpliwość, no popatrzyłem na oś Y i wyraźnie jest napisane koło zamachowe i tym się zasugerowałem, nooo :-/
Danieldd48
2 gwiazdki
 
Auto: Forester '98 2,0 AWD, LPG, STEREO, LO
Skąd: z Jasła
  

Post 11 kwi 2009, o 22:10

Mogliby bardziej zrozumiale opisywać te wykresy... :-/
Moonek
 
  

Post 11 kwi 2009, o 22:13

Danieldd48 napisał(a):
AMI napisał(a):O matko - no w kolko mozna i na okraglo.

Dzięki AMI za cierpliwość, no popatrzyłem na oś Y i wyraźnie jest napisane koło zamachowe i tym się zasugerowałem, nooo :-/



Ale tam jest napisane wheel power & torque - a nie flywheel :)
Jacek "AMI" Rudowski
AMI
5 gwiazdek
 
Skąd: Dublin
  

Poprzednia strona

Powrót do Dział techniczny ...czyli dla kochających inaczej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: betun, Google [Bot] i 5 gości