No widzisz , kiedyś pisałem że trzeba seryjne oleje w dyfrze czym predzej wylac i nalac coś normalnego, to A.K. mnie wyśmiał itd.

że producent zaleca, itp. pierdoły.
Z racji że ostatnio mam dośc często do czynienia z zespołem rajdowym SPRT, słucham się ich , i ściśle tego przestrzegam. Maja w wielu kwestiach naprawde 100% racji, i nie chodzi tu o samochody rajdowe ! a o cywilne.
U mnie było to samo, tylko po 3000km, wylał się jede syf, a na korek spustowy, był cały w opiłkach
Jak mówiłem że mam problemy z DCCD ( po nagrzaniu) i mechanik od Leszka K. pierwsze mi powiedział wymień olej na 75W140 , i aż sie wierzyć nie chce ale pomogło ! oczywiście A.K. tez mnie wyśmiał.... widocznie wie lepiej :-P
Wczoraj na ten przykład, byłem na rajdzie Magurskim i siedziałem z teamem SPRT, jak tylko Leszek zjechał do parku po wszystkich odcinkach, i mieli 45 min. czasu na obsługę, dokładnie sie przyglądałem co robią.
Zbiezność
olej w dyfrze
płyn hamuclowy
dolewka oleju ( widziałem jaki leją :-P )
płyn spryskiwacza,
jeden elektronik zajmuje sie silnikiem
drugi elektronik zajmuje sie dyframi
mycie auta
dokrecanie wszystkich śrub
wszystko to oczywiscie zalezy od specyfiku rajdu, i uszkodzeń, ale tj. tzw standart