Witam serdecznie,
Chciałbym na szybko dopytać obecnych magików wymieniam zatarty silnik w swoim Forku 2007 2.0 AT wolnossak. Kupiłem silnik od imprezy o takim samym oznaczeniu bo podobno również pasują niestety poprzez kolejne modyfikacje w nowym silniku od imprezy w głowicy nie ma otworu na EGR a u mnie z kolektora wychodzą rurki. ( nie da się zamocować kolektorów od imprezy ponieważ nie pasuje filtr powietrza. ( nie chce się bawić w modyfikację) i teraz wiem że można zaślepić ale na bank będzie wywalać CHECK ENGINE. Wiem też że można pobawić się w oprogramowaniu ale podobno tylko w turbo a w wolnossakach już niestety nie da rady. Ponadto silnik ma 55k mil ( ok 88k km), podpowiedzcie proszę bo nie mogę znaleść na forum co ile regulacja zaworów w takiej imprezie ( auto z 2008) bo przy wyjętym motorze od razu bym załatwił i to, tym bardziej że planuje forka zagazować.
Będę wdzięczny za szybkie odpowiedzi bo silnik gotowy do włożenia, czy ryzykować zaślepienie i liczyć na cud o nie zapaleniu się CHECK ENGINE czy też jest jakiś magiczny sposób na podłączenie tego EGR'a...
Regulacja zaworów + nie pasujący EGR - silnik Ej204
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
fudżisubo;)
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: WR
- Auto: Forester S turbo MY-01
- Polubił: 2 razy
- Polubione posty: 0
Re: Regulacja zaworów + nie pasujący EGR - silnik Ej204
co ile regulacja zaworów w takiej imprezie ( auto z 2008)" jak nie było w nim wcześniej LPG to nie reguluj zaworów jak nie klepią jest ok. Z lpg co 50.000km się powinno- ja już 35000km przejechałem i nic się niepokojącego nie dzieje.