Kilka tygodni minęło od zakupu ELM327.
Wszystko fajnie, ale:
DPF nie lubi zimna ( poniżej 25stopni - temperatura otoczenia!): tzn. Silnik się słabej nagrzewa, i tym samym wytwarza dużo sadzy zapychajac filtr DPF do nawet 90% po drodze uruchamiając wszystkie procedury wypalania. Ale ponieważ jest Zimny silnik to kończy się to na blink- mrugajaca kontrolka.
A jak mruga kontrolka, to d..a, do serwisu!.
Czemu nie można zresetować tej kontrolki nie uruchamiając tej procedury w serwisie!!?!?!???
Przypominam, iż procedura serwisowa polega na uruchomienie silnika tak na 15 minut minimum przy 2500obrotow aby katalizator osiągnął najmniej 700stopni! I wypalił cyf.
Ja się pytam! Jaka jest żywotność tych części ( układ wydechowy)???!? Jak muszą co róż wytrzymać taki obciążenia.
Jak ktoś wie jaki jest kod, albo procedura zresetować komputera, aby ponownie uruchamiał pasywne wypalania to proszę go podać!.
Przypominam, że jak się zapali mrugajaca kontrolka to już wyłącza się program sprawdzający sadzy, pyłu i td. Możesz mieć 63% sadzy a i tak mruga
Patrz zdjęcie. Kontrolka mruga!!!
Soot=sadza
Soot : - jak przekracza 65% to się uruchamia pasywne wypalanie
- jak przekracza 75-80% to się zapala kontrolka DPF, czyli zaproszenie na "przejażdżkę"
- jak przekracza 90-95% zaczyna mrugać....i nic nie zrobimy
Jak ktoś ma patent/kod/ kombinacje na reset komputera proszę podać! Please.
Druga opcja to kupić urządzenie do podpięcia pod program serwisowy ( firma z Białegostoku Sprzedaje za 1300zl) i jestem coraz bliżej!


Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka