Wymiana VF28... Tylko na co?
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- kuzi4
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Chrzanów/Łódź
- Auto: STi TypeR "22B", GT GF 98, Outback 2,5 '00
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Wymiana VF28... Tylko na co?
Jaką turbiną zastąpić IHI VF28? Regeneracja nie wchodzi w grę, a rzeczona jest już dość starawą konstrukcją i stąd moje pytanie. Jakiś nowocześniejszy model odpowiadający parametrami VF28?
- Shabat
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Subaru Impreza STI V4 JDM 1998 rok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Wymiana VF28... Tylko na co?
Generalnie jak masz fabryczne ECU to masz niewielkie pole do popisu - teoretycznie zamiennie stosowane są VF24, VF28 i VF29. Jak masz aftermarketowego kompa to masz dużo więcej możliwości tylko oprócz turbo czeka Cię remap
Zerknij tu - masz opis https://forums.nasioc.com/forums/showth ... ?t=1141476
Zerknij tu - masz opis https://forums.nasioc.com/forums/showth ... ?t=1141476
IMO VF28 jest na tyle fajną turbosprężarką(choć dosyć drogą), że ja bym jej nie zmieniał. Bez strojenia raczej nie ma sensu wkładanie czegokolwiek innego, bo jak się okaże, że górą czy przy wstawaniu robi się za ubogo albo pojawia się stuk w którymś zakresie obrotów, pójdą za tym większe wydatki. A jak chcesz więcej mocy, to zostaje tak naprawdę albo jakiś custom na bazie muszli wydechowej IHI, żeby nie rzeźbić z wydechem, uppiem, dolotem etc + oczywiście strojenie i inne mody, czyli naście tysięcy.
Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl
Re: Wymiana VF28... Tylko na co?
Ja mam td05-16g do sprzedania, świtnie by zastąpiła vf28 (patrz w dziale sprzedam części) , ale bez remapu to raczej się nie obejdzie
Subaru SVX -> Audi a4 1.8t -> Lexus IS300 -> Mazda 6 3.0 v6 ->Mazda rx8 -> Subaru Impreza WRX -> Toyota GT86->e60 535i