Zakup Subaru Forester'a

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
Leitz033
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Lokalizacja: Siedlce,Ostrów Mazowiecka,Warszawa
Auto: niedługo będzie stForek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Zakup Subaru Forester'a

Post 17 maja 2017, o 19:33

Witam wszystkich ciepło ;-) ,
jeśli temat gdzieś jest już rozwinięty proszę o zrozumienie, jestem zielony na tym forum mogłem nie znaleźć.

W ciągu najbliższych dni będę oglądał kilka Foresterów z serii II i mam kilka pytań związanych z nimi...

1. Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Są jakieś sztuczki co do oglądania? (czy wizyta ze znajomym mechanikiem wystarczy?)
2. Co myślicie o silniku 2.0 158 km? (przyznam że fanem szybkich jazd nie jestem)
3. Czy subaru ma jakieś typowe usterki, które mogą być uciążliwe?
4. Znajdzie się ktoś na forum, kto ma może możliwość sprawdzenia numeru VIN? (chodzi dokładniej o przebieg oraz wyposażenie)
5. Jeśli to możliwe to rzućcie okiem na to ogłoszenie jest coś podejrzanego? https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-fo ... 4722c70c73

Jeśli ktoś może proszę o pomoc :-)
Pozdrawiam Maciej



TOMA52
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: Lublin
Auto: Był Forester SG jest Impreza GH
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zakup Subaru Forester'a

Post 19 maja 2017, o 11:54

Ad 2. Regulacja zaworów jest kosztowna, przy gazie warto sprawdzać luzy co ok. 50.000 km (podczas sprawdzania wymieniasz uszczelki pokryw zaworów - koszt. na OEM ok 200 zł za komplet, zamienniki nie polecane), regulacja może się wiązać z wyjęciem silnika, ew. podczas wymiany rozrządu można zdjąć wałki rozrządu i da się bez wyciągania - ale musi to robić ktoś mający pojecie konkretnie o Subaru. Silnik o oznaczeniu EJ20F miał wzmacniane gniazda zaworowe.