Forum Subaru

Przejdź do zawartości

Ważne wątki

pasek rozrządu legacy

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania

Post 18 kwi 2009, o 17:54

hejka, mam legacy 2.5 (2004 z USA), w instrukcji podają, że wymiana paska po 105 k mil, na forum były opinie, że 100k km to góra. No to jak to jest? Sporo tu speców, może czegoś konkretnego się dowiem. Ja mam zrobione 37k mil.autko super.
gladius56
1 gwiazdka
 
Auto: legas 2.5 ,04 ,165 kucy
Skąd: kace ,bbiała
  

Post 18 kwi 2009, o 18:26

105.000 mil to fantastyka naukowa - jesteś pewny że tak podają w instrukcji?
Bergen
Moderator
 
Skąd: Wrocław
  

Post 18 kwi 2009, o 19:42

mam przed sobą Maintenance Booklet 2004 Subaru i tam tak stoi.... i co Ty na to?
gladius56
1 gwiazdka
 
Auto: legas 2.5 ,04 ,165 kucy
Skąd: kace ,bbiała
  

Post 18 kwi 2009, o 19:53

Rzeczywiście w USA tak podają, ja bym tego nie próbował w polskich warunkach.
Azrael
6 gwiazdek
 
Skąd: Warszawa
  

Post 18 kwi 2009, o 19:58

gladius56 napisał(a):mam przed sobą Maintenance Booklet 2004 Subaru i tam tak stoi.... i co Ty na to?



Gdybyś miał jeździć tak jak się jeździ w Stanach, to do tego czasu nawet pewnie klocków byś nie musiał wymieniać. :giggle:
jarmaj
6 gwiazdek
 
Auto: Łopel Turrrbo i 6-cylindrowy bokser, ale nie japoński ;-)
Skąd: Gliwice
  

Post 18 kwi 2009, o 19:59

jarmaj, moje tarcze w Subaru mają 37kkm już... mam się martwić?
Azrael
6 gwiazdek
 
Skąd: Warszawa
  

Post 18 kwi 2009, o 20:02

Azrael napisał(a):jarmaj, moje tarcze w Subaru mają 37kkm już... mam się martwić?


W slow mammalu? Czyli te które były w zeszłym roku na dojczlandzie?

Nie, nie musisz się martwić. To znaczy że do perfekcji opanowałeś technikę zatrzymywania sie bokiem bez hamulców.

:mrgreen:
jarmaj
6 gwiazdek
 
Auto: Łopel Turrrbo i 6-cylindrowy bokser, ale nie japoński ;-)
Skąd: Gliwice
  

Post 18 kwi 2009, o 20:02

jarmaj napisał(a):W slow mammalu? Czyli te które były w zeszłym roku na dojczlandzie?


No to właśnie. Klocki mają już ze 20kkm, też te co były na dojczlandzie.
Azrael
6 gwiazdek
 
Skąd: Warszawa
  

Post 18 kwi 2009, o 20:05

Bez jaj.
Mój rekord na klockach właśnie jest teraz ustanawiany, na Carbonach przekroczyłem już magiczne 8 tyś km (wcześniej mi się nigdy nie udało). I jeszcze dużo ich jest.
jarmaj
6 gwiazdek
 
Auto: Łopel Turrrbo i 6-cylindrowy bokser, ale nie japoński ;-)
Skąd: Gliwice
  

Post 18 kwi 2009, o 20:05

No to jak w końcu z tym paskiem 100k km?
gladius56
1 gwiazdka
 
Auto: legas 2.5 ,04 ,165 kucy
Skąd: kace ,bbiała
  

Post 18 kwi 2009, o 20:09

Ja bym zmienił. Wymiana rozrządu pewnie jakieś 1,5 - 2 tyś PLN. Naprawa silnika po kolizji z zaworami - lepiej poszukać inne auto... Ale to twój wybór.
jarmaj
6 gwiazdek
 
Auto: Łopel Turrrbo i 6-cylindrowy bokser, ale nie japoński ;-)
Skąd: Gliwice
  

Post 18 kwi 2009, o 20:19

ok pewnie tak zrobię, ale zastanawia mnie dlaczego w usa podają takie dane.
pozdro :-)
gladius56
1 gwiazdka
 
Auto: legas 2.5 ,04 ,165 kucy
Skąd: kace ,bbiała
  

Post 18 kwi 2009, o 20:24

gladius56, bo tam jest inny typowy sposób eksploatacji.
Azrael
6 gwiazdek
 
Skąd: Warszawa
  

Post 18 kwi 2009, o 22:09

no fakt u nas jest trochę mniej typowo :-)
nara!
gladius56
1 gwiazdka
 
Auto: legas 2.5 ,04 ,165 kucy
Skąd: kace ,bbiała
  

Post 23 kwi 2009, o 16:16

A co z ceną wmianki w 4turbo k-ce śpiewają 2300,przesada chyba?
Inn pyt. czy warto oglądać pasek przed wymianą tj po 50-60k km? :wall:
gladius56
1 gwiazdka
 
Auto: legas 2.5 ,04 ,165 kucy
Skąd: kace ,bbiała
  


Powrót do Dział techniczny ...czyli dla kochających inaczej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Duniek i 5 gości