Rozwiązany problem wpadajacego hamulca w 5x100 :)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Rozwiązany problem wpadajacego hamulca w 5x100 :)
Chciałem się pochwalić
Po dzisiejszych testach muszę stwierdzić że tarcze pływające w pełni rozwiązuje problem wpadającego hamulca w GT z BBK i STi 5x100. Dziś jeździliśmy na starych łożyskach po conajmniej kilku pojeżdżawkach, na R888i zero problemu. :)
Po dzisiejszych testach muszę stwierdzić że tarcze pływające w pełni rozwiązuje problem wpadającego hamulca w GT z BBK i STi 5x100. Dziś jeździliśmy na starych łożyskach po conajmniej kilku pojeżdżawkach, na R888i zero problemu. :)
Re: Rozwiązany problem wpadajacego hamulca w 5x100 :)
No nie dziadujcie - lozyska tez byscie wymienili na sprawne ;P
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Rozwiązany problem wpadajacego hamulca w 5x100 :)
Dotąd właściwie trzeba je było wymieniać co 100-200km.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: Rozwiązany problem wpadajacego hamulca w 5x100 :)
A po ile takie pływające tarcza pod seryjny zacisk?
Bo o ile w WRX problem nie istniał, to w estijaju jest kiepsko. Normalnie zacząlem jaździć jak te japońce z best motoring, jeszcze na prostej kopię w hamulec żeby dosunąć klocki bo taki robi się luz.
Bo o ile w WRX problem nie istniał, to w estijaju jest kiepsko. Normalnie zacząlem jaździć jak te japońce z best motoring, jeszcze na prostej kopię w hamulec żeby dosunąć klocki bo taki robi się luz.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: Rozwiązany problem wpadajacego hamulca w 5x100 :)
Nie wiem co to ten kickback (w tym kontekście), ale chodzi o to, że na zakręcie tarcza na tyle pracuje, że rozpycha trochę klocki.
I potem trzeba ten luz skasować - albo deptając do podłogi, albo wcześniej je dosunąć do tarcz lekkim naciśnięciem pedału.
I potem trzeba ten luz skasować - albo deptając do podłogi, albo wcześniej je dosunąć do tarcz lekkim naciśnięciem pedału.
Re: Rozwiązany problem wpadajacego hamulca w 5x100 :)
zatem kickback, ponoć przy pływającym zacisku (np. 2 tłoczki) jest znacznie rzadszy. widać jak zacisk jest stały to pomaga pływająca tarcza
a w ogóle, żeby się pojawił trzeba b. ostro skręcać dużo poziomego g
a w ogóle, żeby się pojawił trzeba b. ostro skręcać dużo poziomego g
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: Rozwiązany problem wpadajacego hamulca w 5x100 :)
Tam ostro. Normalnie.deLux pisze:a w ogóle, żeby się pojawił trzeba b. ostro skręcać dużo poziomego g
Re: Rozwiązany problem wpadajacego hamulca w 5x100 :)
jarmaj, jak to pracuje na tyle, że rozpycha klocki? Czym to jest spowodowane?jarmaj pisze: ale chodzi o to, że na zakręcie tarcza na tyle pracuje, że rozpycha trochę klocki
Kiedyś miałem żonę... teraz mam Subaru
Re: Rozwiązany problem wpadajacego hamulca w 5x100 :)
mały 5150 pisze: jarmaj, jak to pracuje na tyle, że rozpycha klocki? Czym to jest spowodowane?
Tym że się łożysko poddaje.
jarmaj pisze: A po ile takie pływające tarcza pod seryjny zacisk?
Koło 4,5 z klockami, może po obecnym kursie trochę mniej.
Ale w Twoim wypadku to naprawdę zestaw hamulcowy wyjdzie taniej w długim terminie.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: Rozwiązany problem wpadajacego hamulca w 5x100 :)
Azrael pisze:Ale w Twoim wypadku to naprawdę zestaw hamulcowy wyjdzie taniej w długim terminie.
Oj chyba w baaaaardzo długim , bo to przecież >10kPLN.....
Na razie moje tarcze trzymają się dzielnie (chociaż fakt że po drodze była zima, więc nie były zbytnio obciążane), ale tak rozważam różne możliwości.