Witam serdecznie forumowiczów.
Po latach przerwy chciałbym wrócić do wspomnień z Subaru ;) Rozważam kupno Legacy GT '05 z perspektywą wstawienia go od razu do mechanika i zrobienia go na czysto.
O jakie elementy warto zadbać na zaś, co w tym modelu było typową wadą?
Pomijam oczywiste kwestie, że "co wymienić to zależy co już było zrobione" przez poprzedniego właściciela, i dbanie o oczywistości jak wymiana oleju itp.
Gdzieś czytałem, że uszczelka pod głowicą to był słaby punkt tych modeli - czy coś takiego warto wymienić na zapas?
Czy w kwestiach takich jak sprzęgło jest jakaś zbieżność z Imprezą z analogicznej generacji/rocznika?
Posiłkując się waszą wiedzą i doświadczeniem - o co zadbać na wyrost, co sprawdzić, żeby cieszyć się spokojem na dłuższy czas?
Pozdrawiam serdecznie!
Legacy GT - co wymienić, jakie mocniejsze sprzęgło?
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
lodowkapotwor
- 0 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Legacy GT - co wymienić, jakie mocniejsze sprzęgło?
Rozumiem, ze mowisz o wersji 2.5 z usa. Jesli tak to uwazaj na silnik. Tloki masowo wylatuja z cylindrow. Subaru powiekszajac pojemnosc z 2.0 do 2.5 strzelilo sobie troche w stope.
Oczywiscie ja nic nie odradzam bo 2.5 jest zaje... Ale jesli chcesz tym jezdzic lata to szykuj kase na zakucie. Po tym zabiegu auto jest bezpieczne i podatne na profesjonalne strojenie.
Kolejny element to zdecydowanie hamulce. Nie oszczedzaj wsadzaj najdrozsze na jakie Cie stac. Auto jest bardzo mocne i potrzebuje prawdziwych hamulcow. OEMowe to jakis zart :D
I to chyba wszystko na poczatek. Oczywiscie samo zakucie niesie zwykle za soba modyfikacje typu powiekszenie przelotu, wywalenie katow itp ale to juz pierdoly ktore ustali z Toba serwis zajmujacy sie takimi modyfikacjami
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Oczywiscie ja nic nie odradzam bo 2.5 jest zaje... Ale jesli chcesz tym jezdzic lata to szykuj kase na zakucie. Po tym zabiegu auto jest bezpieczne i podatne na profesjonalne strojenie.
Kolejny element to zdecydowanie hamulce. Nie oszczedzaj wsadzaj najdrozsze na jakie Cie stac. Auto jest bardzo mocne i potrzebuje prawdziwych hamulcow. OEMowe to jakis zart :D
I to chyba wszystko na poczatek. Oczywiscie samo zakucie niesie zwykle za soba modyfikacje typu powiekszenie przelotu, wywalenie katow itp ale to juz pierdoly ktore ustali z Toba serwis zajmujacy sie takimi modyfikacjami
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk