Klima - usterka czy nie? Spalanie - 2.0l hamowanie silnikiem
: 30 maja 2017, o 13:20
Witam Wszystkich zagladajacych do tematu.
Jestem swiezym posiadaczem Subaru w wydaniu Forester XT.
Samochod nowy, piekny chociaz ma swoje za uszami.
Po paru tysiacach kilometrow ktore nim zrobilem spotkalem sie z paroma tematami ktore nie wiem czy tak sa i juz beda (ten typ tak ma), da sie z tym cos zrobic a moze to usterka.
1. Klimatyzajca automatyczna.
jest ogromna roznica przy ustawieniu 19.5 a 20 st.C. Przy 19.5 mocno wieje na zimno natomiast przy 20 zaczyna dawac jak z piekarnika. Wezme jeszcze termometr do samochodu zeby pomierzyc temperatury ale ewidentnie cos tu jest nie tak. Testowane na odcinku 300km w temperaturze na zewnatrz 26st. modyfikacja tylko temperatury.
2. Czy u Was tez tak jest ze przy hamowaniu silnikim komputer wskazuje spalanie chwilowe 2l/100km? Pare samochodow juz mialem i zawsze bylo to 0. Myslalem ze to moze kwestia uturbienia. Kolega kupil wlasnie bmw w turbo o podobnych parametrach i twierdzi ze u niego jest to 0.
3. Skorzane siedzenia jak w autobusie sa troche meczace. Jest jakis sposob na nie? Jakies nakladki? Wymiana? Na jakie?
4. Irytuje mnie regulacja predkosci pracy wycieraczek. Najwolniejszy bieg (manual) jest duuuzo za szybki. To samo z ustawieniem automatycznym przy wyregulowaniu na najwolniejsza prace. Jest duzo za szybko. Moja szyba zostala pokryta na etapie kladzenia ceramiki jakas warstwa ktora powoduje ze woda ladnie z niej "ucieka" wycieraczka mogla by pracowac z czestotliwoscia pare razy wolniejsza i bylo by super. Teraz musze recznie wyzwalac wycieraczke bo na najwolniejszych biegach nie da sie jezdzic.
5. Wylaczanie sie funkcji po ponownym uruchomieniu silnika. np. wylaczam reflektory skretne, zgasze silnik, odpale i znowu musze te czynnosc powtarzac. Nie da sie tego jakos przeprogramowac. Lepsze bylo by wlaczanie doswietlania niz wylaczanie.
6. Planuje zainstalowac kamerke samochodowa do przodu i tylu. O ile przod ogarniam bez problem to z tylem mam problem. Chcial bym sie dostac przez gumowa zlaczke (laczaca klape z kabina) do instalacji wewnatrz samochodu. Nie chce probowac metoda "na sile". Moze wiec macie jakis pomysl, schemat jak te wszystkie elementy w naszych samochodach sa mocowane? Moze ktos ma schemat instalacji?
Przepraszam ze troche dlugo ale meczy mnie to i chce z tym pojsc do ASO a nie wiem co z tego co napisalem wyzej jest wada a co da sie zmienic.
Pomozecie?
PS: Przepraszam za brak ogonkow, taka praca i taka konfiguracja.
Jestem swiezym posiadaczem Subaru w wydaniu Forester XT.
Samochod nowy, piekny chociaz ma swoje za uszami.
Po paru tysiacach kilometrow ktore nim zrobilem spotkalem sie z paroma tematami ktore nie wiem czy tak sa i juz beda (ten typ tak ma), da sie z tym cos zrobic a moze to usterka.
1. Klimatyzajca automatyczna.
jest ogromna roznica przy ustawieniu 19.5 a 20 st.C. Przy 19.5 mocno wieje na zimno natomiast przy 20 zaczyna dawac jak z piekarnika. Wezme jeszcze termometr do samochodu zeby pomierzyc temperatury ale ewidentnie cos tu jest nie tak. Testowane na odcinku 300km w temperaturze na zewnatrz 26st. modyfikacja tylko temperatury.
2. Czy u Was tez tak jest ze przy hamowaniu silnikim komputer wskazuje spalanie chwilowe 2l/100km? Pare samochodow juz mialem i zawsze bylo to 0. Myslalem ze to moze kwestia uturbienia. Kolega kupil wlasnie bmw w turbo o podobnych parametrach i twierdzi ze u niego jest to 0.
3. Skorzane siedzenia jak w autobusie sa troche meczace. Jest jakis sposob na nie? Jakies nakladki? Wymiana? Na jakie?
4. Irytuje mnie regulacja predkosci pracy wycieraczek. Najwolniejszy bieg (manual) jest duuuzo za szybki. To samo z ustawieniem automatycznym przy wyregulowaniu na najwolniejsza prace. Jest duzo za szybko. Moja szyba zostala pokryta na etapie kladzenia ceramiki jakas warstwa ktora powoduje ze woda ladnie z niej "ucieka" wycieraczka mogla by pracowac z czestotliwoscia pare razy wolniejsza i bylo by super. Teraz musze recznie wyzwalac wycieraczke bo na najwolniejszych biegach nie da sie jezdzic.
5. Wylaczanie sie funkcji po ponownym uruchomieniu silnika. np. wylaczam reflektory skretne, zgasze silnik, odpale i znowu musze te czynnosc powtarzac. Nie da sie tego jakos przeprogramowac. Lepsze bylo by wlaczanie doswietlania niz wylaczanie.
6. Planuje zainstalowac kamerke samochodowa do przodu i tylu. O ile przod ogarniam bez problem to z tylem mam problem. Chcial bym sie dostac przez gumowa zlaczke (laczaca klape z kabina) do instalacji wewnatrz samochodu. Nie chce probowac metoda "na sile". Moze wiec macie jakis pomysl, schemat jak te wszystkie elementy w naszych samochodach sa mocowane? Moze ktos ma schemat instalacji?
Przepraszam ze troche dlugo ale meczy mnie to i chce z tym pojsc do ASO a nie wiem co z tego co napisalem wyzej jest wada a co da sie zmienic.
Pomozecie?
PS: Przepraszam za brak ogonkow, taka praca i taka konfiguracja.