Strona 1 z 1
Hydropopychacze ej22 z Legacy AJUSA
: 22 cze 2017, o 17:09
autor: luki_man
Mam pytanko jako że u mnie czasem podwiesza się jeden popychacz to chciałbym już wymienić wszystkie. Bo ogólnie już je delikatnie słychać. Mam możliwość kupić 16 sztuk za około 220zł firmy AJUSA. Tylko powiedzcie mi czy ktoś miał do czynienia z tą firmą? Czy części produkowane przez nią są na jakimś rozsądnym poziomie?
Link do hydorpopychaczy:
https://4cars.pl/samochodowe/SUBARU,IMP ... woru,0.php
Ps. Tak. Sprawdziłem i mam hydropopychacze, a nie ręczną regulację bo to silnik 2.2 ze starego legacy z 1994r. Zresztą znam ten silnik na wylot.
Re: Hydropopychacze ej22 z Legacy AJUSA
: 22 cze 2017, o 19:35
autor: NADZIOS
Nie powiem ci jak akurat jest z popychaczami ale uszczelki różnego rodzaju robią średnio jesli masz nr. katalogowy to zadzwoń do Aso i zobacz jaka jest różnica cenowa bo tu rzeczywiście cena jest śmieszna ale warto pamięta ze tanie mięso psy jedzą.
Re: Hydropopychacze ej22 z Legacy AJUSA
: 28 sie 2017, o 13:27
autor: legaś
To jak znasz ten silnik ma wylot to powiedz mi proszę bo nie mogę znaleźć czy w nim się reguluje zawory. Mam Legacy z 95 roku z tym silnikiem który wymieniłem bo się ugotowal. Wymieniłem na silnik z legaca 1 więc starszy, nie bardzo pamiętam z którego on był roku. Od trzech miesięcy jeździ na LPG. Dzisiaj rano po uruchomieniu przez chwilkę był taki dziwny stukocik, podejrzewam że zawory ale pewności oczywiście nie mam. Jak możesz to podpowiedz coś.
Re: Hydropopychacze ej22 z Legacy AJUSA
: 30 sie 2017, o 00:10
autor: luki_man
Jeżeli masz silnik pomiędzy latami 1989-1993 2.2 136km to na 100% masz hydropopychacze.
Jeżeli stukot był słyszalny tylko kilkadziesiąt sekund po uruchomieniu a potem cisza to z pewnoscią są to hydropopychacze. Może filmik jakiś podeślij. To zobaczymy co to tak stuka.
Re: Hydropopychacze ej22 z Legacy AJUSA
: 30 sie 2017, o 11:51
autor: legaś
To jest silnik 128 kucy a ten stukot jak narazie był tylko jednorazowy wiec trochę dziwny to temat. Generalnie to mi najbardziej chodzi o fakt czy się go reguluje i ewentualnie jak bo średnio jest drzeć silnik w górę pod regulacje zaworow, niepotrzebne koszty