Strona 1 z 1
Legacy III (BH) 2002 - zamek w klapie
: 10 lip 2017, o 19:42
autor: redcloud
Tym razem wziąłem na warsztat zamek klapy.
Nie działa. Włałem w niego chyba z pół litra wd40, kluczyk wchodzi chyba w całości, widzę w taki okienku 2x0.5cm jak pierwsze zapadki się poruszają ale zamek nie drgnie.
Ma ktoś doświadczenie jak to rozebrać?
Lub czy zamek jest uniwersalny i pasuje pod każdy kluczyk?
Re: Legacy III (BH) 2002 - zamek w klapie
: 10 lip 2017, o 20:32
autor: DETT
Mój też jest kaput odkąd mam Legasa. Nawet nie mogę całego kluczyka włożyć. Na pewno nie jest "uniwersalny". W sumie to zapomniałem o jego istnieniu.

Otwieram centralnym cały samochód i już.
: 10 lip 2017, o 20:36
autor: redcloud
no ta ale: cały zamek (tę klapkę co się naciska żeby otworzyć) mam posmarowaną brunoxem i schnie. Bagażnik pełen gratów i chciałem sobie usprawnić otwieranie a nie nurkowanie przez całą długość i łapanie za linkę :)
Re: Legacy III (BH) 2002 - zamek w klapie
: 10 lip 2017, o 20:43
autor: leon
redcloud pisze:
mam posmarowaną brunoxem
szukaj już nowej, ta za rok, max dwa zniknie.
Re: Legacy III (BH) 2002 - zamek w klapie
: 10 lip 2017, o 21:07
autor: Konto usunięte
Cięgła przy samym zamku też wymagają czyszczenia ze smarowaniem.
U mnie akurat one sie "zapiekły" i klapy nie szło otworzyć.
: 11 lip 2017, o 18:17
autor: redcloud
u mnie cięgna śmigają, zresztą profilaktycznie śmignałem je wd40 ale klucz w zamku ani drgnie :(
Re: Legacy III (BH) 2002 - zamek w klapie
: 11 lip 2017, o 18:53
autor: leon
Jakiś czas temu wymontowałem zamek z drzwi, bo też klucz się nie kręcił. Po tygodniu moczeniu w benzynie zaczął chodzić. WD to można na zawiasy od garażu psikać, nie w zamek.
: 12 lip 2017, o 11:38
autor: redcloud
w benzynie? a nie w ropie? hmm, dobry patent. benzyna zwykła czy jakaś ekstrakcyjna?
Re: Legacy III (BH) 2002 - zamek w klapie
: 12 lip 2017, o 19:18
autor: leon
miałem ekstrakcyjną tylko. może w nafcie byłoby szybciej, nie wiem.
Re: Legacy III (BH) 2002 - zamek w klapie
: 12 lip 2017, o 22:08
autor: Przemyslawn
Wd 40 do zamków to kiepski pomysł. W większości sklepów motoryzacyjnych kupisz za jakieś grosze oliwę do zamków. Co do samego zamka to myślę, że powinien dać się rozmontować. Kiedyś rozebrałem zamek w Peugeocie i w Fiacie, myślę że w Subaru też powinno się dać go rozmontować.