Jestem świeżym posiadaczem Forka z 2002r - 1 poliftowy 2.0N/A z LPG - na liczniku 260tys. Gaz od 2012r. Od razu zaznacze, że czytałem FAQ, ale konkretów nie znalazłem. Obiecuje wasze odpowiedzi zebrać w całość :P Subaru ma problem z szarpaniem poniżej 3tys/obr i świeci się check.
Jestem już umówiony na regulację zaworów, sprawdzenie błędów - możliwe, że to sławetny knock sensor.
1. Świece - wymieniać? Jakie?
2. Olej w silniku? Jaki? Ile?
3. Olej w dyfrach - wymieniać? Jaki ile?
4. Kable zapłonowe - wymieniać?
5. Filtr paliwa - wymieniać?
6. Filtr LPG - to raczej wymienię.
7. Podczas ruszania i odpuszczania gazu słychać z tyłu pojedyncze stuknięcie. Co to może być?
8. Brakuje spryskiwaczy reflektorów. Da się kupić nowe czy tylko allegro?
9. Rezerwa. Kiedy się zapala - jak wskazówka całkiem leży czy wcześniej?
Z góry dzięki za pomoc.
Forester 1 2.0 N/A - pakiet startowy
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
Marian1295
- 1 gwiazdka
- Auto: Subaru Legacy 2.5 AT MY99
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Forester 1 2.0 N/A - pakiet startowy
Witam
1. Świece wymień koniecznie, standardowe ngk wg. katalogu będzie ok.
2. Olej powinien być 5w30, ja leje 5w40 valvoline
3. Sprawdź poziom oleju i jak są ważniejsze wydatki można się chwilowo wstrzymać. olej do dyfra z tyłu 75w90 0,8l, przedni jest połączony ze skrzynią jaki i ile nie wiem, ja mam AT
4. Kable jak są stare możesz zmienić najlepiej oem (400zł) albo ngk (160zł)
5. Jak masz przy zbiorniku na płyn do spryskiwaczy to zmień tani i prosta robota, ja mam wewnątrz baku to odpuściłem.
6. Filtry lpg koniecznie + regulacja
7. Nie wiem
8. Nowych raczej nie dostaniesz, szukaj na allegro
9.Nie wiem nie dopuszczam do takiego stanu.
1. Świece wymień koniecznie, standardowe ngk wg. katalogu będzie ok.
2. Olej powinien być 5w30, ja leje 5w40 valvoline
3. Sprawdź poziom oleju i jak są ważniejsze wydatki można się chwilowo wstrzymać. olej do dyfra z tyłu 75w90 0,8l, przedni jest połączony ze skrzynią jaki i ile nie wiem, ja mam AT
4. Kable jak są stare możesz zmienić najlepiej oem (400zł) albo ngk (160zł)
5. Jak masz przy zbiorniku na płyn do spryskiwaczy to zmień tani i prosta robota, ja mam wewnątrz baku to odpuściłem.
6. Filtry lpg koniecznie + regulacja
7. Nie wiem
8. Nowych raczej nie dostaniesz, szukaj na allegro
9.Nie wiem nie dopuszczam do takiego stanu.
-
mateush2007
- 0 gwiazdek
- Auto: Forester MY00 125km
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Forester 1 2.0 N/A - pakiet startowy
Spryskiwaczy szukaj używanych , tanie nie są ale i tak dużo tańsze niż nowe. Olej do skrzyni i tylnego mostu o oznaczeniu GL5 może być MOTUL 75w90 łącznie 5 litrów. Do silnika 3,8l 5W40 marka dowolna. I podłącz pod komputer ,bo wymienisz pół auta a problem pozostanie. Jesteś Tarnowa ,czy okolic?
Re: Forester 1 2.0 N/A - pakiet startowy
Z Tarnowa. Wczoraj podpiety pod komputer i tak jak myslalem knock sensor + p1507 - czyszczenei zaworka przepustnicy.
W czwartek daje fure na regulacje zaworów, wymiane knock sensora, filtrów, świec i kabli zapłonowych bo są spękane. Potem filtry i regulacja LPG.
Na rozrządzie mam do przejechania jeszcze 40tys a na oleju 5.
W czwartek daje fure na regulacje zaworów, wymiane knock sensora, filtrów, świec i kabli zapłonowych bo są spękane. Potem filtry i regulacja LPG.
Na rozrządzie mam do przejechania jeszcze 40tys a na oleju 5.
Re: Forester 1 2.0 N/A - pakiet startowy
Już po serwisach. Sama wymiana knock sensora na OEM zgasila check ale mulenie zostało. Zastosowałem filtr skutiego i auto jak nowe :)