Witam wszystkich.
Mam kilka pytań, mam nadzieję że pomożecie.
Mojego leśnika posiadam praktycznie od nowości, kupiony został w polskim salonie i w większości tam serwisowany. Nie zawsze jest czas na wyjazd całodniowy do ASO.
Ogólnie autem jeździ się świetnie i jeszcze nigdy mnie nie zawiodło. Mam świadomość że auto kusi do pewnych zabaw w błocie, śniegu itp. Dlatego i eksploatacja jest nieco większa niż przy innych autach niepozwalających na pewne zachowania. To że trzeba czasem wydać sporą sumę na naprawę zawieszenia i łożysk jest akceptowalne. Jednak posiadam już inne auto do jazdy w prawdziwym off-road i zamierzam mojego forka doprowadzić do stanu BDB. Ma on kilka mankamentów:
1. Szarpanie podczas ruszania na zimnym. Co jest przyczyną, nadmienię że komplet sprzęgła już wymieniałem i zmieniałem soft. Obecnie auto ma przejechane 165000 km, a zmiana była jakieś 100 000 km temu.
2. Często jednak nie zawsze podczas odpalania auto puszcza chmurę dymu. Co to może oznaczać.
3. Mam problem z luzem na połączeniu maglownicy z drążkiem kierowniczym. Nie wiem czy regenerować, a może kupić nową. Ok 2 lata temu ASO stwierdziło potrzebę regeneracji maglownicy, po wykonaniu tej czynności stukanie minęło. Jednak układ wydaje mi się, że jest mniej precyzyjny. Doradźcie szanowni koledzy gdzie można zrobić profesjonalną regenerację tak aby naprawa była trwała i nie wracać do problemu.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Bartek
Pacjęt FOREK 2.0 D, 2009 r.
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
kaczyniak2
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Auto: Forester 2.0 D; MB 240 DG WOLF
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Pacjęt FOREK 2.0 D, 2009 r.
Miałem podobne objawy w OBK '08. U mnie pomogło czyszczenie wtrysków, przestał szarpać przy ruszaniu, przestał puszczać bąki przy odpalaniu. Trochę przez przypadek, bo poza w/w objawami u mnie dodatkowo klekotał jak bocian i kopcił przy przyśpieszaniu jak parowóz i głównie dlatego zalałem cleaner do wtrysków. Nie kopci, nie klekocze, nie szarpie, nie puszcza bąków. Użyłem tego:1. Szarpanie podczas ruszania na zimnym. Co jest przyczyną, nadmienię że komplet sprzęgła już wymieniałem i zmieniałem soft. Obecnie auto ma przejechane 165000 km, a zmiana była jakieś 100 000 km temu.
2. Często jednak nie zawsze podczas odpalania auto puszcza chmurę dymu. Co to może oznaczać.
http://www.petrostar.pl/chemia/dodatki- ... 1163345219
U mnie pomogło 30 ml/20 l paliwa. Zauważalna poprawa była już po 50 km.
-
kaczyniak2
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Auto: Forester 2.0 D; MB 240 DG WOLF
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Pacjęt FOREK 2.0 D, 2009 r.
Dzięki za podpowiedz, a właściwie za potwierdzenie mojego planu. Mam zamiar przeprowadzić czyszczenie silnika tylko że w warsztacie. Po takim czyszczeniu należy wymienić olej, dlatego poczekam jeszcze z 2000 km. Oby pomogło.
Spadło może spalanie po czyszczeniu?
Spadło może spalanie po czyszczeniu?
Re: Pacjęt FOREK 2.0 D, 2009 r.
Nie musisz czyścić wtrysków w warsztacie, kup po prostu dobry dodatek do paliwa a jeśli to nie pomoże wtedy zdecyduj się na czyszczenie warsztatowe. Po czyszczeniu możesz podjechać do warsztatu żeby przeprogramować wtryski. Nie wiem czy spalanie spadło, dla mnie to mało istotne, ważne że przestał szarpać, dymić i klekotać ;).