Strona 1 z 1

Subaru forester po wymianie silnika brak iskry!!

: 4 paź 2017, o 23:15
autor: Damian222
Witam.tak jak w temacie wymienilem silnik w subaru forester 2.0 125km silnik nie zapala poniewaz nie wychodzi iskra z cewki na 3cim i 4tym cylindrze. Na 1 i 2gim iskra jest co moze byc przyczyna ??

Re: Subaru forester po wymianie silnika brak iskry!!

: 5 paź 2017, o 07:43
autor: Konto usunięte
Cewka bądź kabel WN.
Cewki z newage? Przy świecach czy centralna na silniku ?

Re: Subaru forester po wymianie silnika brak iskry!!

: 5 paź 2017, o 10:46
autor: Damian222
Przekladalem kable i nic .centralna na silniku nie daje na 3cim i 4tym

Re: Subaru forester po wymianie silnika brak iskry!!

: 5 paź 2017, o 10:49
autor: Konto usunięte
To do wymiany.

Re: Subaru forester po wymianie silnika brak iskry!!

: 5 paź 2017, o 10:55
autor: Damian222
Prubowalem moja cewke w innym subaru i auto normalnie chodzi .. wiec co jeszcze moze byc??

Re: Subaru forester po wymianie silnika brak iskry!!

: 5 paź 2017, o 11:18
autor: skwaro
Sprawdź kabelki dochodzące do cewki. To wersja z oddzielnym modułemzapłonowym czy moduł w cewce?

Re: Subaru forester po wymianie silnika brak iskry!!

: 22 paź 2017, o 04:15
autor: robertw22
Wymieniając silnik musisz z wymienianego silnika przełożć impulsator . Znajduje się na wale korbowym za kołem zębatym napędzającym pasek rozrządu i wszystko wróci do normy . Silniki EJ20 125 km występują w kilku wersjach , np. ze sterownikiem przykręconym do silnika lub sterownikem umieszczonym pod nogami pasażera , jedne mają dodatkowo czujnik położenia wałka rozrządu inne nie ( jak w przekładanym był a w przełożonym nie to należy go uzupełnić ) , o układzie zapłonowym już nie wspomnę bo to element wykonawczy . W Twoim przypadku sterownik otrzymuje złą informację z impulsatora. Po wymianie silnika miałem taki sam problem . Powodzenia.

Re: Subaru forester po wymianie silnika brak iskry!!

: 24 paź 2017, o 09:08
autor: robertw22
robertw22 pisze: Wymieniając silnik musisz z wymienianego silnika przełożć impulsator . Znajduje się na wale korbowym za kołem zębatym napędzającym pasek rozrządu i wszystko wróci do normy . Silniki EJ20 125 km występują w kilku wersjach , np. ze sterownikiem przykręconym do silnika lub sterownikem umieszczonym pod nogami pasażera , jedne mają dodatkowo czujnik położenia wałka rozrządu inne nie ( jak w przekładanym był a w przełożonym nie to należy go uzupełnić ) , o układzie zapłonowym już nie wspomnę bo to element wykonawczy . W Twoim przypadku sterownik otrzymuje złą informację z impulsatora. Po wymianie silnika miałem taki sam problem . Powodzenia.
robertw22
0 gwiazdek
 
Auto: Legacy 2.0 1999
Dodam , że silnik sam przekładałem z Forestera 98 z wązką głowicą bez czujnika wałka rozrządu do Legacy 99 z szerszą głowicą i czujnikiem wałka rozrządu . Impulsatory miały różne wypustki na obwodzie . W warztatach samochodowych jest tendencja do zmiany wiązki elektrycznej i sterownika , co zapewne też może zakończyć się powodzeniem , lecz dodatkowy nakład pracy zwiększa cenę za usługę . Przy wymianie silnika i tak należy wymienić rozrząd , więc zamiana impulsatora nic nie kosztuje .W subaru wystarczy zmienić impulsator i po problemie (dotyczy silników z tej samej serii i mocy montowanych w : Legacy , Foresterach i Imprezach .
W silnikach nowszej generacji ze zmiennymi fazami rozrządu ten patent może nie nie wystarczyć !