Witam Wszystkich!
Zwracam się z zapytaniem dotyczącym mojego samochodu: Legacy IV 2.0 138 km. Ostatnio dokonałem kontroli luzów zaworowych i wymiany świec. Standardowe jakie tam zastałem to NGK. Z uwagi, że o auto dbam i chciałem aby miało "lepiej" wrzuciłem DENSO Iridium TT (IK20TT#4), a, że znacznie droższe (4x) to myślałem, że lepsze. Efekt jaki uzyskałem to szarpanie oraz brak mocy w zakresie praktycznie od dołu do 2400 - 2800 obrotów. Oczywiście auto odpala bez zastrzeżeń, na zimnym i ciepły i pracuje równo. Powyżej 3000 problem nie istnieje i mam wrażenie, że jest nawet lepiej. Co może być powodem? Może warto kontrolnie wrzucić tam standardowe świece NGK i zobaczyć czy objaw ustąpi? Miał ktoś podobną sytuację? Pozdrawiam.
Problem po wymianie świec i regulacji zaworów
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
SLegacy2004
- 0 gwiazdek
- Auto: Legacy IV
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Problem po wymianie świec i regulacji zaworów
Wymiana świec na normalne to dość tania diagnoza... jak się sprawdzi ;)
Żadnego check engine, nie migał przez chwilę ?
Żadnego check engine, nie migał przez chwilę ?
vel misza, Pozdrawiam!
Re: Problem po wymianie świec i regulacji zaworów
Szarpanie to prawdopodobnie przyczyna wypadających zapłonów, podpiął bym auto pod kompa wiadomo by było na którym cylindrze i wtedy cewka do sprawdzenia.
Re: Problem po wymianie świec i regulacji zaworów
Może nie dociśnięta fajka jednej świecy ? Zerknij wieczorem czy są jakieś iskry w okolicach połączenia kabel-cewka.
Re: Problem po wymianie świec i regulacji zaworów
A czy świece nie mają jakiejś dziwnej ciepłoty. Może są skrajnie za ciepłe lub zimne? Świce powinny być takie jak fabryka kazała, chyba że motór podkręcony.
"Każdy dobry uczynek będzie słusznie ukarany"
"Kto miał się wystraszyć, to się wystraszył. Kto miał się ześwinić, to się ześwinił"
"Kto miał się wystraszyć, to się wystraszył. Kto miał się ześwinić, to się ześwinił"