forester z olx

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
manie1983
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

forester z olx

Post 3 lis 2017, o 10:43

Witam Forumowiczów.

Planuje zakup forestera dokładnie z ogłoszenia poniżej.

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-fo ... 0e124671a6

Wiem to to dosyć zawężony świat fanów więc może ktoś z Państwa wie coś o tym konkretnym modelu.

Na pewno ma wyciek oleju z prawej strony z pokrywy zaworów. Do wymiany uszczelka czy może być coś innego (odkształcona pokrywa?).
Nie znam się na tym autach, ale wiadomo chce spełnić marzenie. Nadmienię, ze pojęcie mam o mechanice, robiłem głowice, rozrządy itd. ale we francuzach i Niemcach i wydaje mi się że jestem wstanie to zrobić samemu.

Proszę o krótki opis skomplikowania pracy tej wymiany i ogólne kilka zasad na co zwrócić uwagę w tym modelu.

Serdeczne dzięki



Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 67 razy
Polubione posty: 74 razy

Re: forester z olx

Post 3 lis 2017, o 10:54

manie1983 pisze:Witam Forumowiczów.
Proszę o krótki opis skomplikowania pracy tej wymiany i ogólne kilka zasad na co zwrócić uwagę w tym modelu.
przejechał bym się nim min. 50 km i dał mu lekko popalić 180-190 (a tam jest gdzie)
odpalił bym na zimnym i zobaczył kolor spalin
ni i ciekawe czy go ruda atakuje :whistle:

wszystko fajnie ale ten automat

manie1983
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: forester z olx

Post 3 lis 2017, o 14:37

automat w sensie że wolniejszy czy droższy serwis?
Wiesz coś kolego jak wygląda wymiana uszczelki po klapą zaworową? Dużo do demontowania czy raczej spokojnie bez komplikacji?

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 67 razy
Polubione posty: 74 razy

Re: forester z olx

Post 3 lis 2017, o 20:44