Jak najlepiej podejść do "egr-ów" i check engine forester 07
: 3 lis 2017, o 11:58
Witam!! Padłem ofiarną "egr-ów" w foresterze 150 koni z 2007 roku i ciągle pali mi się check engine
. Pompa powietrza działa bo słychać i to mocno ;) . Mam parę pytań jak podejść do tematu:
1. Czym najlepiej do ok 100zł w domowych warunkach zczytywać błędy ECU (kabel+laptop+program, wtyczka na bluetooth+smartfon) ?
2. Czy w domowych warunkach idzie wykręcić te dwa nieszczęsne zawory i próbować je wyczyścić?
3. Czy w domowych warunkach idzie wstawić zaślepki tych kanałów od zaworów?
4. Czy po wystawieniu zaślepek zostawić pompę powietrza i zawory w spokoju jak nie będą dawać błędów (ewentualnie kupić używane, dobre i podmienić)?
5. Z tego co widziałem do zaślepki koło 400zł kosztują + ewentualnie wymiana któregoś zaworu na używany 200zł to razem koło 600zł. Nie mam za bardzo nikogo kto by dorobił zaślepki. Czy jest sens?
6. Czy nie lepiej oddać komuś w dobre ręce żeby to raz na zawsze załatwił, pytanie tylko by to zrobił w Wielkopolsce lub okolicach?

1. Czym najlepiej do ok 100zł w domowych warunkach zczytywać błędy ECU (kabel+laptop+program, wtyczka na bluetooth+smartfon) ?
2. Czy w domowych warunkach idzie wykręcić te dwa nieszczęsne zawory i próbować je wyczyścić?
3. Czy w domowych warunkach idzie wstawić zaślepki tych kanałów od zaworów?
4. Czy po wystawieniu zaślepek zostawić pompę powietrza i zawory w spokoju jak nie będą dawać błędów (ewentualnie kupić używane, dobre i podmienić)?
5. Z tego co widziałem do zaślepki koło 400zł kosztują + ewentualnie wymiana któregoś zaworu na używany 200zł to razem koło 600zł. Nie mam za bardzo nikogo kto by dorobił zaślepki. Czy jest sens?
6. Czy nie lepiej oddać komuś w dobre ręce żeby to raz na zawsze załatwił, pytanie tylko by to zrobił w Wielkopolsce lub okolicach?