Witam
Posiadam Subaru Forestera SG 2.0 158 KM LPG fabryczne Bi-Fuel rok 2008
Problem polega na tym, że nie równa praca silnika , trzęsie nim strasznie momentami aż wpada w taki rezenonas, że cala buda się telepie na wolnych obrotach. Tlepanie w zalezności jak mu się dzieje raz lekko raz szapie. Nie moge wyczaić jaki problem. A druga sprawa, co nie zawsze się zdaża ale czasami tak ma, że w trakcie przyspieszania zaczyna tak szarpać ze trzeba odpuscić bo nie da się jechać tak jest na LPG natomist na benzynie wyczuwalne to jest ale znacznie mniejna LPG normalnie nim jebie tak, że nie da się jechać. Ma tak po rozgrzaniu silnika. Po zgaszenieu i ponownym odpaleniu ustepuje. Wymieniłem na próbe cewki używka i nic jeszcze cześciej szarpal jak na tych które posiada. Odpinałem sondy i nic. Wymieniłem świece na nowe. A i czy zastosowanie emulatora 2 sondy da coś, żeby nie świecił "check"
Pozdrawiam
Nie równa praca silnika, szarpanie przy przyśpieszaniu
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
recki
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Kraków / Wieliczka
- Auto: Legaś 05 2.0 SOHC MT lpg
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: Nie równa praca silnika, szarpanie przy przyśpieszaniu
Podłącz kompa i zczytaj błędy. Inaczej to wróżbita Maciej pomoże
- koziolek
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: B-stok
- Auto: Forester XT 2.5
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 9 razy
Re: Nie równa praca silnika, szarpanie przy przyśpieszaniu
Instalacja LPG na bank nadaje się do kosza, odczytaj błędy i je podaj.
Inaczej to tylko szklana kula pomoże.
Inaczej to tylko szklana kula pomoże.
Re: Nie równa praca silnika, szarpanie przy przyśpieszaniu
czy na LPG czy benzyna telepie nim tak samo
- koziolek
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: B-stok
- Auto: Forester XT 2.5
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 9 razy
Re: Nie równa praca silnika, szarpanie przy przyśpieszaniu
A nie przyszło Ci do głowy, że odczytanie kodów usterek może pomóc znaleźć usterkę.
Check się świeci na desce sygnalizując usterkę, zacznij od podstaw a nie od dupy strony czyli jakieś emulatory sondy
Co do instalacji LPG, to pewnie Teleflex i pewnie nie wiesz kiedy była ostatni raz serwisowana, miałem taką w lanosie, dzień w którym ta instalka wylądowała na śmietniku był jednym z szczęśliwszych dni
Check się świeci na desce sygnalizując usterkę, zacznij od podstaw a nie od dupy strony czyli jakieś emulatory sondy
Co do instalacji LPG, to pewnie Teleflex i pewnie nie wiesz kiedy była ostatni raz serwisowana, miałem taką w lanosie, dzień w którym ta instalka wylądowała na śmietniku był jednym z szczęśliwszych dni
Re: Nie równa praca silnika, szarpanie przy przyśpieszaniu
Tylko motyw taki ze czas od czasu te check gasnie, a jak zrobiłem przegląd LPG zgasł na kilka dni z tego co pamietam kiedys sprawdzalem i chodziło tam głownie o sonde 2 a druga kwestia skoro na wolnych obrotach na bezynie tez nim telepie co ma tu instalacja LPG ?? skoro na benzynie telepie to przyczyna gdzie bedzie ??
- koziolek
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: B-stok
- Auto: Forester XT 2.5
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 9 razy
Re: Nie równa praca silnika, szarpanie przy przyśpieszaniu
Kiedyś to ja byłem piękny i młodyprzemo85 pisze: kiedys sprawdzalem
Zawory kiedy były regulowane?
Re: Nie równa praca silnika, szarpanie przy przyśpieszaniu
Zgasł po przegądzie bo ci pewnie błedy skasowali.
Check gaśnie jak przez dłuższy czas błąd się nie powtarza.
Check gaśnie jak przez dłuższy czas błąd się nie powtarza.
Re: Nie równa praca silnika, szarpanie przy przyśpieszaniu
Luz zaworowy nie wiem kiedy był regulowany bo auto jest z włoch a kwitów nie wiele bylo z autem. Tylko czy przez luz zaworowy nie powinno byc to odczuwalne caly czas tak samo a nie jak u mnie raz telepie a raz chodzi w miare równo i nie trzesie buda. Napewno ma wzmacniane gniazda zaworowe.
-
recki
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Kraków / Wieliczka
- Auto: Legaś 05 2.0 SOHC MT lpg
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: Nie równa praca silnika, szarpanie przy przyśpieszaniu
Instalacja LPG może mieć dużo do benzyny, np podlewajace wtryski, puszczający w dolot bąki reduktor i kilka innych rzeczy. Twoje objawy mogą oznaczać zawory. Moim zdaniem nie da rady tego zrobić przez neta- dobry mechanik i już (ale taki który zna Subaru a nie taki co "pani Krysi kiedyś Punto naprawil" )