Strona 1 z 1

ENGINE KIT do remontu silnika / wymiana UPG

: 18 gru 2017, o 21:31
autor: mikespin
Witam tu zgromadzonych.

Przydażyła mi się jakże częsta i niemiła awari w moim Outback'u 2005 2.5 mianowicie poszło UPG. Zdiagnozowane. Silnik trafił do remontu do ekipy https://www.polok.pl/ . Wszystko powoli ale jakoś idzie. Potrzebuje tłoki pod pierwszy szlif(0.5mm) - ceny w Polsce są zabójcze i części niedostępne praktycznie(dostępne w ASO za 6k zł same tłoki) . Znalazłem na ebay.com takie rzeczy:
- tłoki + pierścienie https://www.ebay.com/itm/201090183458
- zestaw uczelek, rozrzadu, panewek itp https://www.ebay.com/itm/-/401153670751

Teraz mam pytanie, czy to aby napewno będzie pasować - to link do mojego auta po nr VIN https://www.vindecoderz.com/EN/check-lo ... c657369780 - sam VIN jakby ktoś chciał gdzieś inczej sprawdzić: 4s4bp61c657369780

Pomożecie mi ocenić czy to będzie pasować? Czy ktoś z Was korzystał z takiego engine kit?

Re: ENGINE KIT do remontu silnika / wymiana UPG

: 18 gru 2017, o 21:54
autor: Konto usunięte
:lol:

Re: ENGINE KIT do remontu silnika / wymiana UPG

: 18 gru 2017, o 22:01
autor: Piter 35
Te tłoki to chyba z papieru :idea:

Re: ENGINE KIT do remontu silnika / wymiana UPG

: 18 gru 2017, o 22:06
autor: mikespin
Same pierścienie tej firmy w Polsce kosztują 210zł:
https://www.subarak.pl/ukl-korbowo-tlok ... ester.html
W USA te same pierścienie 12 dolarów + przesyłka.

Re: ENGINE KIT do remontu silnika / wymiana UPG

: 18 gru 2017, o 22:27
autor: Piter 35
mikespin, popatrz na Ebay.uk

Re: ENGINE KIT do remontu silnika / wymiana UPG

: 18 gru 2017, o 22:49
autor: mikespin
raczej zaufam firmie NPR. Produkowane w Japonii, opinie niezłe, cena b. przystępna. Tylko cały czas się zastanawiam czy aby na pewno będą pasować, mechanik nie podejmuję się sprawdzenia bo po angielsku.

Re: ENGINE KIT do remontu silnika / wymiana UPG

: 19 gru 2017, o 00:15
autor: skwaro
Tłoki i pierścienie od NPR są ok, co do uszczelek nie wypowiem się bo nie widzę producenta.

Re: ENGINE KIT do remontu silnika / wymiana UPG

: 19 gru 2017, o 04:28
autor: Alan, Alan, Alan!
Kute tłoki do STI 2.5 kupiłem w Polsce za ~2.5k. Takie OEM odrobinę droższe.
Komplet uszczelek do STI za coś koło 2k.

Więc, albo legacy ma jakiech nietypowe, albo słabo szukałeś. Zapytaj w http://carsport.pl

Ja bym się zastanowił czy do Legacy to nie poszukać sprawnego silnika ;-) Obróbka boksera może słono kosztować. Ewentualnie sprawdź koszt short-blocka do Twojego auta. Np. do STI kosztował zupełnie niedawno ~9k pln z wałkiem, tłokami etc.