OUTBACK 3 letni z 300 000km przebiegu Co mu może dolegać?

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
So What!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Kraków
Auto: Giulia V Q4
Polubił: 287 razy
Polubione posty: 55 razy

Re: OUTBACK 3 letni z 300 000km przebiegu Co mu może dolegać?

Post 13 maja 2009, o 23:22

rrosiak pisze:
So What! pisze:Konto usunięte, wiatrak kusi, oj kusi :giggle:

Z wiatrakami to tylko kłopot jest ;-) link
Nie musi być taki duży, ten wiatrak :mrgreen:



gregski
6 gwiazdek
Lokalizacja: inąd
Auto: Mammut
Polubił: 0
Polubione posty: 5 razy

Re: OUTBACK 3 letni z 300 000km przebiegu Co mu może dolegać?

Post 13 maja 2009, o 23:29

rrosiak pisze: Nie kłam, no chyba że miatka była AT 8-)
miatka byla Efciowa chili zony....

Gość
5 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: OUTBACK 3 letni z 300 000km przebiegu Co mu może dolegać?

Post 14 maja 2009, o 23:35

miw_j pisze:a wracając do forków
co sądzicie o tym
http://moto.gratka.pl/tresc/subaru-fore ... 8636422d,2
miw_j,
przywieź sobie z Niemiec tego:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=rapjnaoafhz

Przebieg prawie żaden, niemieckie LPG i automat...

Żona będzie Ci wdzięczna, przekonasz się :thumb:

miw_j
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Lokalizacja: 3miasto
Auto: Toyota Avensis kombi 1,8 LPG 2004r. + Dodge Grand Caravan 3,3 LPG 1996r.
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: OUTBACK 3 letni z 300 000km przebiegu Co mu może dolegać?

Post 14 maja 2009, o 23:39

Pomyśl dobry :-)
prawie
Nie mieści się w budżecie :-(

Gość
5 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: OUTBACK 3 letni z 300 000km przebiegu Co mu może dolegać?

Post 14 maja 2009, o 23:50

miw_j pisze:Pomyśl dobry :-)
prawie
Nie mieści się w budżecie :-(
To weź jakiś kredyt.
Te roczniki, szczególnie w automacie, są absolutnie bezawaryjne.
Wygrywają rankingi niezawodności.
Tak więc, jeśli weźmiesz dobry egzemplarz i będziesz o niego dbał, to masz auto na lata...
:->

miw_j
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Lokalizacja: 3miasto
Auto: Toyota Avensis kombi 1,8 LPG 2004r. + Dodge Grand Caravan 3,3 LPG 1996r.
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: OUTBACK 3 letni z 300 000km przebiegu Co mu może dolegać?

Post 14 maja 2009, o 23:59

Auta potrzebuje na maksymalnie 3 lata - 3 lata to już jest dla mnie ABSOLUTNY MAKA jaki wytrzymuje z tym samym samochodem
Kredyt i tak już biorę i w którymś momencie muszę powiedzieć STOP w tej cenie Piter35 mógłby mi ściągnąć OBK 3.0R spec.B z przebiegiem poniżej 100.000km

gregski
6 gwiazdek
Lokalizacja: inąd
Auto: Mammut
Polubił: 0
Polubione posty: 5 razy

Re: OUTBACK 3 letni z 300 000km przebiegu Co mu może dolegać?

Post 15 maja 2009, o 12:11

gootek pisze: Przebieg prawie żaden, niemieckie LPG i automat...
gootek, niemieckie LPG to akurat zadna wartosc.. XT nie maja 'salonowego' LPG.
moze byc podobnie spitolone jak u nas.. zarowno w volvo jak i teraz w obku cmokali chopaki jak zobaczyli, jak polacy potrafia lpg zamontowac.. TUV od reki..

Gość
5 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: OUTBACK 3 letni z 300 000km przebiegu Co mu może dolegać?

Post 15 maja 2009, o 17:35

miw_j pisze:AuKredyt i tak już biorę i w którymś momencie muszę powiedzieć STOP w tej cenie Piter35 mógłby mi ściągnąć OBK 3.0R spec.B z przebiegiem poniżej 100.000km
Jak chcesz coś naprawdę taniego, a zarazem mocnego, to rozejrzyj się za Legacy 2.0 Biturbo z lat 90-tych. Ludzie dużo tego teraz ściągają z Japonii do Europy, podobnie jak mocnych Imprez Sti.
Tu masz przykładowy egzemplarz:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bpbeivzfz3qd
Cena: 5.300 EUR
Niemiecki właściciel tego auta pisze, że wg GPS wyciąga 294 km/godz.... :-d

Jedyny mankament, że kierownica z prawej strony.



Gregski,
masz rację, że jesli XT to LPG nie jest "fabryczne" Subaru Deutschland. Podobnie jeśli silnik jest 3-litrowy...
I prawdą też jest, że w Polsce też potrafią dobrze założyć instalację LPG.
Przy tym, już od kilku fachowców słyszałem, że silniki Subaru H6 z LPG kapryszą...
więc jeśli pod LPG, to jednak wybrałbym H4...
choćby i starego Legacy biturbo 8-)

ODPOWIEDZ