Witam Wszystkich. Jestem nowy na forum aczkolwiek nie pośiadam jeszcze swojego subaru forestera. Szukam dość długo i przyznam,że trudno znaleźć wymarzony egzemplarz. Interesuje mnie s turbo przed lub po lifcie byle w dobrym stanie do 12 000zł. Najchętniej czarny, i tu nasuwa się pytanie...czy znacie może ten egzemplarz, dziś wystawiony na allegro:
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-fo ... zwfVD.html
Zastanawia mnie niski przebieg? Będęwdzięczny za opinie...Pozdrawiam Rafał
Zakup Forka s turbo...
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Zakup Forka s turbo...
Dzięki, chyba jednak poczekam na jakiś ładny po lifcie. Trochę się pojawia s turbo ale ceny niektórych sięgają 16000zł! Po zakupie oczywiście się pochwalę ...
Pozdrawiam serdecznie
Pozdrawiam serdecznie
-
kotton
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków/Kielce
- Auto: Forester S-Turbo MY01
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zakup Forka s turbo...
To nie są tanie auta. Niestety. Miałem podobne podejście i wpiep....m się po same pomidory.
Jeśli kupisz auto poniżej tych 12kpln to jest duże ryzyko, że włożysz w niego co najmniej drugie tyle jeśli będziesz chciał mieć fajny wózek na kilka lat. Duże szanse, że staniesz przed koniecznością:
- wymiany zawieszenia (amortyzatory samopoziomujące na zwykłe, do tego sprężyny i pewne konkretne i drogie śruby:) - ale o tym wiesz,
- wymiany hamulców (siła hamowania oryginalnych jest dyskusyjna, pomagają większe tarcze i mocniejsze zaciski) - też powinieneś wiedzieć..
Forestery SF i SG miały jedną poważną wadę - o czy możesz nie wiedzieć - brak plastikowych nadkoli z tyłu. To oraz fakt, że nie ma do nich reperaturek oznacza bardzo wysokie koszty blacharki. Wiem to z doświadczenia.. Dlatego najważniejsza rzecz - sprawdź czy auto ma całe kielichy (włóż łapę w nadkole i szukaj dziur przy samym mocowaniu kolumny, zajrzyj również za boczki bagażnika). Korozja rantu błotnika w tych konkretnych przypadkach najczęściej oznacza zjedzone kielichy i nadkola.. zatem jest ostatnim a nie pierwszym stadium "choroby".
Możesz również popłynąć na wymianie lub regeneracji turbiny oraz centralnego dyfra. Ten ostatni jeśli uszkodzony zacznie szwankować dopiero w dobrze rozgrzanym aucie a to oznacza, że podczas krótkiej jazdy testowej ten feler nie wyjdzie..
Jak sobie policzysz ile te rzeczy kosztują to zastanów się, dlaczego u nas ładne i niby-ładne sztuki są po kilkanaście kpln.. a jeszcze bardziej dlaczego potencjalnie równie zadbane egzemplarze chodzą za granicą o 2-3keuro drożej.. Magia:)
Jeśli kupisz auto poniżej tych 12kpln to jest duże ryzyko, że włożysz w niego co najmniej drugie tyle jeśli będziesz chciał mieć fajny wózek na kilka lat. Duże szanse, że staniesz przed koniecznością:
- wymiany zawieszenia (amortyzatory samopoziomujące na zwykłe, do tego sprężyny i pewne konkretne i drogie śruby:) - ale o tym wiesz,
- wymiany hamulców (siła hamowania oryginalnych jest dyskusyjna, pomagają większe tarcze i mocniejsze zaciski) - też powinieneś wiedzieć..
Forestery SF i SG miały jedną poważną wadę - o czy możesz nie wiedzieć - brak plastikowych nadkoli z tyłu. To oraz fakt, że nie ma do nich reperaturek oznacza bardzo wysokie koszty blacharki. Wiem to z doświadczenia.. Dlatego najważniejsza rzecz - sprawdź czy auto ma całe kielichy (włóż łapę w nadkole i szukaj dziur przy samym mocowaniu kolumny, zajrzyj również za boczki bagażnika). Korozja rantu błotnika w tych konkretnych przypadkach najczęściej oznacza zjedzone kielichy i nadkola.. zatem jest ostatnim a nie pierwszym stadium "choroby".
Możesz również popłynąć na wymianie lub regeneracji turbiny oraz centralnego dyfra. Ten ostatni jeśli uszkodzony zacznie szwankować dopiero w dobrze rozgrzanym aucie a to oznacza, że podczas krótkiej jazdy testowej ten feler nie wyjdzie..
Jak sobie policzysz ile te rzeczy kosztują to zastanów się, dlaczego u nas ładne i niby-ładne sztuki są po kilkanaście kpln.. a jeszcze bardziej dlaczego potencjalnie równie zadbane egzemplarze chodzą za granicą o 2-3keuro drożej.. Magia:)
Re: Zakup Forka s turbo...
czesc
szukasz s turbo w manualu czy automacie?
Mam takiego czarnego w automacie - i wlasnie mysle co z nim zrobić .
jeśli bedziesz zainteresowany automatem to stuknij na:
[email protected]
szukasz s turbo w manualu czy automacie?
Mam takiego czarnego w automacie - i wlasnie mysle co z nim zrobić .
jeśli bedziesz zainteresowany automatem to stuknij na:
[email protected]
Re: Zakup Forka s turbo...
Dzięki kotton za radę, całe życie się uczymy i głupi umrzemy! Akurat o fakcie braku plastikowych nadkoli nie wiedziałem...tu mi oczy otworzyłeś! O kielichach słyszałem, nawet ktoś z forum zamieścił zdjęcia skorodowanych kielichów.
Re: Zakup Forka s turbo...
Czy kolego od czarnego s turbo może podesłać mi jakieś foty na [email protected]. Będę wdzięczny