Strona 1 z 1

zmiana przełożenia dyfer R180

: 24 sty 2018, o 12:44
autor: melon
Witam ,

Panowie mam mały dylemat , czeka mnie przełożenie skrzyni biegów 6mt wersja US 2004 czyli 5x100 do mojego WRX 99 (GT ) . W moim GT na chwile obecną wszystkie napędy ( skrzynia, wał dyfer ,półosie r180 , zwrotnice itd ) pochodzę z type r VI generacji czyli skrzynia z płytką z tyłu , centralny DCCD , przód szpera helikal , wszystko w idealnym stanie . Cały problem polega na tym , że w dawcy dyfer strzela i wyje przy dodawaniu gazu na wyższych biegach, w związku z czym wpadłem na pomysł żeby przełożyć samą skrzynie 6 mt i resztę bebechów zostawić swoich ,czyli półosie , zwrotnice ,wał i dyfer . Wiadomo , że przełożenie główne nie będzie kompatybilne (type r 4,444 , sti 3,9),wiec potrzebuje porady ,czy prościej będzie zamienić przełożenia główne w dyfrach , czy prościej będzie w skrzyni biegów (jeżeli to możliwe). Dziękuję za wszelkie pomocne uwagi i pomysły .