Strona 1 z 2
Przeróbka realna?
: 12 maja 2009, o 21:04
autor: markopollo
Witam szanowne forum.
Panowie czy ma jakiś sens przekładka z anglika co lepsze :) do mojego wolnossaka?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7780098
Czy ktoś się już podejmował tego i jakie trudności z tego wynikają.
Re: Przeróbka realna?
: 12 maja 2009, o 21:12
autor: jarmaj
'97 i 75 tyś km???
To lepsze niż Monty Python....
Co za banda oszustów........
Re: Przeróbka realna?
: 12 maja 2009, o 21:18
autor: Bergen
....zaś odpowiadając na zadane pytanie:
Tak nieopłacalna, że aż nierealna.
Re: Przeróbka realna?
: 12 maja 2009, o 21:33
autor: adam.str
jarmaj pisze:
'97 i 75 tyś km???
no co? - OeSowych!
a dojazdy na lawecie

Re: Przeróbka realna?
: 12 maja 2009, o 21:51
autor: Codders
jarmaj pisze:'97 i 75 tyś km???
To lepsze niż Monty Python....
Co za banda oszustów........
Hmm czy ja wiem? Moj Type-R jest 99 i ma 40 tys ... nierealne? udokumentowane .
Re: Przeróbka realna?
: 12 maja 2009, o 22:38
autor: EterycznyŻołądź
Codders pisze:
Hmm czy ja wiem? Moj Type-R jest 99 i ma 40 tys ... nierealne? udokumentowane .
Jak?
Re: Przeróbka realna?
: 13 maja 2009, o 06:20
autor: jarmaj
Codders pisze:Hmm czy ja wiem? Moj Type-R jest 99 i ma 40 tys ... nierealne? udokumentowane .
Nie mówię, że takie perełki się nie trafiają. Ale nie u jakiegoś handlarza (sorry Piter, wiem są wyjątki w tym fachu, ale myślę że się ze mną tu zgodzisz co do większości, niestety).
Mam kolegę który prowadzi myjnię samochodową, a z niej korzystają tacy właśnie handlarze-oszuści przygotowując auta do sprzedaży.
I nie ma auta w którym by nie cofali licznika. NIE MA. W starszych z reguły cofają o jakieś 100 - 150 tyś. Bo niestety u nas pan Kowalski wyobraża sobie, że na zachodzie to auta za pół darmo sprzedają. I płacąc te pół darmo dostanie auto jeżdżone 10 tyś/rok, przez emeryta itp itd. A jeszcze handlarz na tym zarabić musi....
Smutne, ale prawdziwe i baaaaardzo powszechne.
Re: Przeróbka realna?
: 13 maja 2009, o 08:52
autor: markopollo
Panowie mnie chodziło o koncept nie o TEN model przedstawiony przeze mnie.
Czy ktoś z forumowiczów podejmował się takiego wyzwania, przerzutka japończyka na europejską bude?
W trzech diamentach takie cuda robili z Galami i jest to fajnie udokumentowane .
Re: Przeróbka realna?
: 13 maja 2009, o 09:25
autor: AMI
Wyzwanie zadne wielkie to to zdaje sie nie jest - tylko kupa roboty.
Do NA musisz chyba przelozyc praktycznie wszystko procz tapicerki?
Re: Przeróbka realna?
: 13 maja 2009, o 10:39
autor: Piter 35
jarmaj pisze:
Ale nie u jakiegoś handlarza (sorry Piter, wiem są wyjątki w tym fachu, ale myślę że się ze mną tu zgodzisz co do większości, niestety).
Ależ oczywiście

. Też znam wielu takich kombinatorów co jak mnie widza to się pukaja w czoło i twierdza ,że ja frajer jestem .
Ja zawsze mówię , chciałbyś kupic auto z przekręconym licznikiem
Wolę spać spokojnie i mieć znajomych po całej polsce oraz kłaniać się ludziom na ulicy z uśmiechem a nie uciekać na druga stronę ulicy

Re: Przeróbka realna?
: 13 maja 2009, o 13:39
autor: Bergen
Piter 35 - niedługo żeby markę utrzymać będziesz musiał kręcić liczniki do przodu

Re: Przeróbka realna?
: 13 maja 2009, o 14:00
autor: ky
Codders pisze:Hmm czy ja wiem? Moj Type-R jest 99 i ma 40 tys ... nierealne? udokumentowane .
Hmmm... Jednakowoż ja bym rozróżnił szybkie limo do jazdy na codzień od niezbyt praktycznej zabawki (i pewnie do tego importa z JP, gdzie posiadanie samochodu jest bardzo drogą fanaberią, a jeździć trochę nie ma gdzie).
r.
Re: Przeróbka realna?
: 13 maja 2009, o 19:19
autor: EterycznyŻołądź
AMI pisze:
Wyzwanie zadne wielkie to to zdaje sie nie jest - tylko kupa roboty.
A czy przypadkiem jedna z turbinek nie wadzi o drążek kierownicy, czy coś takiego?
Re: Przeróbka realna?
: 13 maja 2009, o 19:57
autor: AMI
Eteryczny - a wlasnie - kolejna sprawa... masz racje
Byc moze jakas rzezba mozna to obejsc - ale przynajmiej czesc przypadkow (jesli nie wszystkie), o ktorych gdzies tam mi sie obilo o uszy skonczylo sie chyba zalozeniem pojedynczego turbo...
Re: Przeróbka realna?
: 13 maja 2009, o 20:13
autor: pablonas
Nie o drążek tylko serwo z pompą hamulca za bardzo się nie chce zmieścić w miejscu gdzie być powinno w LHD...
Re: Przeróbka realna?
: 13 maja 2009, o 20:19
autor: jarmaj
Ale pamiętam, ze kiedys taki przerobiony na LHD pojawiał się w ogłoszeniach, nawet sporo dyskusji o nim było. Więc może da sie to jakoś rozwiązać?
Mnie natomiast zastanawia, co z wiązką. Auto było tylko RHD. A przerabianie wiązki RHD na LHD to istny horror (leży mi w piwnicy kompletna wiązka STi RHD i mogę ja sobe..., najwyżej kostki mogą mi się kiedyś przydać).
Re: Przeróbka realna?
: 13 maja 2009, o 20:24
autor: pablonas
jarmaj pisze:
Ale pamiętam, ze kiedys taki przerobiony na LHD pojawiał się w ogłoszeniach, nawet sporo dyskusji o nim było. Więc może da sie to jakoś rozwiązać?
Tylko czy aby to nadal było biturbo? Ja nie wiem - dlatego pytam.
jarmaj pisze:
Mnie natomiast zastanawia, co z wiązką. Auto było tylko RHD. A przerabianie wiązki RHD na LHD to istny horror (leży mi w piwnicy kompletna wiązka STi RHD i mogę ja sobe..., najwyżej kostki moga się przydać).
A no właśnie. Z imprezami jest łatwiej bo można pożyczyć wiązkę LHD od np rozbitej imprezy... ale tutaj? Strach się bać... podejrzewam, że taka przeróbka wymaga sporej inwencji twórczej

tylko niech to się kiedyś popsuje...

prujemy całe auto i szukamy rozlutowanego kabelka?

Nic tylko kupować taką rzeźbę

Re: Przeróbka realna?
: 13 maja 2009, o 20:27
autor: Azrael
pablonas pisze:
Tylko czy aby to nadal było biturbo? Ja nie wiem - dlatego pytam.
Ja conajmniej o jednym słyszałem, ale była spora rzeźba.
pablonas pisze:
A no właśnie. Z imprezami jest łatwiej bo można pożyczyć wiązkę LHD od np rozbitej imprezy... ale tutaj? Strach się bać... podejrzewam, że taka przeróbka wymaga sporej inwencji twórczej

tylko niech to się kiedyś popsuje...

prujemy całe auto i szukamy rozlutowanego kabelka?

Nic tylko kupować taką rzeźbę
Wiązka Imprezy JDM i tak się nie da zamienić na EU więc w sumiejedno i to samo. To nie jest trudne technicznie przerobić jedno na drugie tylko niesamowicie pracochłonne = kosztowne jeżeli to robić w zgodzie z kulturą techniczną. Większość "idealnych" przekładek które widuję to kompletna porażka.
Re: Przeróbka realna?
: 13 maja 2009, o 22:37
autor: Bergen
Ciągle powraca temat tych przerabianych biturbo twin turbo. Pamiętam dwa przypadki:
- pierwszy, słynny dlatego, że przerobiony nieudolnie, gdzie wycięto jedną turbinę żeby się serwo hamulcowe mogło zmieścić z lewej strony;
- drugi, prawdziwe "bi-turbo" twin turbo który został całkiem sprytnie przerobiony, np. pompa hamulcowa z serwem została z prawej, ale była sterowana drugą pompą bez serwa, zamontowaną z lewej; dziwnym zrządzeniem nie zyskał aprobaty ogółu po tym, jak jeden z ówczesnych kropkowców (Az?) po jego oględzinach kiepsko się o nim wyraził ZTCP - nie spodobały się drobne "niedoróbki" - panel sterowania szybami na obu przednich drzwiach, brzęczyk i otwieranie wlewu od strony pasażera itp. Mam jeszcze gdzieś jego zdjęcia.
Re: Przeróbka realna?
: 14 maja 2009, o 07:15
autor: markopollo
Bergen pisze:Ciągle powraca temat tych przerabianych biturbo. Pamiętam dwa przypadki:
- pierwszy, słynny dlatego, że przerobiony nieudolnie, gdzie wycięto jedną turbinę żeby się serwo hamulcowe mogło zmieścić z lewej strony;
- drugi, prawdziwe "bi-turbo" który został całkiem sprytnie przerobiony, np. pompa hamulcowa z serwem została z prawej, ale była sterowana drugą pompą bez serwa, zamontowaną z lewej; dziwnym zrządzeniem nie zyskał aprobaty ogółu po tym, jak jeden z ówczesnych kropkowców (Az?) po jego oględzinach kiepsko się o nim wyraził ZTCP - nie spodobały się drobne "niedoróbki" - panel sterowania szybami na obu przednich drzwiach, brzęczyk i otwieranie wlewu od strony pasażera itp. Mam jeszcze gdzieś jego zdjęcia.
Bergen pisze: Czyli przekładka na LHD czy przeróbka RHD?
Prosze o fotki

Re: Przeróbka realna?
: 14 maja 2009, o 08:29
autor: Bergen
markopollo pisze:
Czyli przekładka na LHD czy przeróbka RHD?
A to nie to samo?
markopollo pisze:
Prosze o fotki
Mam na wsi, dostaniesz w przyszłym tygodniu.
Re: Przeróbka realna?
: 14 maja 2009, o 11:24
autor: Piter 35
Ediegt4 umieścił kiedys ogłoszenie w imieniu kolegi z takim autem , legacy kombi '03 lub '04 z 2.0 biturbo ale nie wiem jakie tam były rozwiązania .
Trzeba by go zapytać

Re: Przeróbka realna?
: 14 maja 2009, o 22:49
autor: EterycznyŻołądź
Piter 35 pisze:
legacy kombi '03 lub '04 z 2.0 biturbo
To one były biturbo?

Re: Przeróbka realna?
: 15 maja 2009, o 08:56
autor: BartekT
Mi się wydaje, że w tych nowszych jdm legacy gt to jest jedna twin-scroll a nie dwie turbiny.
Re: Przeróbka realna?
: 15 maja 2009, o 09:05
autor: eddie_gt4
Piter 35 pisze:Ediegt4 umieścił kiedys ogłoszenie w imieniu kolegi z takim autem , legacy kombi '03 lub '04 z 2.0 biturbo ale nie wiem jakie tam były rozwiązania .
Trzeba by go zapytać

BartekT pisze:Mi się wydaje, że w tych nowszych jdm legacy gt to jest jedna twin-scroll a nie dwie turbiny.
dokladnie tak jak pisze
BartekT, JDM Legacy w nowszej turbie mialy juz tylko jedne turbo
btw, chyba jednak jest jakis patetnt na przerobienie RHD twin turbo na LHD i zachowanie ukladu twin turbo... gdzies kiedys czytalem o czyms takim
Piter35, a tamto ogloszenie to tutaj jest:
http://subaru.pl/forum/viewtopic.php?t=120672