Impreza WRX 2002r 2.0t. Problem z poborem oleju.Mechanik Wro
: 7 mar 2018, o 14:59
Witam serdecznie kolegów. Subaru Impreze WRX 2.0t 2002r.
Auto przepala duże ilości oleju. Około 1.5 litra na 1000km. Z rury wydechowej leci bialy dym. Auto trzyma moc, przyspiesza dosyć płynnie. Przez poprzedniego właściciela wymieniana turbina na TD04 (zakupiona od forumowicza) oraz pompa oleju. Silnik zalany Millersem CFS5W40. Rok temu silnik przeszedł uszczelnienie w W.D. Evolution. Posiadam fakturę od poprzedniego właściciela. Zrobiono: wymiena przepływomierzu, pasek klinowy, planowanie głowic, uszczelniacze zaworowe komplet, uszczelki pod głowicę, uszczelki dekli zaworu, uszczelki świec pod dekle, świece zapłonowe, simeringi wałka rozrządu, osłona rozrządu, uszczelka turbiny, uszczelka kolektora wydechowego, uszczelka kolektora ssącego.
Czy ktoś z forumowiczów ma jakieś sugestie co dalej z tym robić i jak diagnozować? Czy jesteś wstanie polecić jakiegoś doświadczonego mechanika na terenie Wrocławia bądź okolic?
Dziękuję serdecznie.
Auto przepala duże ilości oleju. Około 1.5 litra na 1000km. Z rury wydechowej leci bialy dym. Auto trzyma moc, przyspiesza dosyć płynnie. Przez poprzedniego właściciela wymieniana turbina na TD04 (zakupiona od forumowicza) oraz pompa oleju. Silnik zalany Millersem CFS5W40. Rok temu silnik przeszedł uszczelnienie w W.D. Evolution. Posiadam fakturę od poprzedniego właściciela. Zrobiono: wymiena przepływomierzu, pasek klinowy, planowanie głowic, uszczelniacze zaworowe komplet, uszczelki pod głowicę, uszczelki dekli zaworu, uszczelki świec pod dekle, świece zapłonowe, simeringi wałka rozrządu, osłona rozrządu, uszczelka turbiny, uszczelka kolektora wydechowego, uszczelka kolektora ssącego.
Czy ktoś z forumowiczów ma jakieś sugestie co dalej z tym robić i jak diagnozować? Czy jesteś wstanie polecić jakiegoś doświadczonego mechanika na terenie Wrocławia bądź okolic?
Dziękuję serdecznie.