Cześć :)
Mam problem z upartym autem i pomysły mi się kończą jak mu pomóc. Może z Waszą pomocą sie uda :) do sedna:
Pacjent Impreza WRX 2001r. Tylny tłumik przelotowy reszta seria. Samochód szarpie podczas przyspieszania oraz ma kosmicznie duże EGT. Do tego stopnia że po dwóch minutach ostrzejszej jazdy kolektor wydechowy, uppipe oraz turbo świeci na czerwono. Odpala bez problemu i na wolnych pracuje równo i cicho. Porobiłem logi romraiderem z których wg mnie wynika, że jest nieprawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu (total ignition timing). Do tej pory zrobione
-Nowe swiece, filtry
-Sprawdzone luzy zaworowe i rozrząd
-Sprawdzone katalizatory
-Sprawdzony pod kątem lewego powietrza
-Wywalone klapy TGV
-Cisnienie paliwa sprawdzone
-Podmienione sondy, przeplywka, pompa paliwa, wtryski, ecu, czujnik spalania stukowego,solenoid
-Sprawdzony AFR
-Paliwo 95,98 czy vpower racing bez różnicy
Co bym nie robił niema większych zmian…
Może ktoś z Was miał podobny problem lub ma pomysł jak to ugryźć? Dodaje screeny jednego z logów które robiłem. Jeśli ktoś chce mogę podesłać całe.
Z góry dzieki i pozdro! :)
WRX 01 - bardzo wysokie EGT, zły kąt wyprzedzenia zapłonu?
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania