Zwiekszenie mocy w GT 99'
: 29 mar 2018, o 01:23
Czesc Wszystkim!
Na wstepie wybaczcie brak polskich znakow ale sluzbowy komp nie pozwala...
BTW: prosze nie odsylacje mnie do Powitalni bo tam bylem i sie przywiatalem ale mojego posta nie ma. 06/03/2018 00:33 "Konto usunięte" odpowiada na moje przywitanie wiec bylo na 100%
A teraz do rzeczy:
Od nieco ponad pol roku jestem posiadaczem GT'99. Pracuje nad autem w wolnych chwilach, na razie aby bardziej cieszylo oko i nie dalo sie rudej. W miedzyczasie merytorycznie przygotowuje sie do podniesienia mocy: przede wszystkim: jak i gdzie, i sprawdzam co za ile. Samochod sluzy do okazjonalnego uzytku (ok.1000km w 6m-cy), rekreacyjnego upalania na sniegu...i bez sniegu :), wiec malo jezdzi ale jak juz jezdzi to lekko nie ma, oczywiscie wszystko w granicach zdrowego rozszadku...czasem :)
Nieseryjne podzespoly na ta chwile to skrzynia TY754VB1BA z WRX RA i przelotowy uklad wydechowy (chyba 2,5"). Paramatry jakie chcialbym usyskac w GT to moc 260-280KM / 340-360nm. Przed przystapieniem do modyfikacji chcialbym przeprowadzic remont silnika i jezeli fundusze pozwola to wymienic wnetrznosci na nowe i mocniejsze. W tym momencie pojawia sie pytanie czy przy takich kosztach nie powinienem celowac w strokera i w zasadzie czesc mocy dostac z miejsca ze zwiekszonej pojemnosci? Czy moze raczej Ci ktorzy wiedza o czym mowia, kierowali by mnie na inna droge - zostac przy 1994ccm i moc z wiekszej turbiny i np. wydajniejszego ukladu wtryskowego ?
Zaluje ze nie jestem finansowo przygotowany na motor w tym roku bo przyjaciel z USA leci w maju i jakbym ustalil co chce to mozna by cos w dobrej cenie przywiezc z za oceaniu nie obawiajac sie ze przyjdzie zaplacic clo...No ale nie ma co gdybac...
Jak bede wiedzial CO to musze ustalic GDZIE :) Jestem z 3miasta wiec zaglebie VW grupy i pomimo ze w temacie Subaru jestem od niedawna to juz zdazylem zauwazyc ze o serwis aut z pod znaku plejad znacznie latwiej w W-wie (ok. tu zaskoczenia nie ma) i na poludniu Polski...
Z checia przeczytam Wasze opinie, sugestie , pomysly...
Na wstepie wybaczcie brak polskich znakow ale sluzbowy komp nie pozwala...
BTW: prosze nie odsylacje mnie do Powitalni bo tam bylem i sie przywiatalem ale mojego posta nie ma. 06/03/2018 00:33 "Konto usunięte" odpowiada na moje przywitanie wiec bylo na 100%
A teraz do rzeczy:
Od nieco ponad pol roku jestem posiadaczem GT'99. Pracuje nad autem w wolnych chwilach, na razie aby bardziej cieszylo oko i nie dalo sie rudej. W miedzyczasie merytorycznie przygotowuje sie do podniesienia mocy: przede wszystkim: jak i gdzie, i sprawdzam co za ile. Samochod sluzy do okazjonalnego uzytku (ok.1000km w 6m-cy), rekreacyjnego upalania na sniegu...i bez sniegu :), wiec malo jezdzi ale jak juz jezdzi to lekko nie ma, oczywiscie wszystko w granicach zdrowego rozszadku...czasem :)
Nieseryjne podzespoly na ta chwile to skrzynia TY754VB1BA z WRX RA i przelotowy uklad wydechowy (chyba 2,5"). Paramatry jakie chcialbym usyskac w GT to moc 260-280KM / 340-360nm. Przed przystapieniem do modyfikacji chcialbym przeprowadzic remont silnika i jezeli fundusze pozwola to wymienic wnetrznosci na nowe i mocniejsze. W tym momencie pojawia sie pytanie czy przy takich kosztach nie powinienem celowac w strokera i w zasadzie czesc mocy dostac z miejsca ze zwiekszonej pojemnosci? Czy moze raczej Ci ktorzy wiedza o czym mowia, kierowali by mnie na inna droge - zostac przy 1994ccm i moc z wiekszej turbiny i np. wydajniejszego ukladu wtryskowego ?
Zaluje ze nie jestem finansowo przygotowany na motor w tym roku bo przyjaciel z USA leci w maju i jakbym ustalil co chce to mozna by cos w dobrej cenie przywiezc z za oceaniu nie obawiajac sie ze przyjdzie zaplacic clo...No ale nie ma co gdybac...
Jak bede wiedzial CO to musze ustalic GDZIE :) Jestem z 3miasta wiec zaglebie VW grupy i pomimo ze w temacie Subaru jestem od niedawna to juz zdazylem zauwazyc ze o serwis aut z pod znaku plejad znacznie latwiej w W-wie (ok. tu zaskoczenia nie ma) i na poludniu Polski...
Z checia przeczytam Wasze opinie, sugestie , pomysly...