Strona 1 z 1

IMPREZA GD WRX a GAZ

: 4 maja 2018, o 17:19
autor: Hoooliboy
Witam mam pytanie jak się ma gaz do Imprezy Gd WRX ? Zakładać nie zakładać , bać się czy nic się nie dzieje ?

Re: IMPREZA GD WRX a GAZ

: 4 maja 2018, o 18:50
autor: jarmaj
Przewidziano odpowiednie podforum dla entuzjastów psucia samochodów :arrow: viewforum.php?f=24 ;-)

Re: IMPREZA GD WRX a GAZ

: 4 maja 2018, o 20:19
autor: Konto usunięte
Hoooliboy pisze:Witam mam pytanie jak się ma gaz do Imprezy Gd WRX ? Zakładać nie zakładać , bać się czy nic się nie dzieje ?
Kup se matiza albo inną Skodę i nie psuj wrx’a

Re: IMPREZA GD WRX a GAZ

: 4 maja 2018, o 20:32
autor: leon
Hoooliboy, nie słuchaj złych ludzi, gazuj.

Re: IMPREZA GD WRX a GAZ

: 5 maja 2018, o 11:18
autor: ewemarkam
Gazuje się jak każde inne auto. Znajdź tylko dobry zakład i nie oszczędzaj na instalacji. Pomocy szukaj na LPG-forum. Tam doradzą sensowny zestaw.

Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka

Re: IMPREZA GD WRX a GAZ

: 9 maja 2018, o 01:24
autor: Witek
Zdecydowanie GAZ! Nie dość, że nie jakiś kitajskie, a nasze, słowiańskie, to i lepiej znosi zagazowanie!

Re: IMPREZA GD WRX a GAZ

: 10 maja 2018, o 12:54
autor: uxon
ej205 gazuje sie jak kazdy inny silnik. Jednak jak przy wlasciwei kazdej turbo benzynie nalezy instalacje porzadnie zamontowac i wystroic (mysle, ze nie wiecej niz 5-10% warsztatow lpg w Polsce robi to poprawnie), bo silnik jest duzo bardziej wrazliwy na wszelkie problemy z zasilaniem (latwo cos upalic).
Dodatkowym minusem w przypadku ej205 jest mechaniczna regulacja luzow zaworowych i koniecznosc wyciagania silnika do tej operacji, co znacznie obniza oplacalnosc montazu.

Re: IMPREZA GD WRX a GAZ

: 10 maja 2018, o 14:14
autor: Mibars
Da się i bez wyciągania... Ale koszt niewiele mniejszy, jeśli nie podobny.

Re: IMPREZA GD WRX a GAZ

: 11 maja 2018, o 14:33
autor: dzixd
uxon pisze:ej205 gazuje sie jak kazdy inny silnik. Jednak jak przy wlasciwei kazdej turbo benzynie nalezy instalacje porzadnie zamontowac i wystroic (mysle, ze nie wiecej niz 5-10% warsztatow lpg w Polsce robi to poprawnie), bo silnik jest duzo bardziej wrazliwy na wszelkie problemy z zasilaniem (latwo cos upalic).
Dodatkowym minusem w przypadku ej205 jest mechaniczna regulacja luzow zaworowych i koniecznosc wyciagania silnika do tej operacji, co znacznie obniza oplacalnosc montazu.
Jak ktoś robi spore przebiegi to mu się instalacja szybko zwróci. Jak poniżej 10k rocznie to trochę dłużej.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Re: IMPREZA GD WRX a GAZ

: 16 maja 2018, o 12:51
autor: uxon
Przy obecnych cenach paliw (zalozmy 2zl vs 5zl) oraz stosunkowo wysokim spalaniu silikow subaru turbo (zalozmy srednie 14l wahy vs 15l lpg i 2l lpg - na krotkich odcinkach), to oplacalnosc i tak jest wysoka, jesli tylko ktos robi 15+ tys. km rocznie. Nawet wliczajac, ze trzeba bedzie raz ustawic zawory albo zregenerowac glowice, to po dwoch latach po 15 tys. km jest sie do przodu, a potem korzysc tylko rosnie.
Glownym warunkiem jest zainwestowanie w dobra instalacje gazowa. Tez polecam spojrzec i popytac na lpg-forum. Dobry warsztat to wlasciwie gwarancja sukcesu (ale jak pisalem o taki bardzo ciezko). Jak przyoszczedzisz na montazu, to w najlepszym wypadku bedziesz sie wkurzal, ze instalacja lpg to same problemy, a w najgorszym dolozysz mala furmanke pieniedzy na remonty glowic, silnika, stracisz czas na serwisy, itd.