IMPREZA GD WRX a GAZ

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
Hoooliboy
0 gwiazdek
Auto: Bmw e36 Cabrio
Polubił: 0
Polubione posty: 0

IMPREZA GD WRX a GAZ

Post 4 maja 2018, o 17:19

Witam mam pytanie jak się ma gaz do Imprezy Gd WRX ? Zakładać nie zakładać , bać się czy nic się nie dzieje ?



jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 74 razy
Polubione posty: 425 razy

Re: IMPREZA GD WRX a GAZ

Post 4 maja 2018, o 18:50

Przewidziano odpowiednie podforum dla entuzjastów psucia samochodów :arrow: viewforum.php?f=24 ;-)

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 37 razy
Polubione posty: 76 razy

Re: IMPREZA GD WRX a GAZ

Post 4 maja 2018, o 20:19

Hoooliboy pisze:Witam mam pytanie jak się ma gaz do Imprezy Gd WRX ? Zakładać nie zakładać , bać się czy nic się nie dzieje ?
Kup se matiza albo inną Skodę i nie psuj wrx’a

leon
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: Kąąbi 3 i Niepsujące się.
Polubił: 206 razy
Polubione posty: 282 razy

Re: IMPREZA GD WRX a GAZ

Post 4 maja 2018, o 20:32

Hoooliboy, nie słuchaj złych ludzi, gazuj.
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.

ewemarkam
4 gwiazdki
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 38 razy

Re: IMPREZA GD WRX a GAZ

Post 5 maja 2018, o 11:18

Gazuje się jak każde inne auto. Znajdź tylko dobry zakład i nie oszczędzaj na instalacji. Pomocy szukaj na LPG-forum. Tam doradzą sensowny zestaw.

Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka

Witek
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Wrocław
Auto: A500 @ Piotruś II
Polubił: 20 razy
Polubione posty: 15 razy

Re: IMPREZA GD WRX a GAZ

Post 9 maja 2018, o 01:24

Zdecydowanie GAZ! Nie dość, że nie jakiś kitajskie, a nasze, słowiańskie, to i lepiej znosi zagazowanie!

uxon
0 gwiazdek
Lokalizacja: Kraków
Auto: Impreza WRX, Audi S3, Swift GTI
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: IMPREZA GD WRX a GAZ

Post 10 maja 2018, o 12:54

ej205 gazuje sie jak kazdy inny silnik. Jednak jak przy wlasciwei kazdej turbo benzynie nalezy instalacje porzadnie zamontowac i wystroic (mysle, ze nie wiecej niz 5-10% warsztatow lpg w Polsce robi to poprawnie), bo silnik jest duzo bardziej wrazliwy na wszelkie problemy z zasilaniem (latwo cos upalic).
Dodatkowym minusem w przypadku ej205 jest mechaniczna regulacja luzow zaworowych i koniecznosc wyciagania silnika do tej operacji, co znacznie obniza oplacalnosc montazu.

Mibars
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Auto: WRX '04 wagon
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 0

Re: IMPREZA GD WRX a GAZ

Post 10 maja 2018, o 14:14

Da się i bez wyciągania... Ale koszt niewiele mniejszy, jeśli nie podobny.

dzixd
Awatar użytkownika
Moderator działu
Lokalizacja: Dziki Zachód
Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
Polubił: 9 razy
Polubione posty: 307 razy

Re: IMPREZA GD WRX a GAZ

Post 11 maja 2018, o 14:33

uxon pisze:ej205 gazuje sie jak kazdy inny silnik. Jednak jak przy wlasciwei kazdej turbo benzynie nalezy instalacje porzadnie zamontowac i wystroic (mysle, ze nie wiecej niz 5-10% warsztatow lpg w Polsce robi to poprawnie), bo silnik jest duzo bardziej wrazliwy na wszelkie problemy z zasilaniem (latwo cos upalic).
Dodatkowym minusem w przypadku ej205 jest mechaniczna regulacja luzow zaworowych i koniecznosc wyciagania silnika do tej operacji, co znacznie obniza oplacalnosc montazu.
Jak ktoś robi spore przebiegi to mu się instalacja szybko zwróci. Jak poniżej 10k rocznie to trochę dłużej.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Jeździć nie umiem, ale się staram :mrgreen:
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Konto usunięte pisze:
29 gru 2018, o 17:15
masz dobre serducho i ostrego pierdolca :lol: :thumb:
Obrazek

uxon
0 gwiazdek
Lokalizacja: Kraków
Auto: Impreza WRX, Audi S3, Swift GTI
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: IMPREZA GD WRX a GAZ

Post 16 maja 2018, o 12:51

Przy obecnych cenach paliw (zalozmy 2zl vs 5zl) oraz stosunkowo wysokim spalaniu silikow subaru turbo (zalozmy srednie 14l wahy vs 15l lpg i 2l lpg - na krotkich odcinkach), to oplacalnosc i tak jest wysoka, jesli tylko ktos robi 15+ tys. km rocznie. Nawet wliczajac, ze trzeba bedzie raz ustawic zawory albo zregenerowac glowice, to po dwoch latach po 15 tys. km jest sie do przodu, a potem korzysc tylko rosnie.
Glownym warunkiem jest zainwestowanie w dobra instalacje gazowa. Tez polecam spojrzec i popytac na lpg-forum. Dobry warsztat to wlasciwie gwarancja sukcesu (ale jak pisalem o taki bardzo ciezko). Jak przyoszczedzisz na montazu, to w najlepszym wypadku bedziesz sie wkurzal, ze instalacja lpg to same problemy, a w najgorszym dolozysz mala furmanke pieniedzy na remonty glowic, silnika, stracisz czas na serwisy, itd.

ODPOWIEDZ