IMPREZA GD WRX a GAZ
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
IMPREZA GD WRX a GAZ
Witam mam pytanie jak się ma gaz do Imprezy Gd WRX ? Zakładać nie zakładać , bać się czy nic się nie dzieje ?
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: IMPREZA GD WRX a GAZ
Przewidziano odpowiednie podforum dla entuzjastów psucia samochodów viewforum.php?f=24
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 37 razy
- Polubione posty: 76 razy
Re: IMPREZA GD WRX a GAZ
Kup se matiza albo inną Skodę i nie psuj wrx’aHoooliboy pisze:Witam mam pytanie jak się ma gaz do Imprezy Gd WRX ? Zakładać nie zakładać , bać się czy nic się nie dzieje ?
Re: IMPREZA GD WRX a GAZ
Hoooliboy, nie słuchaj złych ludzi, gazuj.
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Re: IMPREZA GD WRX a GAZ
Gazuje się jak każde inne auto. Znajdź tylko dobry zakład i nie oszczędzaj na instalacji. Pomocy szukaj na LPG-forum. Tam doradzą sensowny zestaw.
Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
- Witek
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: A500 @ Piotruś II
- Polubił: 20 razy
- Polubione posty: 15 razy
Re: IMPREZA GD WRX a GAZ
Zdecydowanie GAZ! Nie dość, że nie jakiś kitajskie, a nasze, słowiańskie, to i lepiej znosi zagazowanie!
-
uxon
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Impreza WRX, Audi S3, Swift GTI
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: IMPREZA GD WRX a GAZ
ej205 gazuje sie jak kazdy inny silnik. Jednak jak przy wlasciwei kazdej turbo benzynie nalezy instalacje porzadnie zamontowac i wystroic (mysle, ze nie wiecej niz 5-10% warsztatow lpg w Polsce robi to poprawnie), bo silnik jest duzo bardziej wrazliwy na wszelkie problemy z zasilaniem (latwo cos upalic).
Dodatkowym minusem w przypadku ej205 jest mechaniczna regulacja luzow zaworowych i koniecznosc wyciagania silnika do tej operacji, co znacznie obniza oplacalnosc montazu.
Dodatkowym minusem w przypadku ej205 jest mechaniczna regulacja luzow zaworowych i koniecznosc wyciagania silnika do tej operacji, co znacznie obniza oplacalnosc montazu.
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Re: IMPREZA GD WRX a GAZ
Jak ktoś robi spore przebiegi to mu się instalacja szybko zwróci. Jak poniżej 10k rocznie to trochę dłużej.uxon pisze:ej205 gazuje sie jak kazdy inny silnik. Jednak jak przy wlasciwei kazdej turbo benzynie nalezy instalacje porzadnie zamontowac i wystroic (mysle, ze nie wiecej niz 5-10% warsztatow lpg w Polsce robi to poprawnie), bo silnik jest duzo bardziej wrazliwy na wszelkie problemy z zasilaniem (latwo cos upalic).
Dodatkowym minusem w przypadku ej205 jest mechaniczna regulacja luzow zaworowych i koniecznosc wyciagania silnika do tej operacji, co znacznie obniza oplacalnosc montazu.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
-
uxon
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Impreza WRX, Audi S3, Swift GTI
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: IMPREZA GD WRX a GAZ
Przy obecnych cenach paliw (zalozmy 2zl vs 5zl) oraz stosunkowo wysokim spalaniu silikow subaru turbo (zalozmy srednie 14l wahy vs 15l lpg i 2l lpg - na krotkich odcinkach), to oplacalnosc i tak jest wysoka, jesli tylko ktos robi 15+ tys. km rocznie. Nawet wliczajac, ze trzeba bedzie raz ustawic zawory albo zregenerowac glowice, to po dwoch latach po 15 tys. km jest sie do przodu, a potem korzysc tylko rosnie.
Glownym warunkiem jest zainwestowanie w dobra instalacje gazowa. Tez polecam spojrzec i popytac na lpg-forum. Dobry warsztat to wlasciwie gwarancja sukcesu (ale jak pisalem o taki bardzo ciezko). Jak przyoszczedzisz na montazu, to w najlepszym wypadku bedziesz sie wkurzal, ze instalacja lpg to same problemy, a w najgorszym dolozysz mala furmanke pieniedzy na remonty glowic, silnika, stracisz czas na serwisy, itd.
Glownym warunkiem jest zainwestowanie w dobra instalacje gazowa. Tez polecam spojrzec i popytac na lpg-forum. Dobry warsztat to wlasciwie gwarancja sukcesu (ale jak pisalem o taki bardzo ciezko). Jak przyoszczedzisz na montazu, to w najlepszym wypadku bedziesz sie wkurzal, ze instalacja lpg to same problemy, a w najgorszym dolozysz mala furmanke pieniedzy na remonty glowic, silnika, stracisz czas na serwisy, itd.