Automat - mrugający POWER, kod błędu "transfer clutch"
: 15 maja 2018, o 15:41
Witajcie,
Może ktoś się spotkał z podobnym problemem - jakiś czas temu jak się zrobiło ciepło, to po kilkudziesięciominutowej intensywnej jeździe po mieście zaczęła mi mrugać (cyklicznie, przez cały czas) kontrolka POWER na desce. Po zgaszeniu auta i odpaleniu parę godzin później wszystko wróciło do normy. Po kilku dniach znów powrócił. Niestety teraz problem zaczął się pojawiać coraz częściej - praktycznie codziennie po dłuższej 30-40 minutowej jeździe po mieście (albo ponadgodzinnej jeździe w trasie), zaczyna mrugać POWER. Jeśli auto uruchamiam po dłuższej przerwie (parę godzin), wszystko wraca do normy, kontrolka nie mruga, tryb POWER działa.
Skrzynia pracuje normalnie, jednak w momencie jak zaczyna mrugać POWER, wydaje mi się, że tryb "sportowy" już nie działa. Biegi zmienia normalnie. Żadne inne kontrolki mi się nie zaświecają.
Serwis A&G opiekujący się autem w Krakowie ma odległe terminy, czekam na wolne miejsce i na razie tylko odczytano tylko kod błędu: "TRANSFER CLUTCH". Czy ktoś może miał podobne przygody?
Może ktoś z Was poleci serwis skrzyń koło Krakowa, który nie zedrze ze mnie majątku na samą wstępną diagnostykę?
Forester S-turbo 1998 z automatem 4EAT, przebieg ~285 tys. km. Serwisowanie skrzyni z dynamiczną wymianą oleju przy przebiegu ~260 tys. rok temu robił w Warszawie (Auto Wawer) poprzedni właściciel, są na to papiery łącznie z podaną lepkością zastosowanego oleju.
Może ktoś się spotkał z podobnym problemem - jakiś czas temu jak się zrobiło ciepło, to po kilkudziesięciominutowej intensywnej jeździe po mieście zaczęła mi mrugać (cyklicznie, przez cały czas) kontrolka POWER na desce. Po zgaszeniu auta i odpaleniu parę godzin później wszystko wróciło do normy. Po kilku dniach znów powrócił. Niestety teraz problem zaczął się pojawiać coraz częściej - praktycznie codziennie po dłuższej 30-40 minutowej jeździe po mieście (albo ponadgodzinnej jeździe w trasie), zaczyna mrugać POWER. Jeśli auto uruchamiam po dłuższej przerwie (parę godzin), wszystko wraca do normy, kontrolka nie mruga, tryb POWER działa.
Skrzynia pracuje normalnie, jednak w momencie jak zaczyna mrugać POWER, wydaje mi się, że tryb "sportowy" już nie działa. Biegi zmienia normalnie. Żadne inne kontrolki mi się nie zaświecają.
Serwis A&G opiekujący się autem w Krakowie ma odległe terminy, czekam na wolne miejsce i na razie tylko odczytano tylko kod błędu: "TRANSFER CLUTCH". Czy ktoś może miał podobne przygody?
Może ktoś z Was poleci serwis skrzyń koło Krakowa, który nie zedrze ze mnie majątku na samą wstępną diagnostykę?
Forester S-turbo 1998 z automatem 4EAT, przebieg ~285 tys. km. Serwisowanie skrzyni z dynamiczną wymianą oleju przy przebiegu ~260 tys. rok temu robił w Warszawie (Auto Wawer) poprzedni właściciel, są na to papiery łącznie z podaną lepkością zastosowanego oleju.