Outback ciezko pali

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
limesiak
2 gwiazdki
Lokalizacja: NKE
Auto: OBK H6 MY05
Polubił: 0
Polubione posty: 3 razy

Outback ciezko pali

Post 6 cze 2018, o 16:25

Cześć
Od jakiegoś czasu moje auto (Outback 2005 H6) ciężko odpala, kręci dość długo rozrusznikiem a przed rozpoczęciem odpalania podczas procedury startowej pojawił się pisk jak gdyby pompa paliwa lecz występuje ten dźwięk pod maską z przodu. Namierzyłem skąd on się dobywa - wg instrukcji obsługi nazywa się ta część "Fuel Bypass Valve". Czy ktoś wie może jak tą część sprawdzić i w ogóle czy ulega ona awarii? Dzięki
fuel bypass.JPG
Edycja:
Zapomniałem dopisać, że problem z piszczeniem występuje tylko po kliku godzinnym postoju, gdy się auto wychłodzi a problem z odpalaniem jest zarówno na zimnym jak i ciepłym (no może na ciepłym bez efektu dźwiękowego spod maski) pali delikatnie lepiej.


Pozdrawiam
M

ewemarkam
4 gwiazdki
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 38 razy

Outback ciezko pali

Post 6 cze 2018, o 18:23

A kręci dobrze czy ma opory? Nie ma błędów na komputerze?
A ten zawór wydaje mi się że to regulator ciśnienia paliwa. Jak odpalasz to czekasz chwilę i dopiero kręcisz rozrusznikiem? Spróbuj od razu odpalić po przekręceniu stacyjki.

Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka



dzixd
Awatar użytkownika
Moderator działu
Lokalizacja: Dziki Zachód
Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
Polubił: 9 razy
Polubione posty: 307 razy

Outback ciezko pali

Post 7 cze 2018, o 00:06

Jeśli masz sprężarkę to próbuj powietrzem w ten zaworek podmuchać. Może przepuszcza Albo blokuje przepływ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Jeździć nie umiem, ale się staram :mrgreen:
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Konto usunięte pisze:
29 gru 2018, o 17:15
masz dobre serducho i ostrego pierdolca :lol: :thumb:
Obrazek

limesiak
2 gwiazdki
Lokalizacja: NKE
Auto: OBK H6 MY05
Polubił: 0
Polubione posty: 3 razy

Outback ciezko pali

Post 7 cze 2018, o 16:31

Poczytałem co nieco...
Czy ktoś z szanownych może wie jakie powinno być ciśnienie na listwie wtryskowej w tym modelu?
Pozdrawiam
M

BazaN
0 gwiazdek
Auto: FXT'04, OBK'10 było Justy 1,2 '91
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Outback ciezko pali

Post 18 cze 2018, o 20:43

Z przodu, po przekręceniu kluczyka piszczy przepustnica i podobno jest to stan naturalny w każdym OBK (przynajmniej H6) III generacji. U mnie piszczy od zawsze.
Ciężkie odpalanie może być związane z niewłaściwym luzem zaworów, słabym akumulatorem, itd... Ciężko odpala za każdym razem, czy tylko ciepły? Nie pojawiły się większe drgania na biegu jałowym?

limesiak
2 gwiazdki
Lokalizacja: NKE
Auto: OBK H6 MY05
Polubił: 0
Polubione posty: 3 razy

Outback ciezko pali

Post 19 cze 2018, o 12:04

Problem rozwiązany - regulator ciśnienia nie trzymał w ogóle ciśnienia, podawał to co dała pompa. Niestety w tym przypadku zastosowanie regulatora uniwersalnego nie wchodzi w grę. Zakupiłem używany regulator i bangla jak wcześniej.
Przepustnicę słychać jak się ustawia to prawda, ale nie słychać jej w kabinie a poprzedni dźwięk był jakby ustawiało się coś przytartego (lekko metaliczny dźwięk).
Pozdrawiam
M

ODPOWIEDZ