Strona 1 z 1

Outback ciezko pali

: 6 cze 2018, o 16:25
autor: limesiak
Cześć
Od jakiegoś czasu moje auto (Outback 2005 H6) ciężko odpala, kręci dość długo rozrusznikiem a przed rozpoczęciem odpalania podczas procedury startowej pojawił się pisk jak gdyby pompa paliwa lecz występuje ten dźwięk pod maską z przodu. Namierzyłem skąd on się dobywa - wg instrukcji obsługi nazywa się ta część "Fuel Bypass Valve". Czy ktoś wie może jak tą część sprawdzić i w ogóle czy ulega ona awarii? Dzięki
fuel bypass.JPG
Edycja:
Zapomniałem dopisać, że problem z piszczeniem występuje tylko po kliku godzinnym postoju, gdy się auto wychłodzi a problem z odpalaniem jest zarówno na zimnym jak i ciepłym (no może na ciepłym bez efektu dźwiękowego spod maski) pali delikatnie lepiej.

Outback ciezko pali

: 6 cze 2018, o 18:23
autor: ewemarkam
A kręci dobrze czy ma opory? Nie ma błędów na komputerze?
A ten zawór wydaje mi się że to regulator ciśnienia paliwa. Jak odpalasz to czekasz chwilę i dopiero kręcisz rozrusznikiem? Spróbuj od razu odpalić po przekręceniu stacyjki.

Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka



Outback ciezko pali

: 7 cze 2018, o 00:06
autor: dzixd
Jeśli masz sprężarkę to próbuj powietrzem w ten zaworek podmuchać. Może przepuszcza Albo blokuje przepływ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Outback ciezko pali

: 7 cze 2018, o 16:31
autor: limesiak
Poczytałem co nieco...
Czy ktoś z szanownych może wie jakie powinno być ciśnienie na listwie wtryskowej w tym modelu?

Outback ciezko pali

: 18 cze 2018, o 20:43
autor: BazaN
Z przodu, po przekręceniu kluczyka piszczy przepustnica i podobno jest to stan naturalny w każdym OBK (przynajmniej H6) III generacji. U mnie piszczy od zawsze.
Ciężkie odpalanie może być związane z niewłaściwym luzem zaworów, słabym akumulatorem, itd... Ciężko odpala za każdym razem, czy tylko ciepły? Nie pojawiły się większe drgania na biegu jałowym?

Outback ciezko pali

: 19 cze 2018, o 12:04
autor: limesiak
Problem rozwiązany - regulator ciśnienia nie trzymał w ogóle ciśnienia, podawał to co dała pompa. Niestety w tym przypadku zastosowanie regulatora uniwersalnego nie wchodzi w grę. Zakupiłem używany regulator i bangla jak wcześniej.
Przepustnicę słychać jak się ustawia to prawda, ale nie słychać jej w kabinie a poprzedni dźwięk był jakby ustawiało się coś przytartego (lekko metaliczny dźwięk).