Cześć
Od jakiegoś czasu moje auto (Outback 2005 H6) ciężko odpala, kręci dość długo rozrusznikiem a przed rozpoczęciem odpalania podczas procedury startowej pojawił się pisk jak gdyby pompa paliwa lecz występuje ten dźwięk pod maską z przodu. Namierzyłem skąd on się dobywa - wg instrukcji obsługi nazywa się ta część "Fuel Bypass Valve". Czy ktoś wie może jak tą część sprawdzić i w ogóle czy ulega ona awarii? Dzięki
Edycja:
Zapomniałem dopisać, że problem z piszczeniem występuje tylko po kliku godzinnym postoju, gdy się auto wychłodzi a problem z odpalaniem jest zarówno na zimnym jak i ciepłym (no może na ciepłym bez efektu dźwiękowego spod maski) pali delikatnie lepiej.
Outback ciezko pali
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Outback ciezko pali
A kręci dobrze czy ma opory? Nie ma błędów na komputerze?
A ten zawór wydaje mi się że to regulator ciśnienia paliwa. Jak odpalasz to czekasz chwilę i dopiero kręcisz rozrusznikiem? Spróbuj od razu odpalić po przekręceniu stacyjki.
Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka
A ten zawór wydaje mi się że to regulator ciśnienia paliwa. Jak odpalasz to czekasz chwilę i dopiero kręcisz rozrusznikiem? Spróbuj od razu odpalić po przekręceniu stacyjki.
Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Outback ciezko pali
Jeśli masz sprężarkę to próbuj powietrzem w ten zaworek podmuchać. Może przepuszcza Albo blokuje przepływ?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Outback ciezko pali
Poczytałem co nieco...
Czy ktoś z szanownych może wie jakie powinno być ciśnienie na listwie wtryskowej w tym modelu?
Czy ktoś z szanownych może wie jakie powinno być ciśnienie na listwie wtryskowej w tym modelu?
Pozdrawiam
M
M
Outback ciezko pali
Z przodu, po przekręceniu kluczyka piszczy przepustnica i podobno jest to stan naturalny w każdym OBK (przynajmniej H6) III generacji. U mnie piszczy od zawsze.
Ciężkie odpalanie może być związane z niewłaściwym luzem zaworów, słabym akumulatorem, itd... Ciężko odpala za każdym razem, czy tylko ciepły? Nie pojawiły się większe drgania na biegu jałowym?
Ciężkie odpalanie może być związane z niewłaściwym luzem zaworów, słabym akumulatorem, itd... Ciężko odpala za każdym razem, czy tylko ciepły? Nie pojawiły się większe drgania na biegu jałowym?
Outback ciezko pali
Problem rozwiązany - regulator ciśnienia nie trzymał w ogóle ciśnienia, podawał to co dała pompa. Niestety w tym przypadku zastosowanie regulatora uniwersalnego nie wchodzi w grę. Zakupiłem używany regulator i bangla jak wcześniej.
Przepustnicę słychać jak się ustawia to prawda, ale nie słychać jej w kabinie a poprzedni dźwięk był jakby ustawiało się coś przytartego (lekko metaliczny dźwięk).
Przepustnicę słychać jak się ustawia to prawda, ale nie słychać jej w kabinie a poprzedni dźwięk był jakby ustawiało się coś przytartego (lekko metaliczny dźwięk).
Pozdrawiam
M
M