Uszczelka wlewu oleju
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Uszczelka wlewu oleju
Witam
Poci mi się z pod wlewu oleju i chyba z lewej uszczelki pokrywy zaworów. Olej leci po rurkach i kapie na wydech, niestety. Chce wymienić uszczelnienie przy wlewie oleju. Tam jest o-ring czy uszczelka jakaś? Przy okazji sprawdzę sobie luz zaworowy.
Poci mi się z pod wlewu oleju i chyba z lewej uszczelki pokrywy zaworów. Olej leci po rurkach i kapie na wydech, niestety. Chce wymienić uszczelnienie przy wlewie oleju. Tam jest o-ring czy uszczelka jakaś? Przy okazji sprawdzę sobie luz zaworowy.
-
recki
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Kraków / Wieliczka
- Auto: Legaś 05 2.0 SOHC MT lpg
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Uszczelka wlewu oleju
Wymieniłem niedawno. Oring ale dość nietypowy i do tego oleo i temp odporny. Raczej oem
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Uszczelka wlewu oleju
Poradziłem sobie z tym, dopasowałem silikonowy oring, na tyle gruby że dobrze wypełnia rowek. Ale problem z wyciekiem jest dalej. Najgorsze jest o że kapie na lewy kolektor, jakieś 20 cm przed łączeniem wydechu w jedną rurę. Jeszcze będę wymieniać uszczelki po pokrywami zaworów., Może to będzie to.
Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 37 razy
- Polubione posty: 76 razy
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 37 razy
- Polubione posty: 76 razy
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Uszczelka wlewu oleju
W sumie tam są tulejki które powinny temu zapobiec. Ale sama rurka czy też wlew nie jest pęknięty, u podstawy też nie jest pęknięty. Silnik jak kupiłem bym ewidentnie umyty. W okolicy, wlewu nie domyty. Jak naprawialem z mechanikiem wszelkie dolegliwości, umył mi porządnie silnik. No i od tego czasu widać że znaczy teren. Widocznie wcześniej był na tyle brudny że olej nie kapał tylko wysychał itp. Nie wiem jak to wytłumaczyć. Mam wrażenie że kapie z okolicy właśnie lewej głowicy, kapie na rurki pod nią (chyba od chłodzenia oleju skrzyni) dalej na wydech.
Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka
-
namiot
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: było sti 2002 teraz 2.0R 2008
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Uszczelka wlewu oleju
uszczelkę wlewu oleju odpuść tam nie ma ciśnienia i ona nie jest zalana na tyle zęby ci się tamtędy lało może co najwyżej się brodzić jak masz doże przedmuchy lub zatkana odmę,sprawdź uszczelkę pokrywy głowicy bardzo łatwo sprawdzić przeważnie krople na łączeniu od dołu,a także przekładnie kierownicy może ciec ze ślimaka lub przewodów i podmuch rozwiewać po belce i wydechu
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Uszczelka wlewu oleju
Maglownica odpada, jest po regeneracji, bo ciekła. Jutro jadę regulować zawory i wymienię obie uszczelkę pod pokrywami.
Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Uszczelka wlewu oleju
Wczoraj po pracy podłożyłem karton pod silnik. Świeże to te czarne plamki 7 sztuk. Reszta blada to po prostu była na kartonie. Zastanawia mnie ra najbliżej, bo jest zaraz pod korkiem miski olejowej. Dziś to jeszcze dokładnie ogladniemy. Najbardziej zapocone są rurki od chłodnicy skrzyni na odcinku pod właśnie lewa pokrywa zaworów, ale z nich nie kapie.
Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Uszczelka wlewu oleju
Dziś wyregulowalem zawory i wymieniłem uszczelki pod pokrywami. Były twarde ale nie nosiły śladów wycieku. Ale wyciek udało się zlokalizować. Są to obie zaślepki w glowicy, z prawej bardziej kapie. Na zdjęciach jest to trochę już przetarte szmata. Ale jak tego szukać, chodzi mi o numer części. Po tą klapka to pewnie jest tylko jakiś oring. A druga to pewnie w całości ten plastik.
PS prosba do admina/moderatora o zmiane nazwy tematu np "2.0 sohc wyciek oleju"
Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka
PS prosba do admina/moderatora o zmiane nazwy tematu np "2.0 sohc wyciek oleju"
Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Uszczelka wlewu oleju
Jakby ktoś szukał numer OEM tej plastikowej zaślepki 807045040, ponoć pasuje także do silników DOHC.
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Uszczelka wlewu oleju
No i uszczelnione od 2 dni nic nie kapie. A problem robiła zaślepka w lewej głowicy. Ktos to już wymieniał, nieudolnie bo wbił śrubokręt między głowice a zaślepkę żeby ją wyjąć. Powstał zadzior który cieknął. Nowa zamocowana z odrobiną silikonu do uszczelek.
Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Uszczelka wlewu oleju
Panowie ciągle mi olej kapie, zlewa się na kołyskę i pęd powietrza rozwiewa go po wydechu. Tropem jest uszczelka miski olejowej, bo jest mokra od strony skrzyni, albo po prostu zimmering na wale silnika od strony skrzyni. Dużo jest zachodu aby wymienić ten na wale? Jak się za to zabrać, chce poznać mniej więcej czas który potrzebny jest na wymianę. Domyślam się że trzeba skrzynie zrzucić.
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Uszczelka wlewu oleju
Od strony skrzyni za kołem zamachowym w silniku jest taka plastikowa osłona i ona też lubi cieknąć.ewemarkam pisze:Panowie ciągle mi olej kapie, zlewa się na kołyskę i pęd powietrza rozwiewa go po wydechu. Tropem jest uszczelka miski olejowej, bo jest mokra od strony skrzyni, albo po prostu zimmering na wale silnika od strony skrzyni. Dużo jest zachodu aby wymienić ten na wale? Jak się za to zabrać, chce poznać mniej więcej czas który potrzebny jest na wymianę. Domyślam się że trzeba skrzynie zrzucić.
Wysłane z mojego mądrego telefonu
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Uszczelka wlewu oleju
Ta osłona co ona osłania? Jak jest uszczelniona, wystarczy wymienić uszczelnienie (ewentualnie nałożyć odpowiedni silikon), czy trzeba całość, chciałbym się przygotować do tej roboty, nie chce żeby samochód stał 2-3 dni na kanale.
Uszczelka wlewu oleju
Pokrywa separatora oleju, czy jak jej tam, jak masz plastikową to wymień na wersje metalową, pasuje zamiennie, składasz na odpowiedni silikon.
Miska olejowa nie ma uszczelki, też jest na szczeliwo, musisz unieść lekko silnik.
Uszczelniacz wału tylko oryginał, zamienniki szybko pociekną.
Miska olejowa nie ma uszczelki, też jest na szczeliwo, musisz unieść lekko silnik.
Uszczelniacz wału tylko oryginał, zamienniki szybko pociekną.
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Uszczelka wlewu oleju
Jak się okaże że leje się z separatora oleju. To profilaktycznie wymienić zimering czy zostawić go w spokoju.
Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Uszczelka wlewu oleju
Ok panowie, wyciek z separatora oleju. Mam nowy metalowy z ASO. Teraz ponawiam pytanie czy wymieniać profilaktycznie uszczelniacz wału czy zostawić go w spokoju?
Uszczelka wlewu oleju
Możesz zmienić tylko pamiętaj, że na oryginał. Wielu skarżyło się na zamienniki nawet firmowe.
Bodajże oryginał jest brązowy, a zamienniki są niebieskie/granatowe.
Właśnie z niebieskimi uszczelniaczami jest problem. A i nie wiem czy już robiłeś w subaru jest wbijany, a nie przykręcany.
Jak nie cieknie, może bym się wstrzymał, bo bez odpowiedniego sprzętu łatwo uszkodzić simering przy montażu.
Bodajże oryginał jest brązowy, a zamienniki są niebieskie/granatowe.
Właśnie z niebieskimi uszczelniaczami jest problem. A i nie wiem czy już robiłeś w subaru jest wbijany, a nie przykręcany.
Jak nie cieknie, może bym się wstrzymał, bo bez odpowiedniego sprzętu łatwo uszkodzić simering przy montażu.
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Uszczelka wlewu oleju
Mam właśnie OEM z ASO. Kosztował całe 67 PLN. Nie chciałem ryzykować kupując zamiennik. Mechanik właśnie też mówi że jak nie cieknie to zostawić.
Tak innej beczki nie wiedziałem że skrzynia automatyczna waży ponad 100kg
Tak innej beczki nie wiedziałem że skrzynia automatyczna waży ponad 100kg