Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- piter_adam
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Auto: Subaru Impreza RX Plus 1997
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Witam wszystkich, bardzo proszę o pomoc.
Dzisiaj odpaliłem autko po kilkudniowym postoju, miałem odpiętą poduszkę kierowcy bo całą kierownicę zdemontowałem. Silnik zapalił jak zawsze, pochodził max 1 minutę i zgasł sam z siebie, do tego załączył się wentylator chłodnicy i pracował mimo, że wyciągnąłem kluczyk ze stacyjki.
Po tym silnik już nie chciał odpalić, akumulator naładowany, rozrusznik kręci wałem jak zawsze, cewka podaje iskrę, paliwo jest pompowane do przewodów.
Każda kolejna próba wygląda tak samo, wał się kręci, silnik nie pali, wentylator się załącza.
Pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło.
Z góry dzięki wszystkim za każdą pomoc.
Dzisiaj odpaliłem autko po kilkudniowym postoju, miałem odpiętą poduszkę kierowcy bo całą kierownicę zdemontowałem. Silnik zapalił jak zawsze, pochodził max 1 minutę i zgasł sam z siebie, do tego załączył się wentylator chłodnicy i pracował mimo, że wyciągnąłem kluczyk ze stacyjki.
Po tym silnik już nie chciał odpalić, akumulator naładowany, rozrusznik kręci wałem jak zawsze, cewka podaje iskrę, paliwo jest pompowane do przewodów.
Każda kolejna próba wygląda tak samo, wał się kręci, silnik nie pali, wentylator się załącza.
Pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło.
Z góry dzięki wszystkim za każdą pomoc.
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Zobacz czy błędów nie ma w kompie zapisanych jeżeli istnieje taka możliwość. Może immobilizer sfiksował?
Wysłane z mojego mądrego telefonu
Wysłane z mojego mądrego telefonu
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
- piter_adam
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Auto: Subaru Impreza RX Plus 1997
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Jedyny błąd jaki był w pamięci to 24 czyli silnik krokowy i to jest świeży błąd z dzisiaj, ale on by nie miał raczej wpływu na to, że silnik nic a nic nawet nie kaszlnie.
Jest jakiś sposób, aby sprawdzić immobilizer? On chyba odcina zapłon, a ja iskrę na świecach mam, chyba, że mimo to dalej ma jakiś wpływ.
Sprawdziłem też czujnik położenia wału, jest sprawny.
Jest jakiś sposób, aby sprawdzić immobilizer? On chyba odcina zapłon, a ja iskrę na świecach mam, chyba, że mimo to dalej ma jakiś wpływ.
Sprawdziłem też czujnik położenia wału, jest sprawny.
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Odłacz znowu aku na 15minut I zobacz co się stanie
Wysłane z mojego mądrego telefonu
Wysłane z mojego mądrego telefonu
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Skoro jest iskra to raczej nie immobiliser, może pompa paliwa. Słychać ją jak przekrecisz kluczyk?
Wysłane z mojego M2mini przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2mini przy użyciu Tapatalka
- piter_adam
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Auto: Subaru Impreza RX Plus 1997
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Aku odłączałem kilkakrotnie i nic to nie poprawiało.
Pompa podaje paliwo, słychać ją, wtryskiwacze też się otwierają bo świece są trochę mokre po wielokrotnym kręceniu bez zapłonu. Iskra jest cały czas.
Dzisiaj sprawdzałem jeszcze główny przekaźnik i przekaźnik pompy, wychodzi, że sprawne. Jutro do samej pompy się dobiorę i sprawdzę jakie dostaje napięcie i jakie pompuje ciśnienie.
Kończą mi się już pomysły
Pompa podaje paliwo, słychać ją, wtryskiwacze też się otwierają bo świece są trochę mokre po wielokrotnym kręceniu bez zapłonu. Iskra jest cały czas.
Dzisiaj sprawdzałem jeszcze główny przekaźnik i przekaźnik pompy, wychodzi, że sprawne. Jutro do samej pompy się dobiorę i sprawdzę jakie dostaje napięcie i jakie pompuje ciśnienie.
Kończą mi się już pomysły
-
recki
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Kraków / Wieliczka
- Auto: Legaś 05 2.0 SOHC MT lpg
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Po wentylatorze stawiam na spięte magiczne kostki pod kiere (pod kolumną kierownicy, dwa komplety jednopinowych kostek, czarne i zielone, mają być ROZPIETE!).
Po reszcie objawów to czujnik wału i co mało prawdopodobne przestawienie rozrządu.
I sprawdź wiązki i wtyczki ECU silnik.
Ja bym mocniej sprawdził paliwo - to że świeca mokra .. mnie nie przekonałeś ta metoda sprawdzania. Zdejmij przewód i wtedy czy siurka czy kapie.
Po reszcie objawów to czujnik wału i co mało prawdopodobne przestawienie rozrządu.
I sprawdź wiązki i wtyczki ECU silnik.
Ja bym mocniej sprawdził paliwo - to że świeca mokra .. mnie nie przekonałeś ta metoda sprawdzania. Zdejmij przewód i wtedy czy siurka czy kapie.
- piter_adam
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Auto: Subaru Impreza RX Plus 1997
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Z przewodu leci pełną parą (odpinałem wężyk między filtrem paliwa, a listwami wtryskowymi). 3 obroty wału i zalało cały kubek czystej benzyny.
Kostki mam rozpięte zawsze, spinam je tylko jak chcę wymrugać błędy i od razu potem odpinam je.
Czujnik wału sprawdzony, załącza pompę paliwa, a wartości na multimetrze też podaje właściwe.
Posprawdzałem wszystkie bezpieczniki jakie znalazłem, każdą kostkę na wiązce do jakiej miałem dostęp odpinałem i spinałem z powrotem czyszcząc styki.
Jutro jeszcze spróbuję sprawdzić 3 przekaźniki montowaną obok siebie: pompy, główny i wiatraka. Zobaczę też jakie napięcie idzie do pompy
Ostatecznością chyba będzie ECU do wymiany, albo rozrząd przestawiony. Nie wiem w jaki sposób mógłbym sprawdzić kompa czy nie padło mu coś.
Kostki mam rozpięte zawsze, spinam je tylko jak chcę wymrugać błędy i od razu potem odpinam je.
Czujnik wału sprawdzony, załącza pompę paliwa, a wartości na multimetrze też podaje właściwe.
Posprawdzałem wszystkie bezpieczniki jakie znalazłem, każdą kostkę na wiązce do jakiej miałem dostęp odpinałem i spinałem z powrotem czyszcząc styki.
Jutro jeszcze spróbuję sprawdzić 3 przekaźniki montowaną obok siebie: pompy, główny i wiatraka. Zobaczę też jakie napięcie idzie do pompy
Ostatecznością chyba będzie ECU do wymiany, albo rozrząd przestawiony. Nie wiem w jaki sposób mógłbym sprawdzić kompa czy nie padło mu coś.
-
recki
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Kraków / Wieliczka
- Auto: Legaś 05 2.0 SOHC MT lpg
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Jeżeli jest paliwo, iskra i kompresja (zakładam że tutaj nic złego się nie podziało, chociaż jak masz czym to może warto sprawdzić?) to musi palić! Kluczyk na desce gaśnie jak wkładasz kluczyk? Immo odpina iskrę wprawdzie ale ... .
Fuknij mu strzykawka do 2 cylindrów trochę beny i zobacz czy będzie przez kilka sekund różnica przy odpalaniu.
Wtyczki przy wtryskiwaczach sprawdzone? Woltomierzem je zmierz czy coś się tam dzieje jak kręcisz (prawidłowo oscyloskop ale baaardzo mało prawdopodobne żeby był za mały "pik")
Kompa za bardzo nie sprawdzisz, tylko podmianka (tzn całkowity pad kompa sprawdzisz ale skoro piszesz że jest iskra tzn że na pewno nie padł całkowicie).
A jeszcze jedno mnie naszło - jak po tej minucie pracy gasł to po prostu zgasł czy kulał, kulał i zdechł ? Jeżeli niedomagał przez chwile zanim zgasł to szukaj na trasie paliwa (wtryski), jeżeli po prostu zgasł jakbyś wyjął kluczyk to prądy (wiązki, świece- iskra).
Jak uda Ci się rozwiązać problem- pamiętaj żeby dać znać- ciekawska ze mnie bestia a twój przypadek mnie naprawdę zainteresował
Fuknij mu strzykawka do 2 cylindrów trochę beny i zobacz czy będzie przez kilka sekund różnica przy odpalaniu.
Wtyczki przy wtryskiwaczach sprawdzone? Woltomierzem je zmierz czy coś się tam dzieje jak kręcisz (prawidłowo oscyloskop ale baaardzo mało prawdopodobne żeby był za mały "pik")
Kompa za bardzo nie sprawdzisz, tylko podmianka (tzn całkowity pad kompa sprawdzisz ale skoro piszesz że jest iskra tzn że na pewno nie padł całkowicie).
A jeszcze jedno mnie naszło - jak po tej minucie pracy gasł to po prostu zgasł czy kulał, kulał i zdechł ? Jeżeli niedomagał przez chwile zanim zgasł to szukaj na trasie paliwa (wtryski), jeżeli po prostu zgasł jakbyś wyjął kluczyk to prądy (wiązki, świece- iskra).
Jak uda Ci się rozwiązać problem- pamiętaj żeby dać znać- ciekawska ze mnie bestia a twój przypadek mnie naprawdę zainteresował
- piter_adam
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Auto: Subaru Impreza RX Plus 1997
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Dzięki za porady. Na 200% dam ci znać jak to się skończy
Jeśli chodzi o kompresję to przy okazji robienia rozrządu 4 miesiące temu była mierzona i jest na każdym cylindrze książkowa (około 12 barów).
Kontrolka kluczyka gaśnie, jak najbardziej, na zapasowym kluczyku nic się nie zmienia, taka głupia logika użyć zapasu, ale jak pomysłów brak to wiesz haha.
Ta minuta pracy, odpalił jak zawsze, obroty na ssaniu ok 1200, zawsze tak było, silnik równo chodził. W pewnym momencie zgasł tak klasycznie jakbyś kluczykiem go wyłączył.
No i coś czego nigdy nie było, od razu załączył się wentylator chłodnicy i pracował mimo wyciągnięcia kluczyka, dopiero odpięcie aku go uspokoiło. Zimny silnik więc to bez sensu.
Jeśli chodzi o kompresję to przy okazji robienia rozrządu 4 miesiące temu była mierzona i jest na każdym cylindrze książkowa (około 12 barów).
Kontrolka kluczyka gaśnie, jak najbardziej, na zapasowym kluczyku nic się nie zmienia, taka głupia logika użyć zapasu, ale jak pomysłów brak to wiesz haha.
Ta minuta pracy, odpalił jak zawsze, obroty na ssaniu ok 1200, zawsze tak było, silnik równo chodził. W pewnym momencie zgasł tak klasycznie jakbyś kluczykiem go wyłączył.
No i coś czego nigdy nie było, od razu załączył się wentylator chłodnicy i pracował mimo wyciągnięcia kluczyka, dopiero odpięcie aku go uspokoiło. Zimny silnik więc to bez sensu.
- piter_adam
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Auto: Subaru Impreza RX Plus 1997
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Uwaga, posprawdzałem dzisiaj wszystkie przekaźniki i bezpieczniki jeszcze raz, poodpinałem i wpiąłem ponownie. Zakręciłem wałem, dodałem gazu i... OŻYŁ!!! Pracował jak złoto.
Zostawiłem go, żeby się rozgrzał i zgasiłem. Odpaliłem ponownie i działa. Stwierdziłem, że wyjadę z podwórka, podczas wyjeżdżania dałem za mało gazu i zdusiłem silnik i... znowu to samo. Nie pali i włącza się wiatrak.
Jak dla mnie problem jest gdzieś po stronie elektroniki, tak myślę, tylko teraz rozkmina co to mogłoby być, czy jakiś moduł, czy przekaźnik, albo cały komp.
Zostawiłem go, żeby się rozgrzał i zgasiłem. Odpaliłem ponownie i działa. Stwierdziłem, że wyjadę z podwórka, podczas wyjeżdżania dałem za mało gazu i zdusiłem silnik i... znowu to samo. Nie pali i włącza się wiatrak.
Jak dla mnie problem jest gdzieś po stronie elektroniki, tak myślę, tylko teraz rozkmina co to mogłoby być, czy jakiś moduł, czy przekaźnik, albo cały komp.
-
recki
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Kraków / Wieliczka
- Auto: Legaś 05 2.0 SOHC MT lpg
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Wtyczki, pewnie albo przy kompie albo główna na silnik idąca. Jak grzebniesz przy kompie to profilaktycznie zobacz czy nie ma śladów wody w środku.
- piter_adam
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Auto: Subaru Impreza RX Plus 1997
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Wtyczki przy kompie już ogarniałem na samym początku, wszystko suchutkie, przeczyszczone i sztywno siedzi.
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Ostatnio miałem też niezły zgryz... mianowicie, mojemu mechanikowi gasł Nissan terrano 2. Co dziwne gasł w czasie jazdy i od razu zapalał. Coś na moment przerywało. Pierwsza na ogień poszła kostka stacyjki. Jednak jej wymiana tylko trochę poprawiła sprawę. Miała luźne styki na zgrzewach. Głównym problemem okazał się przekaźnik w komorze silnika. W ASO nowy koszt ok 240 pln . Ale tego udało się uratować, ma dwa styki normalnie otwarte, zostały one wyczyszczone i wszystko gra już parę tygodni.
Ale do rzeczy, myślę że u Ciebie skoro da się błędy odczytać to komputer silnika żyje i ma się dobrze. Problem leży gdzieś w połączeniach instalacji elektrycznej. Sprawdź dobrze przekaźniki w komorze silnika (chyba tam tylko są odpowiedzialne ze silnik, ale nie zaszkodzi zaglądnąć do wszystkich), wyjmij, otwórz przyglądnij się stykom wewnątrz. Może wystarczy dobre oczyszczenie, zanim włożysz przekaźniki na miejsce psiknij tam jakiś "kontaktem", albo choćby WD40. Wyjmij i włóż parę razy. Sprawdź czy odpali.
A jeszcze sprawa stacyjki. Sprawdź czy odpali jak docisniesz mocniej kluczyk przy wkladaniu.
Ale do rzeczy, myślę że u Ciebie skoro da się błędy odczytać to komputer silnika żyje i ma się dobrze. Problem leży gdzieś w połączeniach instalacji elektrycznej. Sprawdź dobrze przekaźniki w komorze silnika (chyba tam tylko są odpowiedzialne ze silnik, ale nie zaszkodzi zaglądnąć do wszystkich), wyjmij, otwórz przyglądnij się stykom wewnątrz. Może wystarczy dobre oczyszczenie, zanim włożysz przekaźniki na miejsce psiknij tam jakiś "kontaktem", albo choćby WD40. Wyjmij i włóż parę razy. Sprawdź czy odpali.
A jeszcze sprawa stacyjki. Sprawdź czy odpali jak docisniesz mocniej kluczyk przy wkladaniu.
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Napisał w 8 poście że sprawdzone. Komp nie wyrzuca błędu.
Wysłane z mojego M2mini przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2mini przy użyciu Tapatalka
- piter_adam
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Auto: Subaru Impreza RX Plus 1997
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Dzięki, przekaźniki właściwe też sprawdzałem, wymontowałem je, dałem im 12V i masę i mierzyłem przepływ napięcia, rezystancję, czy jest przejście. Gdzieś tak jak mówisz, może na wtyczkach czy złączkach jest problem bo tak jak pisałem wcześniej on znowu odpalił po tym jak wszystkie bezpieczniki i przekaźniki poodpinałem, posprawdzałem, i wpiąłem z powrotem.
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Ciężko będzie to znaleźć. Kiedyś miałem golfa MK1, tam roznitowaly mi się blaszki wewnątrz skrzynki z gniazdami na bezpieczniki. Rozebrałem, na części pierwsze i polutowalem każdy nit. A problemem były niedziałające kierunkowskazy. Po tej operacji jak ręką odjął.
Nic tylko sprawdzać po jednej rzeczy i odpalać, może się w końcu trafi.
Inna metoda to dorwać schemat elektryczny, mierzyć każdy pin we wtyczce. Porównywać że schematem możliwe napięcia.
Wysłane z mojego M2mini przy użyciu Tapatalka
Nic tylko sprawdzać po jednej rzeczy i odpalać, może się w końcu trafi.
Inna metoda to dorwać schemat elektryczny, mierzyć każdy pin we wtyczce. Porównywać że schematem możliwe napięcia.
Wysłane z mojego M2mini przy użyciu Tapatalka
- piter_adam
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Auto: Subaru Impreza RX Plus 1997
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Dzięki, będę szukał, jeszcze podejrzenie pada na kostkę immo, tylko nie wiem jak mógłbym ją sprawdzić czy działa jak należy
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Możesz sprawdzić policzenia pętli przy stacyjce. A sprawności immo wykluczysz zapalając drugim kluczykiem.
Wysłane z mojego M2mini przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2mini przy użyciu Tapatalka
- piter_adam
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Auto: Subaru Impreza RX Plus 1997
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Odpalałem drugim, znaczy próbowałem , to samo było bez zmian
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Wtyczek do diagnostyki nie ruszałeś?
Wysłane z mojego mądrego telefonu
Wysłane z mojego mądrego telefonu
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Głupie pytanie przecież zczytywaleś błędy. Może kabelek od stacyjki gdzieś się obluzował i co jakiś czas nie łapiedzixd pisze:Wtyczek do diagnostyki nie ruszałeś?
Wysłane z mojego mądrego telefonu
Wysłane z mojego mądrego telefonu
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
- piter_adam
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Auto: Subaru Impreza RX Plus 1997
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Do stacyjki się jeszcze dobiorę. Dzisiaj jeszcze raz sprawdzałem wiązki w komorze silnika, odkręciłem i wyczyściłem wszystkie masy jakie znalazłem. Kupiłem nawet nowe klemy i naładowałem aku.
- piter_adam
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Auto: Subaru Impreza RX Plus 1997
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Ssak 2.0 GC Silnik nie odpala!!! Pomocy
Dzisiaj jeszcze otwierałem kostkę immo, w środku wszystkie kondensatory i układy wyglądają jak nowe no i mają przejście.
Zaciekawił mnie bardzo przekaźnik spryskiwaczy. Gdy go odpiąłem i przekręciłem na zapłon to nagle check engine zaczął migać bez przerwy
Rozebrałem go też i żaden opornik nie jest przepalony, wszystko niby cacy.
Zagadka jakiej jeszcze nigdy nie miałem.
Zaciekawił mnie bardzo przekaźnik spryskiwaczy. Gdy go odpiąłem i przekręciłem na zapłon to nagle check engine zaczął migać bez przerwy
Rozebrałem go też i żaden opornik nie jest przepalony, wszystko niby cacy.
Zagadka jakiej jeszcze nigdy nie miałem.