EJ251 za Ej253
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
EJ251 za Ej253
Kupiłem Subaru Outback 2.5 SOHC z 2005r wersja wyprodukowana na USA z uszkodzonym silnikiem EJ253. Obrucona panewka, brzydkie tuleje itd. Remont chyba nie opłacalny. Moje pytanie brzmi czy mogę zamontować ej251 ? Z tego co czytałem to kolektor ssący trzeba zmienić, Rozrzad koła na wale i wałkach. Tylko nikt nie pisze nic o zaworze egr ? Moja wersja ma a 251 chyba nie. Czy w głowicy jest zaślepka i da się założyć rurkę od egru ? I chciałem zapytać czy silniki z manualna skrzyni biegów pasują do automatu ?
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2018, o 15:37 przez LukaszKam, łącznie zmieniany 1 raz.
EJ251 za Ej253
A czy to prawda ze silnik ej253 produkowany na USA jest inny ? Jak szukałem tłoków nadwymiarowych to wszyscy sprzedawcy twierdzili ze jest inny i ma nietypowe tłoki. Podobno dwa inne a dwa inne ? Czy to jakieś brednie ?
EJ251 za Ej253
Ej253 ma tłoki standardowe w wersji USA. Blok jest taki sam w ej251, tłoki i głowice są inne.
EJ251 za Ej253
Jeżeli masz blok śmietnik to co ja bym zrobil:
-kupił jakiś blok
-zrobił szlif na nowe tłoki ej253
-roztoczył rowki pod pierścienie z ej25
-zamontował twoje glowice z ej253.
Jakby nie patrzeć to z 4-5k zł
-kupił jakiś blok
-zrobił szlif na nowe tłoki ej253
-roztoczył rowki pod pierścienie z ej25
-zamontował twoje glowice z ej253.
Jakby nie patrzeć to z 4-5k zł
EJ251 za Ej253
Problem polega na tym że nigdzie nie znalazłem tłoków nadwymiarowych ponieważ wszyscy sprzedawcy poza aso piszą mi ze nie maja tłoków do tej wersji. Znalazłem tylko kute ale cena wysoka.
EJ251 za Ej253
Narazie zrobiłem 1000km to nie zauważyłem ubytku. Jak trochę po latam to zastosuje płukankę i ponownie zmienię olej. Resztę czas pokaże