Strona 1 z 1
OBUDOWA STOŻKA
: 5 lut 2008, o 16:06
autor: kuzi4
Witam, robił może ktoś obudowę stożkowego filtra powietrza. Potrzegował bym jakieś fotki. Stożek mam przykręcony w miejsce airboxa. Wygląda to tak:
Re: OBUDOWA STOŻKA
: 16 sie 2008, o 08:14
autor: huzar105
I co czujesz jakąś różnice?
Re: OBUDOWA STOŻKA
: 16 sie 2008, o 22:54
autor: carfit
kuzi4 pisze:Witam, robił może ktoś obudowę stożkowego filtra powietrza. Potrzegował bym jakieś fotki. Stożek mam przykręcony w miejsce airboxa. Wygląda to tak:
Po pierwsze nic Ci ten stożek nie da, może poza troszkę lepszym dzwiękiem, po drugie jest w złym miejscu, po trzecie możesz szybciej straciś przepływomierz.
Moja rada , powrócić czym prędzej do serii

Re: OBUDOWA STOŻKA
: 17 sie 2008, o 02:32
autor: hogi
kuzi4, Zrób tak jak Mati, zostawił seryjną puszkę, wywalił tłumik szmerów z błotnika i poprowadził rurą wlot powietrza do tej puszki.
Re: OBUDOWA STOŻKA
: 17 sie 2008, o 12:21
autor: adam.str
hogi pisze:
kuzi4, Zrób tak jak Mati, zostawił seryjną puszkę, wywalił tłumik szmerów z błotnika i poprowadził rurą wlot powietrza do tej puszki.
też tak mam, ale nie wolno zapomnieć o odizolowaniu ciepłego powietrza od tej rury.
Re: OBUDOWA STOŻKA
: 17 sie 2008, o 14:14
autor: huzar105
carfit pisze:kuzi4 pisze:Witam, robił może ktoś obudowę stożkowego filtra powietrza. Potrzegował bym jakieś fotki. Stożek mam przykręcony w miejsce airboxa. Wygląda to tak:
Po pierwsze nic Ci ten stożek nie da, może poza troszkę lepszym dzwiękiem, po drugie jest w złym miejscu, po trzecie możesz szybciej straciś przepływomierz.
Moja rada , powrócić czym prędzej do serii

Może kolega ma 450 koni

Re: OBUDOWA STOŻKA
: 17 sie 2008, o 15:52
autor: kuzi4
Temat zakładałem w lutym...

więc troszkę się po maską zmieniło. Mianowicia - za radą
carfita i
Aza - wywaliłem to niebieskie badziewie i wsadziłem seryjny airbox. Nie sądzę, żebym usunął tłumik szmerów - nic mi to nie da, co prawda mam - jak pisze
huzar105 - 450 koni ale 350 biegnie zawsze obok samochodu

Re: OBUDOWA STOŻKA
: 17 sie 2008, o 16:08
autor: adam.str
kuzi4 pisze:
Nie sądzę, żebym usunął tłumik szmerów - nic mi to nie da,
boxera delikatnie podkreśla :)
Re: OBUDOWA STOŻKA
: 17 sie 2008, o 16:20
autor: leon
adam.str pisze:kuzi4 pisze:
Nie sądzę, żebym usunął tłumik szmerów - nic mi to nie da,
boxera delikatnie podkreśla :)
Idę po piłę.
Re: OBUDOWA STOŻKA
: 17 sie 2008, o 16:24
autor: kuzi4
To mnie przekonałeś, w czwartek w Łodzi mijałem się z bordowym wolnossakiem i bardzo fajnie bulgotał. W swoim mam tłumik z WRXa - może będzie słychać, że to bokser... Rozumiem, że do przeprowadzenia operacji wystarczy zdjąć błotnik?
Re: OBUDOWA STOŻKA
: 17 sie 2008, o 16:32
autor: leon
Gdzieś pisało, że tylko nadkole.
Re: OBUDOWA STOŻKA
: 17 sie 2008, o 16:34
autor: kuzi4
To jeszcze lepiej...
Re: OBUDOWA STOŻKA
: 17 sie 2008, o 19:39
autor: Alan, Alan, Alan!
nie trzeba calego, wystarczy odkrecic strone od zderzaka. fajnie swista i robi pszszszszsz przy odpuszczaniu (ale cicho, nie spodziewaj sie efektu jak w bov).
BTW przez usuniecie 'snorka' komus ponoc udalo sie zarznac motor po wjechaniu w kaluze. Ja tak jezdzilem 3 lata i bylo ok. pewno kwestia poprowadzenia rury, tak zeby syfu nie ciagnelo z podlogi.
Re: OBUDOWA STOŻKA
: 17 sie 2008, o 20:13
autor: huzar105
remek pisze:
BTW przez usuniecie 'snorka' komus ponoc udalo sie zarznac motor po wjechaniu w kaluze.
W zeszłym roku utopiłem tak swoje justy woda była dosłownie wszędzie. Nie zauważyłem kałuży przy przy 70 po zatrzymaniu i otwarciu drzwi woda mi do środka leciała...
...Auto wieczorem tego samego dnia odpaliło. Gdzieś miałem fotki.
Re: OBUDOWA STOŻKA
: 17 sie 2008, o 20:35
autor: huzar105
Re: OBUDOWA STOŻKA
: 17 sie 2008, o 20:50
autor: Arti
remek pisze:
BTW przez usuniecie 'snorka' komus ponoc udalo sie zarznac motor po wjechaniu w kaluze.
Szociowi z 4turbo w swoim wolnymssaku coupe.
Na ten przykład Marek z serwisu z Dzierżoniowa (obecny z resztą na forum) zaleca jednak nie usuwanie tego silencera.
Re: OBUDOWA STOŻKA
: 17 sie 2008, o 21:23
autor: carfit
Arti pisze:remek pisze:
BTW przez usuniecie 'snorka' komus ponoc udalo sie zarznac motor po wjechaniu w kaluze.
Szociowi z 4turbo w swoim wolnymssaku coupe.
Na ten przykład Marek z serwisu z Dzierżoniowa (obecny z resztą na forum) zaleca jednak nie usuwanie tego silencera.
Bo ma racje

, jak by ktoś nie zauważył to silencer ma w dolnej części otwór w celu wypłynięcia wilgoci / wody z układu doprowadzenia powietrza

Re: OBUDOWA STOŻKA
: 18 sie 2008, o 12:38
autor: kuzi4
Jutro jestem w 4turbo w Katowicach - zobaczymy co mi chłopaki poradzą...
Re: OBUDOWA STOŻKA
: 18 sie 2008, o 14:09
autor: hogi
Re: OBUDOWA STOŻKA
: 18 sie 2008, o 15:30
autor: huzar105

Z 2 strony było identycznie.
Re: OBUDOWA STOŻKA
: 18 sie 2008, o 15:43
autor: kuzi4
Ktoś przez nieuwagę zapomniał dopisać "FORESTER ONLY!"
Re: OBUDOWA STOŻKA
: 18 sie 2008, o 16:00
autor: huzar105
kuzi4 pisze:Ktoś przez nieuwagę zapomniał dopisać "FORESTER ONLY!"
Nie sądzę, żeby jakiekolwiek benzynowe auto przejechało przy prędkości większej niż 10 na godzinę.
Re: OBUDOWA STOŻKA
: 18 sie 2008, o 21:42
autor: kuzi4
Forek dał by radę... podkreślam, że mam IMPREZĘ!
Re: OBUDOWA STOŻKA
: 19 sie 2008, o 07:18
autor: huzar105
kuzi4 pisze:Forek dał by radę... podkreślam, że mam IMPREZĘ!
Maluchem na wyłączonym silniku też
