Przekładnia kierownicza Impreza II GD
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Przekładnia kierownicza Impreza II GD
Witam, problem z przekładnią kierownicza - stuka na małych dziurach, podczas hamowania i ruszania- niezbedna regeneracja ale moj mechanik powiedział że to dosc duze ryzyko bo regeneracja moze nie pomoc (na tyle uszkodzona) a i rurki sa w kiepskim stanie i moga popekac przy rozbieraniu, polecił kupno dobrej używki albo zregenerowanej, wszystko byloby ok gdyby taka przekładnia była gdziekolwiek dostępna, moze pasuje z innego modelu, o innych numerach, wg vin potrzebuję 34110FE041 przerabiał ktoś temat ?
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Przekładnia kierownicza Impreza II GD
Nic nie popęka przy odkręcaniu. Wyjmowałem z mechanikiem ze swojego Forestera i bez problemów. Mechanikowi bardziej zależy na tym aby mu Twój samochód nie zajmował kanału przez parę dni. Dlatego chcę wyjać stara i włożyć nową.
Poszukaj na znanym serwisie aukcyjnym okolice Warszawy, chyba Piaseczno. Mieli tam listwy do przekładni do subaru, zadzwoń sobie tam i wypytaj. Był na forum też temat o tym poszukaj pół roku wstecz. Każda firma Ci powie że lepiej Twoja zregenerować. Często jest tak że mają zregenerowana, kurier Ci przywozi nowa a Ty mu dajesz stara, płacisz dopiero po oględzinach twojej. W swojej mialem luz na listwie, ale okazało sie po regeneracji że luzu nie było. Albo po prostu zmień mechanika. Na takiego co ma więcej czasu, albo więcej niż jeden kanał.
Kolega pracuje w ASO Nissana, jakiś czas temu otworzyli u nich "specbox" mają konkurencyjne ceny w stosunku do "prywaciarzy" może jest jakiś w twojej okolicy. Zapytaj, tam Ci pewnie bez problemów wyjmą przekładnie i samochód poczeka na regenerację.
Poszukaj na znanym serwisie aukcyjnym okolice Warszawy, chyba Piaseczno. Mieli tam listwy do przekładni do subaru, zadzwoń sobie tam i wypytaj. Był na forum też temat o tym poszukaj pół roku wstecz. Każda firma Ci powie że lepiej Twoja zregenerować. Często jest tak że mają zregenerowana, kurier Ci przywozi nowa a Ty mu dajesz stara, płacisz dopiero po oględzinach twojej. W swojej mialem luz na listwie, ale okazało sie po regeneracji że luzu nie było. Albo po prostu zmień mechanika. Na takiego co ma więcej czasu, albo więcej niż jeden kanał.
Kolega pracuje w ASO Nissana, jakiś czas temu otworzyli u nich "specbox" mają konkurencyjne ceny w stosunku do "prywaciarzy" może jest jakiś w twojej okolicy. Zapytaj, tam Ci pewnie bez problemów wyjmą przekładnie i samochód poczeka na regenerację.
- piter_adam
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Auto: Subaru Impreza RX Plus 1997
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Przekładnia kierownicza Impreza II GD
Ja oddałem swoją maglownicę do regeneracji do firmy CRM w Lublinie. Mają wszystkie potrzebne części do nich i robią fachowo. Polecam ci to bo niedawno wtopiłem kupując "zregenerowaną" przekładnię, która gdy przyszła wyglądała ślicznie, a po dwóch tygodniach wycieki po obu stronach i luz na drążku.