Kupuję Outbacka III i nie chcę wtopić (za bardzo)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Kupuję Outbacka III i nie chcę wtopić (za bardzo)
Tę wersję potwierdził mi mechanik specjalista od Subaru. Rozkodowany vin mówi SOHC a pod maską ma EJ253.
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Kupuję Outbacka III i nie chcę wtopić (za bardzo)
Ja pisałem kiedyś do gościa co mial s-turbo z LPG, jak zapytałem o regulacje zaworów to powiedział że w tym silniku się nie reguluje
Z tego co mi się udało kiedyś wygooglować itd to chyba wszystkie SOHC mają śrubki być może dlatego że jest miejsce na to.
Z tego co mi się udało kiedyś wygooglować itd to chyba wszystkie SOHC mają śrubki być może dlatego że jest miejsce na to.
-
recki
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Kraków / Wieliczka
- Auto: Legaś 05 2.0 SOHC MT lpg
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Kupuję Outbacka III i nie chcę wtopić (za bardzo)
Ta, pewnie, się nie reguluje.ewemarkam pisze:Ja pisałem kiedyś do gościa co mial s-turbo z LPG, jak zapytałem o regulacje zaworów to powiedział że w tym silniku się nie reguluje
Z tego co mi się udało kiedyś wygooglować itd to chyba wszystkie SOHC mają śrubki być może dlatego że jest miejsce na to.
Wszystkie sohc są na śrubki, dohc na szklanki. Hydrauliki w klasycznej formie nie ma żaden popularny silnik subaru.
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Kupuję Outbacka III i nie chcę wtopić (za bardzo)
No ten to chyba tylko w starej legacy i imprezie wychodził.
Kupuję Outbacka III i nie chcę wtopić (za bardzo)
po lifcie 173 KM to SOHC + AVLS (zmiana skok zaworów ssących), rozrząd srubki. Generalnie jeden wałek w głowicy to SOHC. Na pierwszy rzut oka widać to po kształcie osłony rozrządu , a AVLS to dodatkowym zawór hydrauliczny nad lewą głowica z przodu i prawą z tylu
https://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engine
Kupuję Outbacka III i nie chcę wtopić (za bardzo)
Co ile zmienia się rozrząd w tych furach? W sensie w silniku ej253 ;)
Kupuję Outbacka III i nie chcę wtopić (za bardzo)
I kolejne pytania ;)
Jakiej firmy instalacje LPG ładowano do tych samochodów kiedy wyjeżdżały z gazem jako nowe? Czy serwis tych instalacji jest możliwy w PL czy należy założyć wymianę całości na STAGA czy KME?
Czy to prawda że z fabrycznym LPG miały wzmacniane gniazda zaworowe?
Jakiej firmy instalacje LPG ładowano do tych samochodów kiedy wyjeżdżały z gazem jako nowe? Czy serwis tych instalacji jest możliwy w PL czy należy założyć wymianę całości na STAGA czy KME?
Czy to prawda że z fabrycznym LPG miały wzmacniane gniazda zaworowe?
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Kupuję Outbacka III i nie chcę wtopić (za bardzo)
Jak dobrze poszukasz, znajdziesz w internecie film ze sprowadzonym Foresterem z Belgii czy Danii. Z fabrycznym LPG, serwis był w Polsce w jednym z polskich serwisów, więc da się je serwisować u nas. Niestety nie wiem jakiej marki są te instalację. Silnik jesli ma w oznaczeniu "F" ma wzmacniane gniazda zaworowe.
Re: Kupuję Outbacka III i nie chcę wtopić (za bardzo)
Rozrząd co 105 tysięcy kilometrów (poniżej zdjęcie terminarza przeglądów z instrukcji).
Gazu fabrycznego nie było, jeżeli już to montowany przez importera. Z tego co widziałem na forach, z serwisem zagranicznych instalacji bywają problemy, ale wszystko sprowadza się do znalezienia odpowiedniego serwisanta.
Wzmocnione gniazda zaworowe występują w silniku EJ20f, ale nie słyszałem o takim rozwiązaniu w silnikach 2,5.
Dzisiaj będę u mechanika, więc dopytam się o regulacje zaworów w silniku 2,5 173KM.
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201810 ... 11e267.jpg[/IMG]
Gazu fabrycznego nie było, jeżeli już to montowany przez importera. Z tego co widziałem na forach, z serwisem zagranicznych instalacji bywają problemy, ale wszystko sprowadza się do znalezienia odpowiedniego serwisanta.
Wzmocnione gniazda zaworowe występują w silniku EJ20f, ale nie słyszałem o takim rozwiązaniu w silnikach 2,5.
Dzisiaj będę u mechanika, więc dopytam się o regulacje zaworów w silniku 2,5 173KM.
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201810 ... 11e267.jpg[/IMG]
Kupuję Outbacka III i nie chcę wtopić (za bardzo)
sorevell, dzięki. Takie odpowiedzi to skarb ;) Kolejny którego mam na oku miał rozrząd zmieniany ok 50tys km temu (jest faktura) co znaczy że jeszcze duzo mu zostało. Miło ;)
-
ewemarkam
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 38 razy
Kupuję Outbacka III i nie chcę wtopić (za bardzo)
Tak ale mowa o rozrządzie OEM. Ponoć dla nieoryginalnych np Gates, SKF itp ten interwał należy skrócić do ok 70 tys.
Kupuję Outbacka III i nie chcę wtopić (za bardzo)
jasne, na pewno nie cisnąłbym do tych 105tys. Grunt że nie trzeba natychmiast ;)
BTW: Wyjaśnienie jak działa AVLS - ej253 z 2007 roku i jakby nie patrzeć śrubkologia ;)
BTW: Wyjaśnienie jak działa AVLS - ej253 z 2007 roku i jakby nie patrzeć śrubkologia ;)
Re: Kupuję Outbacka III i nie chcę wtopić (za bardzo)
Mechanik potwierdza - w poliftingowym 2,5 też są śrubki.
Kupuję Outbacka III i nie chcę wtopić (za bardzo)
Od dzisiejszego poranka jestem (póki co) szczęśliwym posiadaczem Outbacka 2007 2,5i LPG 173KM. Dzięki wielkie za pomoc i szybkie odpowiedzi na pytania ;)
Kupuję Outbacka III i nie chcę wtopić (za bardzo)
Gratulacje. Pochwaliłeś sie już w odpoeiednim dziale
(Te outbacki to najładniejsze ever)
(Te outbacki to najładniejsze ever)
„Zawsze dotrzymuj słowa, nie kupuj rzeczy mielonych, bo pakują do nich również śmiecie, i nie oglądaj genitalnej pornografii, bo nabierzesz wzgardy wobec wszystkich kobiet, także wobec dam”
a
"Powaga zabija powoli"
a
"Powaga zabija powoli"