Strona 1 z 1
Forester 2.0T czy 2.5 N/A
: 11 paź 2018, o 05:04
autor: ewemarkam
Witam
Od razu zaznaczam, 2.0T mam na myśli S-turbo w SF bądź XT w SG. :)
Dziś trafiłem na ogłoszenie:
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-fo ... 7b4ae27535 jest z US, nie przeszkadza mi to że mógłbyś rozbity.
211 kunia z 2.5 o co chodzi?
Pytam bo za jakiś czas będe szukał drugiego forka, Tym razem dla mnie. na 99% będę zakładał LPG. Z wszelkimi naprawami (oprócz remontu silnika) sobie poradzę. Tylko jakiego samochodu szukać, Bedę miał ok 18 tys do dyspozycji. Dlatego pytam co lepsze 2.0 s-turbo albo XT czy 2.5 N/A?
Wiem że w 2.0 może panewka stukać, a w 2.5 mogę się spodziewać UPG. A jak wygląda spalanie, dynamika? Konsumpcja oleju pewnie bardzo uzależniona od przebiegu itd.
Forester 2.0T czy 2.5 N/A
: 11 paź 2018, o 09:17
autor: dzixd
ewemarkam pisze:Witam
Od razu zaznaczam, 2.0T mam na myśli S-turbo w SF bądź XT w SG. :)
Dziś trafiłem na ogłoszenie:
https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-fo ... 7b4ae27535 jest z US, nie przeszkadza mi to że mógłbyś rozbity.
211 kunia z 2.5 o co chodzi?
Pytam bo za jakiś czas będe szukał drugiego forka, Tym razem dla mnie. na 99% będę zakładał LPG. Z wszelkimi naprawami (oprócz remontu silnika) sobie poradzę. Tylko jakiego samochodu szukać, Bedę miał ok 18 tys do dyspozycji. Dlatego pytam co lepsze 2.0 s-turbo albo XT czy 2.5 N/A?
Wiem że w 2.0 może panewka stukać, a w 2.5 mogę się spodziewać UPG. A jak wygląda spalanie, dynamika? Konsumpcja oleju pewnie bardzo uzależniona od przebiegu itd.
18 tysięcy cały budżet czy tylko na zakup auta? Jeśli cały to celowałbym raczej w 2.5l NA. Zawsze zapas zostanie na ewentualne niespodzianki typu upg.
Przy turbo może ci więcej rzeczy paść.
Dynamika wiadomo że na plus dla turbo.
Wysłane z mojego mądrego telefonu
Forester 2.0T czy 2.5 N/A
: 11 paź 2018, o 09:21
autor: dzixd
Aha jak auto z US to poproś o numer VIN i sprawdź auto w carfax czy nie było totalnie zmielone albo topione. Koszt parenaście złotych a potem nie ma niespodzianek.
Wysłane z mojego mądrego telefonu
Forester 2.0T czy 2.5 N/A
: 11 paź 2018, o 12:42
autor: ewemarkam
Ok, dzięki
Forester 2.0T czy 2.5 N/A
: 11 paź 2018, o 13:25
autor: koziolek
Chore pieniądze za zgniłego forka

(ten z linku), nadkola są zżarte więc progi też, a jak progi też, to i kielichom się dostało.
Zerknij na fotkę lewej strony
Sam niedawno jeździłem po PL w poszukiwaniu takiego forka, po obejrzeniu kilku zgnilaków dałem za wygraną i kupiłem Pajero

Forester 2.0T czy 2.5 N/A
: 11 paź 2018, o 13:37
autor: ewemarkam
To tak wrzuciłem pierwsze lepsze z 2.5. Nie miałem zamiaru po niego jechać, ale dzięki wielkie za czujność. Swojego kupiłem z rocznika 98 ale jedyna korozja to wyjedzona dziura we wnęce koła zapasowego, i powierzchowna rdza na kołysce z tylu z lewej strony, wszystko już zrobione. Dla mnie priorytetem jest zdrowa buda, silnik można zawsze uszczelnić, maglownice itp, ale ze zjedzoną budą to jest często duży problem.
Czego jeszcze mogę się spodziewać po s-turbo z budzie SF? Wiem że panewki czasem stukają, ale coś jeszcze? Są to już silniki które mają trochę życia już za sobą. Bezpieczniej jest brać 2.5, w nich tylko UPG ? Czy lubią olej sobie wypić. A pewnie i tak się to skończy że wezmę zwykłe pewne i niezawodne 2.0 125km, ale poszukać można

. Rocznik samochodu nie jest dla mnie istotny, te samochody po prostu muszą być sprawne i w dobrym stanie.