Subaru Impreza GT
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Co prawda Mizoo nie odpowiedział o jakie upalanie mu chodzi, ale mój koncept jest następujący. Jak ma nie być szkoda fury to GT z klatką, po jakiejś bidnej N-ce(można trafić ciekawy niezbananiony poniżej 25 koła (vide dawny GT Herrkama). Dokupić (może nie będzie trzeba) zawias i hamulec i upalać do bólu. JAk sie coś wysra w trakcie - doinwestować. Kupowanie w celu niszczenia niebitego ślicznego GT lub jakiegoś STI TYPE R czy Type RA, skończy się albo brakiem upalania (bo szkoda auta(ja tak mam z moim GT)), albo kundleniem i drutowaniem takiegoż unikata.
- Interceptor
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: takie zuzycie paliwa?
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
mizoo to w tych pieniazkach bez problemu kupisz TypeRA, sciagniesz z UK, przerobisz na kierownice po wlasciwej i jeszcze sporo z budzetu zostanie na doinwestowanie. A w taki TypeRA jest lzejszy i ma sporo ekstrasow.mizoo pisze:Xbike, z tego co wyliczylem bede chcial wydac okolo 37k pln. Starczy to na auto z CH za jakies 14k chf juz po oplatach, kosztach wycieczki i rej. w kraju.
W tej cenie mysle, ze daloby sie znalezc GT 99-00 z przebiegiem 90-130kkm.
Jak sie gdzies myle to mnie poprawcie. :-D
Tak swoja droga do kiedy byly bloki zamkniete w GTku? BO w taki silnik warto pojsc jesli ma byc do upalania.
Jasne - o tym mowie. Kupic trzebaby tak czy inaczej, ale robilbys przekladke po swojemu, w pasujacym tobie warsztacie, z jakas tam wiedza co i jak zostalo zrobione.ky pisze:Ale, IIRC, przy RHD i tak musiałbyś kupić ten magiel :)
Tak czy inaczej koszta - chyba, ze nie przeszkadza komus zwykla przekladnia kierownicza, jesli taka sie tam znajduje.
Ja bym tak czy inaczej wolal STI - pomimo wszystkich moich dziwnych przygod z wlasnym.
No ale wlasnie - jak to zauwazyl Louis Cypher - nie bardzo nadal wiadomo, czego konkretnie mizoo oczekuje po tym samochodzie, wiec moze zwykly sprawny mechanicznie GT wystarczy :)
Pozdrawiam
[ Dodano: 2008-02-06, 20:38 ]
No z ta cena to chyba jednak dosc smiala teoria - zwlaszcza, gdyby nadal chcial sie trzymac okolic 99-00r. Chyba, ze mowimy nadal o WRX, nie o WRX STI.Interceptor pisze:mizoo to w tych pieniazkach bez problemu kupisz TypeRA, sciagniesz z UK, przerobisz na kierownice po wlasciwej i jeszcze sporo z budzetu zostanie na doinwestowanie. A w taki TypeRA jest lzejszy i ma sporo ekstrasow.mizoo pisze:Xbike, z tego co wyliczylem bede chcial wydac okolo 37k pln. Starczy to na auto z CH za jakies 14k chf juz po oplatach, kosztach wycieczki i rej. w kraju.
W tej cenie mysle, ze daloby sie znalezc GT 99-00 z przebiegiem 90-130kkm.
Jak sie gdzies myle to mnie poprawcie. :-D
.
Bo w tej cenie, jesli chcialbys jeszcze z oplatami sie zmiescic i przekladka, to raczej albo jakas straszna padaka, albo cos z okolic 95r.
Jacek "AMI" Rudowski
- LORD VADER
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: WuWuA
- Auto: 3TURBO
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
- Interceptor
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: takie zuzycie paliwa?
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Zdecydowanie mowilem o tych rocznikach czyli do okolic 96. Mam swiadomosc ze 99-00 to nieosiagalne.AMI pisze: No z ta cena to chyba jednak dosc smiala teoria - zwlaszcza, gdyby nadal chcial sie trzymac okolic 99-00r. Chyba, ze mowimy nadal o WRX, nie o WRX STI.
Bo w tej cenie, jesli chcialbys jeszcze z oplatami sie zmiescic i przekladka, to raczej albo jakas straszna padaka, albo cos z okolic 95r.
O to to Do tego zmierzalem. Skoro ma byc do upalania to zalezalo by mi na pancernym silniku, lampy i inne takie ma mniejsze znaczenie (pomijam juz ze pomalowal bym to w barwy z czasow Agrupy), i do upalania tylko 4door, taki 2door to przeciez zalamka jak sie cos pogniecie albo uszkodzi z oblachowania.remek pisze:ale silniki do 96 w imprezach duzo bardziej wytrzymale niz pozniejsze.LORD VADER pisze:zamkniete bloki byly w STI do 96 roku
Zaczynam od KJS-ow... bo od czegos trzeba zaczac. Co bedzie dalej to czas pokaze.Louis Cyphre pisze:mizoo, A jakie to ma być upalanie ? Klatka i w góry, czy wkoło komina ?
Po przeczytaniu co napisales i przemysleniu dochodze do podobnego wniosku.
Skupie sie bardziej na zwyklym GT-ku, ktory nie bedzie mial nabitych za duzo km i bedzie prosty. To auto do zajezdzania wiec szkoda sie blokowac psychicznie na wysokie krawezniki "bo nie ma zadnej ryski".
Dzieki WRC fan, strona jest po prostu rewelacyjna.WRC fan pisze:Apropos różnych, dziwnych wersji limitowanych - tu jest spory spis i opisy :
http://home.arcor.de/suba...onderserien.htm
Polecam przy tej okazji babelfish.a
W calym szacunkiem, ale w wieku 25 lat nie istnieje pojecie pragmatyzmu zyciowego i w dodatku latwo ulec subaromanii.ky pisze:To nie lepiej wsiąść do jakiejś zmyślnej, niedrogiej ośki? Jak w coś pacniesz albo urwiesz, to przynajmniej niedrogo doprowadzisz wózek do stanu używalności.mizoo pisze:Zaczynam od KJS-ow... bo od czegos trzeba zaczac.
r.
P.S. xbike, samochod sprzedajesz?
Tu nie chodzi o pragratyzm życiowy, to jest po prostu wybór: mieć za co upalać często i regularnie albo trzymać strucla w garażu i wyprowadzać go raz na rok :)mizoo pisze:W calym szacunkiem, ale w wieku 25 lat nie istnieje pojecie pragmatyzmu zyciowego i w dodatku latwo ulec subaromanii.
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
- LORD VADER
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: WuWuA
- Auto: 3TURBO
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
- LORD VADER
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: WuWuA
- Auto: 3TURBO
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
W starych imprezach < 96 jest dziura do wlozenia chipa obok kompa. Komancz kupil cos takiego i ma 276KM (hamowane) - auto normalnie jezdzi cos kolo roku.Louis Cyphre pisze:Co rozumiesz przez mapowanie w tym przypadku ?
Lucek, nie mow mi takich rzeczy, bo juz mnie korciLouis Cyphre pisze:ORD VADER, A wiesz że w stare motory z Legacy i Imprez przed 96 dało sie załadować 1,4 bez problemu ?
sam tlok tez duzo masywniejszy.LORD VADER pisze:bo mialy jeszcze natrysk oleju na denko tloka co chlodzilo dodatkowo
- LORD VADER
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: WuWuA
- Auto: 3TURBO
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
na przyklad nie mapteka ale 4Turbo juz to ogarniamizoo pisze:MY96 STI to jest 218 ps?
Gdzie mozna taki silnik kupic?
A ten chip to np. zaprogramowany eeprom np. przez mapteka?
a silnik mozna kupic w Japonii ;)
a ten czip to zaprogramowana kosc i juz - programuje sie w niej mape na podstawie juz dokonanych modow w aucie
Mozesz cos wiecej zdradzic na temat? Jakie trzeba z importem przejsc perturbacje (finansowe tez :-o ), czy jest ktos w tym biegly i pomoglby ewentualnie go sciagnac? :)LORD VADER pisze:a silnik mozna kupic w Japonii ;)
Jak wyglada moc po takim mapowaniu (chipowaniu?) GT-ka?
Remek.. on kupil MY96 GT STI, tak? Moc seryjna, rozumiem?remek pisze:Komancz kupil cos takiego i ma 276KM (hamowane) - auto normalnie jezdzi cos kolo roku.
Subaru - the source of wanderlust. || http://mizoo.pl - foto galeria
- LORD VADER
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: WuWuA
- Auto: 3TURBO
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
komancz ma zwykle GT (nie STI) po zczipowaniu tym czipem wyszlo mu tyle mocy na seryjnym silnikumizoo pisze:Mozesz cos wiecej zdradzic na temat? Jakie trzeba z importem przejsc perturbacje (finansowe tez :-o ), czy jest ktos w tym biegly i pomoglby ewentualnie go sciagnac? :)LORD VADER pisze:a silnik mozna kupic w Japonii ;)
Jak wyglada moc po takim mapowaniu (chipowaniu?) GT-ka?
Remek.. on kupil MY96 GT STI, tak? Moc seryjna, rozumiem?remek pisze:Komancz kupil cos takiego i ma 276KM (hamowane) - auto normalnie jezdzi cos kolo roku.
co do sprowadzenia silnika to jest pare osob, ktore moga to ogarnac
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
Albo UK/Ire.LORD VADER pisze:na przyklad nie mapteka ale 4Turbo juz to ogarniamizoo pisze:MY96 STI to jest 218 ps?
Gdzie mozna taki silnik kupic?
A ten chip to np. zaprogramowany eeprom np. przez mapteka?
a silnik mozna kupic w Japonii ;)
Warto przegladac scoobynet w tym temacie oraz ogolnie ogloszenia.
[ Dodano: 2008-02-07, 16:56 ]
Akurat WRX'y to ogolnie troche mocniejsze byly niz GT/Turbo - ale nie umiem w tej chwili powiedziec jakie roznice w bebechach dokladnie drzemia.remek pisze:BTW MY96 WRX STI - tylko w europie wymyslili nazwe Turbo/GT
Natomiast chyba nie bylbym tak odwazny, zeby pakowac do GT silnik od WRX/STI - ok.280KM bez zmiany/modyfikacji skrzyni. Bo z tego co pamietam z wrazen ludzi, to takich mocy to ona moze nie przezyc i chyba nieco wiekszego momentu jednak tez.
Jacek "AMI" Rudowski