Strona 1 z 3
Subaru Impreza GT
: 5 lut 2008, o 18:18
autor: mizoo
Pytanie do specjalistow GT-kow.
Z wersji, ktore wyczailem na necie sa: RS, SuperRacing, 555...
Chodzi mi o te trzy konkretne, czym one sie roznia?

Jaka wersje byscie najbardziej polecali do potraktowania kuracja odchudzajaca i upalania?
: 5 lut 2008, o 21:45
autor: ky
mizoo pisze:Jaka wersje byscie najbardziej polecali do potraktowania kuracja odchudzajaca i upalania?
Może TypeRA? :)
r.
: 5 lut 2008, o 21:48
autor: mizoo
ky pisze:mizoo pisze:Jaka wersje byscie najbardziej polecali do potraktowania kuracja odchudzajaca i upalania?
Może TypeRA? :)
r.
A taka mozna znalezc? :) Chyba ciezko ;>
Najbardziej jestem ciekaw tych roznic pomiedzy zwyklym GT-kiem a 555 i SuperRacing...
: 5 lut 2008, o 21:50
autor: AMI
mizoo pisze:A taka mozna znalezc? :) Chyba ciezko ;>
ZNalezc dosc latwo, ale nie w Polsce. Zwlaszcza jesli idzie o GC.
Type R/Type RA byly w tych rocznikach tylko RHD - bo zreszta w ogole zdaje sie STI w GC bylo tylko RHD, bo chyba tylko na rynek japonski? No i pare sztuk P1 do UK zdaje sie.
: 5 lut 2008, o 22:11
autor: mizoo
AMI, jesli chodzi o kupno GT to Polska odpada z zalozenia.
Jechalbym albo do CH albo do DE. RHD tak samo odpada, szkoda czasu na babranie sie.
TypeRA podobnie, nie oplaca sie po prostu tak mysle.

: 5 lut 2008, o 22:16
autor: AMI
Z tym oplacaniem to pewnie kwestia punktu widzenia - jednemu sie nie oplaca przekladka, innemu przerabianie polowy GT.
Chociaz jak juz sie przerabia to GT, to mozna, tak jak Mati, isc zupelnie na calosc, jak sie ma za co. Byle buda byla zdrowa ;)
Bo cala reszte i tak wymienisz ;)
: 6 lut 2008, o 00:25
autor: Alan, Alan, Alan!
Cos tam pamietam o wersji 555 - my96, przelotowy supersprint w serii (byc moze 1wlasciciel go odetkal) , granatowy kolor, emblematy 555 na klapie, tapicerka czarno szara, wersja na Francje. Tak przynajmniej pamietam dane 'naszej' rajdowki. Chyba, ze puscili jakies inne 555.
Chyba, ze masz na mysli WRX STi 555, ale to RHD.
: 6 lut 2008, o 00:28
autor: xbike.pl
mizoo pisze:szkoda czasu na babranie sie.
jak masz budżet to czasu duzo nie potrzeba
: 6 lut 2008, o 00:34
autor: mizoo
Xbike, z tego co wyliczylem bede chcial wydac okolo 37k pln. Starczy to na auto z CH za jakies 14k chf juz po oplatach, kosztach wycieczki i rej. w kraju.
W tej cenie mysle, ze daloby sie znalezc GT 99-00 z przebiegiem 90-130kkm.
Jak sie gdzies myle to mnie poprawcie. :-D
: 6 lut 2008, o 00:40
autor: LORD VADER
mizoo pisze:Xbike, z tego co wyliczylem bede chcial wydac okolo 37k pln. Starczy to na auto z CH za jakies 14k chf juz po oplatach, kosztach wycieczki i rej. w kraju.
W tej cenie mysle, ze daloby sie znalezc GT 99-00 z przebiegiem 90-130kkm.
Jak sie gdzies myle to mnie poprawcie. :-D
to moze kupic 96 zmapowac, a roznice wrzucic w zabawki ;)
: 6 lut 2008, o 00:43
autor: mizoo
O tym tez myslalem, jednak doszedlem do wniosku, ze to 12 letnie auto lub 8 letnie auto... i to drugie pewnie bedzie sporo "swiezsze" tak jak w zawieszeniu, blasze jak i w silniku...
: 6 lut 2008, o 00:45
autor: Alan, Alan, Alan!
LORD VADER pisze:to moze kupic 96 zmapowac
a 96 to to samo co 94/95? cos mi swita, ze nie.
: 6 lut 2008, o 00:57
autor: LORD VADER
remek pisze:LORD VADER pisze:to moze kupic 96 zmapowac
a 96 to to samo co 94/95? cos mi swita, ze nie.
mniej wiecej to samo ;)
generalnie jest mozliwosc zmapowania GT96 (gadaj z komanczem) do tego szpery, skrzynia STI i masz na poczatek fajne auto do upalania i jak dobrze pojdzie to zmiescisz sie w 40k pln
: 6 lut 2008, o 01:03
autor: Alan, Alan, Alan!
LORD VADER pisze:generalnie jest mozliwosc zmapowania GT96 (gadaj z komanczem) do tego szpery, skrzynia STI i masz na poczatek fajne auto do upalania i jak dobrze pojdzie to zmiescisz sie w 40k pln
No ja to wiem

Komancz ma blizniaczke mojej Zaby, o miesiac starsza. Cos mnie sie jednak wydaje, ze w 96 popsuli cos.
Komancza auto na seryjnym silniku ma 276km po wlozeniu chipa.
: 6 lut 2008, o 01:10
autor: mizoo
Jakbyscie cos widzieli sprowadzonego z CH z powyzszych kryteriow to prosze dac znac ;)
: 6 lut 2008, o 01:14
autor: ky
To unikaj
tego. Rozmawiałem z Azem, nie potwierdza tego, co jest napisane w ogłoszeniu.
r.
: 6 lut 2008, o 01:36
autor: hogi
ky pisze:To unikaj
tego. Rozmawiałem z Azem, nie potwierdza tego, co jest napisane w ogłoszeniu.
r.
Niby gość miał wcześniej dobre opinie a tu:
[color=blue]Subaru sprawne technicznie, ze szwajcarskim MFK! Dokladnie przetestowane przez FIRME 4TURBO.pl test techniczny wypadl POZYTYWNIE!
O co chodzi? Az! Wpadasz tu czasami?
: 6 lut 2008, o 01:38
autor: mizoo
ky, dzieki za info
Ten mi sie dosc podoba, to chyba slawna wersja 22B?
*TU*
Lewy bok pomiedzy drzwiamy a tylnym blotnikiem tylko troche kolorami sie rozni ;/
: 6 lut 2008, o 01:48
autor: Alan, Alan, Alan!
mizoo pisze:to chyba slawna wersja 22B?
niestety nie, nawet jak na typera dziwnie wyglada.
: 6 lut 2008, o 03:04
autor: WRC fan
Apropos różnych, dziwnych wersji limitowanych - tu jest spory spis i opisy :
http://home.arcor.de/subaru-impreza.de/Sonderserien.htm
: 6 lut 2008, o 08:35
autor: Bergen
ky pisze:To unikaj
tego. Rozmawiałem z Azem, nie potwierdza tego, co jest napisane w ogłoszeniu.
Jeszcze nie tak dawno był tam zupełnie inny opis...
: 6 lut 2008, o 09:41
autor: Godlik
Bergen pisze:ky pisze:To unikaj
tego. Rozmawiałem z Azem, nie potwierdza tego, co jest napisane w ogłoszeniu.
Jeszcze nie tak dawno był tam zupełnie inny opis...
Z tego co mi mówił sprzedawca, mechanicznie (silnik, skrzynia, napędy) jest OK. Ale:
- autko po gradobiciu
- dziury po spojlerze na tylnej klapie
- krzywe felgi
- hamulce do wymiany (na pewno tarcze)
Nic więcej nie wiem. Ale myślę, że nie ma co oceniać na podstawie zdjęć. Jeśli ktoś jest zainteresowany, powinien zweryfikować stan u dobrego mechanika.
: 6 lut 2008, o 11:03
autor: LouCyphre
mizoo, A jakie to ma być upalanie ? Klatka i w góry, czy wkoło komina ?
: 6 lut 2008, o 13:07
autor: AMI
remek pisze:mizoo pisze:to chyba slawna wersja 22B?
niestety nie, nawet jak na typera dziwnie wyglada.
To zdecydowanie nie jest 22B (22b miala poszerzane nadkola chociazby)
To zwyczajny WRX Type R jak na moj gust - nie mylic z STI.
Zadnego DCCD i innych estiajowych bajerow.
Dosc rzadki samochod w Europie chyba, bo wiekszosc jak juz ciagnela samochod z Japonii,
to ciagnela WRX STI.
Jak juz jest po konwersji, to mozna pomyslec, ale ja bym sie zastanawial np. jaka jest przekladnia kierownicza - stawiam, ze nie jest szybka. Wiec jak do upalania, to wlasciwie juz sie robi dodatkowy koszt.
W tej sytuacji chyba wolalbym sam kupic RHD i przekladac - po swojemu, na swoich, znanych czesciach.
Swoich oczywiscie w sensie: przez siebie wybieranych.
: 6 lut 2008, o 19:25
autor: ky
AMI pisze:Jak juz jest po konwersji, to mozna pomyslec, ale ja bym sie zastanawial np. jaka jest przekladnia kierownicza - stawiam, ze nie jest szybka. Wiec jak do upalania, to wlasciwie juz sie robi dodatkowy koszt.
W tej sytuacji chyba wolalbym sam kupic RHD i przekladac - po swojemu, na swoich, znanych czesciach.
Ale, IIRC, przy RHD i tak musiałbyś kupić ten magiel :)
r.