Witam,
waham się nad doinwestowaniem mojego Outback'a II a zmianą na III. Myślałem że go znacznie podnieśli i łatwiej będzie na krawężnikach itd., a tu tylko 1 cm wyżej. Bardzo dobrze mi się podróżuje II-ką, ale ciekaw jestem Waszych opinii oraz odpowiedzi na m.in:
1. Spokoju w użytkowaniu silnika 2,5 243KM?
2. Czy manual z reduktorem ma jakieś minusy, bo w II-ce to raczej trwała konstrukcja.
3. Celowałbym raczej w późniejsze roczniki, bo ponoć 2,5 trochę trwalsze.
Coś jeszcze miałem pytać, ale nie mogę sobie przypomnieć
Co poprawili a co zepsuli w OBK III względem OBK II
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
Panter
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Jarosław, Podkarpacie
- Auto: OBK III H6 2007. ex. Outback 2,0 +ICOM, '02 manual
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Co poprawili a co zepsuli w OBK III względem OBK II
Szukałem dobrego silnika EJ251 lub tani do remontu, bo jeździłem na 2,0. Teraz podwoiłem moc - H6.
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Co poprawili a co zepsuli w OBK III względem OBK II
2,5 243KM to chyba turbo? Podobno lubi pić olej.Panter pisze:Witam,
waham się nad doinwestowaniem mojego Outback'a II a zmianą na III. Myślałem że go znacznie podnieśli i łatwiej będzie na krawężnikach itd., a tu tylko 1 cm wyżej. Bardzo dobrze mi się podróżuje II-ką, ale ciekaw jestem Waszych opinii oraz odpowiedzi na m.in:
1. Spokoju w użytkowaniu silnika 2,5 243KM?
2. Czy manual z reduktorem ma jakieś minusy, bo w II-ce to raczej trwała konstrukcja.
3. Celowałbym raczej w późniejsze roczniki, bo ponoć 2,5 trochę trwalsze.
Coś jeszcze miałem pytać, ale nie mogę sobie przypomnieć
Wysłane z mojego mądrego telefonu
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
-
Panter
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Jarosław, Podkarpacie
- Auto: OBK III H6 2007. ex. Outback 2,0 +ICOM, '02 manual
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Co poprawili a co zepsuli w OBK III względem OBK II
Tak, turbo. Kiedyś był taki po poprawkach nawet pompy oleju za 50 tyś.
Szukałem dobrego silnika EJ251 lub tani do remontu, bo jeździłem na 2,0. Teraz podwoiłem moc - H6.