Strona 1 z 1

Zalewa

: 26 maja 2009, o 21:38
autor: sophisty
Hej,

Po założeniu pompy Walbro 255 l/h nowego filtra paliwa, nowych świec auto jest poważnie zalewane, wręcz przelewane. Nie da się nim praktycznie jeździc, sprawa jest na tyle poważna, że nawet na luzie w przypadku przygazowania samochód się dławi ni nie wkręca się na obroty. Nadmienię iż przed tymi zmianami auto miało zbyt ubogą mieszankę najprawdopodobniej spowodowaną niewydolnością pompy. Moje pytanie brzmi: dlaczego się tak dzieje?

Czyżby regulator ciśnienia paliwa nie wyrabiał? Czy po w/w zmiana należy zmienic również mapę?

Pzdr

Re: Zalewa

: 26 maja 2009, o 23:49
autor: LORD VADER
regulator zdycha, przeplywka zdycha - sama pompa nie spowoduje zalewania jak regulator jest ok

Re: Zalewa

: 27 maja 2009, o 07:33
autor: Bergen
Jak by nie patrzeć, tytuł wątku brzmi apetycznie :-d

Re: Zalewa

: 27 maja 2009, o 07:56
autor: sophisty
Ok w takim razie dziś pod lupę pójdzie regulator i przepływka.

Bóg wam zapłac dobrzy ludzie:)

Pzdr

Re: Zalewa

: 27 maja 2009, o 09:21
autor: sophisty
No dobra to teraz następne pytanie do szanownego grona:

Czy ktoś z was ma ew na zbyciu owy regulator ciśnienia bądź gdzie moge to ustrojstwo nabyć po normalnej "studenckiej" cenie?:)

Szukam szukam i nic dedykowanego znaleźć nie mogę, no chyba, że te uniwersalne również będa pasować?

Pzdr

Re: Zalewa

: 27 maja 2009, o 09:32
autor: AMI
ASO?
Jak uniwersalny, to trzeba jeszcze adapter do listwy paliwowej kupic - ale nie kupowalbym tanich ebayowych regulatorow, czy tez zadnych tam FSE itp. nie maja zbyt dobrej opinii.
A niestety z drugiej strony SX1, Sard czy inne Fuellab nieco kosztuja - ale zle rozumiane oszczednosci i kupowanie kiepskich czesci moga sie paskudnie zemscic - naprawa silnika jest sporo drozsza niz porzadny regulator cisnienia paliwa.

Zaoferowalbym regulator z GC8 STi po kosztach wysylki - bo nie bedzie mi juz potrzebny :) - ale zdaje sie, ze wszystkie new age turbo imprezy maja nieco wyzsze cisnienie paliwa na listwach niz klasyki? (ok. 2.7 bara kontra 3 bary?)

Pozdrawiam

Re: Zalewa

: 27 maja 2009, o 10:56
autor: sophisty
AMI - narazie się wstrzymuje bo diagnoza brzmi: Uszkodzona przepływka. Dzięki jednak za info i dobrodusznośc, gdyby była jeszcze potrzeba z pewnością się zgłoszę:)

Na allegro znalazłem przepływki po 250-300 zł (używane oczywiście). Boję się jednak o to czy nie są to buble. Może w takim razie zamiast wcześniej wspomnianego regulatora macie na sprzedaż sprawną przepływkę?:)

Pzdr

Re: Zalewa

: 27 maja 2009, o 11:04
autor: LORD VADER
sophisty pisze:AMI - narazie się wstrzymuje bo diagnoza brzmi: Uszkodzona przepływka. Dzięki jednak za info i dobrodusznośc, gdyby była jeszcze potrzeba z pewnością się zgłoszę:)

Na allegro znalazłem przepływki po 250-300 zł (używane oczywiście). Boję się jednak o to czy nie są to buble. Może w takim razie zamiast wcześniej wspomnianego regulatora macie na sprzedaż sprawną przepływkę?:)

Pzdr
do WRX nie sa az takie drogie te przeplywki - sprawdz w ASO i najlepiej kup nowy z gwarancja

Re: Zalewa

: 27 maja 2009, o 21:57
autor: jako
LORD VADER pisze:
sophisty pisze:AMI - narazie się wstrzymuje bo diagnoza brzmi: Uszkodzona przepływka. Dzięki jednak za info i dobrodusznośc, gdyby była jeszcze potrzeba z pewnością się zgłoszę:)

Na allegro znalazłem przepływki po 250-300 zł (używane oczywiście). Boję się jednak o to czy nie są to buble. Może w takim razie zamiast wcześniej wspomnianego regulatora macie na sprzedaż sprawną przepływkę?:)

Pzdr
do WRX nie sa az takie drogie te przeplywki - sprawdz w ASO i najlepiej kup nowy z gwarancja
Zresetuj ECU, (odłącz klemę). Jeżeli wcześniej brakowało paliwa, komputer wystartował z bardzo bogatych korekcji.

Re: Zalewa

: 28 maja 2009, o 10:33
autor: deLux
w sumie ciekawe ile zajęłoby mu dostrojenie się z powrotem do odetkanego filtra
na jałowym powinno to być raczej szybko, może warto pod kompem zobaczyć co ECU widzi na AFR ?
oczywiście po zresetowaniu kompa ;-)

Re: Zalewa

: 28 maja 2009, o 16:46
autor: sophisty
resetowaliśmy i nic...

po podłączeniu pod kompa okazało się, że to przepływka. Po zupełnym odłączeniu przepływomierza auto działa w miarę poprawnie.

Pozostaje już chyba tylko zakup nowej...

Re: Zalewa

: 28 maja 2009, o 17:16
autor: deLux
przepływka jak szczoteczka do zębów - używana tańsza ale nie tak dobra jak nowa :-)

Re: Zalewa

: 28 maja 2009, o 19:26
autor: sophisty
rzecz jasna:)

mimo to będę zmuszony zakupic używaną szczoteczkę.....auto przechodzi teraz kilka modyfikacji które mnie ostro wyczyszczą finansowo więc to jedyna alternatywa:)

Re: Zalewa

: 28 maja 2009, o 22:19
autor: jako
Przepływka zawyżająca wartości przepływu, to rzadkość, jak wyjątek potwierdzający regułę.

Re: Zalewa

: 28 maja 2009, o 22:49
autor: forek2
jako pisze:Przepływka zawyżająca wartości przepływu, to rzadkość, jak wyjątek potwierdzający regułę.
Eeeetam,to seria w S-turbo 01,z prawie seryjnym motorem,prawie seryjnie wysterowanym,z prawie całym kolektorem.. :mrgreen:

Re: Zalewa

: 29 maja 2009, o 20:54
autor: jako
forek2 pisze:
jako pisze:Przepływka zawyżająca wartości przepływu, to rzadkość, jak wyjątek potwierdzający regułę.
Eeeetam,to seria w S-turbo 01,z prawie seryjnym motorem,prawie seryjnie wysterowanym,z prawie całym kolektorem.. :mrgreen:
Z, prawie seryjnym turbo, prawie seryjnym wydechem, prawie seryjnym filtrem,....

Prawie, robi wielką różnicę.

Niebieska zguba dzisiaj dotarła. Dzięki.

Re: Zalewa

: 30 maja 2009, o 22:05
autor: forek2
jako pisze:
forek2 pisze:
jako pisze:Przepływka zawyżająca wartości przepływu, to rzadkość, jak wyjątek potwierdzający regułę.
Eeeetam,to seria w S-turbo 01,z prawie seryjnym motorem,prawie seryjnie wysterowanym,z prawie całym kolektorem.. :mrgreen:
Z, prawie seryjnym turbo, prawie seryjnym wydechem, prawie seryjnym filtrem,....

Prawie, robi wielką różnicę.

Niebieska zguba dzisiaj dotarła. Dzięki.

Polubiłem "turbinę jak wiadro" -z małej chmury -duży deszcz.