Strona 1 z 1
Zalewa
: 26 maja 2009, o 21:38
autor: sophisty
Hej,
Po założeniu pompy Walbro 255 l/h nowego filtra paliwa, nowych świec auto jest poważnie zalewane, wręcz przelewane. Nie da się nim praktycznie jeździc, sprawa jest na tyle poważna, że nawet na luzie w przypadku przygazowania samochód się dławi ni nie wkręca się na obroty. Nadmienię iż przed tymi zmianami auto miało zbyt ubogą mieszankę najprawdopodobniej spowodowaną niewydolnością pompy. Moje pytanie brzmi: dlaczego się tak dzieje?
Czyżby regulator ciśnienia paliwa nie wyrabiał? Czy po w/w zmiana należy zmienic również mapę?
Pzdr
Re: Zalewa
: 26 maja 2009, o 23:49
autor: LORD VADER
regulator zdycha, przeplywka zdycha - sama pompa nie spowoduje zalewania jak regulator jest ok
Re: Zalewa
: 27 maja 2009, o 07:33
autor: Bergen
Jak by nie patrzeć, tytuł wątku brzmi apetycznie

Re: Zalewa
: 27 maja 2009, o 07:56
autor: sophisty
Ok w takim razie dziś pod lupę pójdzie regulator i przepływka.
Bóg wam zapłac dobrzy ludzie:)
Pzdr
Re: Zalewa
: 27 maja 2009, o 09:21
autor: sophisty
No dobra to teraz następne pytanie do szanownego grona:
Czy ktoś z was ma ew na zbyciu owy regulator ciśnienia bądź gdzie moge to ustrojstwo nabyć po normalnej "studenckiej" cenie?:)
Szukam szukam i nic dedykowanego znaleźć nie mogę, no chyba, że te uniwersalne również będa pasować?
Pzdr
Re: Zalewa
: 27 maja 2009, o 09:32
autor: AMI
ASO?
Jak uniwersalny, to trzeba jeszcze adapter do listwy paliwowej kupic - ale nie kupowalbym tanich ebayowych regulatorow, czy tez zadnych tam FSE itp. nie maja zbyt dobrej opinii.
A niestety z drugiej strony SX1, Sard czy inne Fuellab nieco kosztuja - ale zle rozumiane oszczednosci i kupowanie kiepskich czesci moga sie paskudnie zemscic - naprawa silnika jest sporo drozsza niz porzadny regulator cisnienia paliwa.
Zaoferowalbym regulator z GC8 STi po kosztach wysylki - bo nie bedzie mi juz potrzebny :) - ale zdaje sie, ze wszystkie new age turbo imprezy maja nieco wyzsze cisnienie paliwa na listwach niz klasyki? (ok. 2.7 bara kontra 3 bary?)
Pozdrawiam
Re: Zalewa
: 27 maja 2009, o 10:56
autor: sophisty
AMI - narazie się wstrzymuje bo diagnoza brzmi: Uszkodzona przepływka. Dzięki jednak za info i dobrodusznośc, gdyby była jeszcze potrzeba z pewnością się zgłoszę:)
Na allegro znalazłem przepływki po 250-300 zł (używane oczywiście). Boję się jednak o to czy nie są to buble. Może w takim razie zamiast wcześniej wspomnianego regulatora macie na sprzedaż sprawną przepływkę?:)
Pzdr
Re: Zalewa
: 27 maja 2009, o 11:04
autor: LORD VADER
sophisty pisze:AMI - narazie się wstrzymuje bo diagnoza brzmi: Uszkodzona przepływka. Dzięki jednak za info i dobrodusznośc, gdyby była jeszcze potrzeba z pewnością się zgłoszę:)
Na allegro znalazłem przepływki po 250-300 zł (używane oczywiście). Boję się jednak o to czy nie są to buble. Może w takim razie zamiast wcześniej wspomnianego regulatora macie na sprzedaż sprawną przepływkę?:)
Pzdr
do WRX nie sa az takie drogie te przeplywki - sprawdz w ASO i najlepiej kup nowy z gwarancja
Re: Zalewa
: 27 maja 2009, o 21:57
autor: jako
LORD VADER pisze:sophisty pisze:AMI - narazie się wstrzymuje bo diagnoza brzmi: Uszkodzona przepływka. Dzięki jednak za info i dobrodusznośc, gdyby była jeszcze potrzeba z pewnością się zgłoszę:)
Na allegro znalazłem przepływki po 250-300 zł (używane oczywiście). Boję się jednak o to czy nie są to buble. Może w takim razie zamiast wcześniej wspomnianego regulatora macie na sprzedaż sprawną przepływkę?:)
Pzdr
do WRX nie sa az takie drogie te przeplywki - sprawdz w ASO i najlepiej kup nowy z gwarancja
Zresetuj ECU, (odłącz klemę). Jeżeli wcześniej brakowało paliwa, komputer wystartował z bardzo bogatych korekcji.
Re: Zalewa
: 28 maja 2009, o 10:33
autor: deLux
w sumie ciekawe ile zajęłoby mu dostrojenie się z powrotem do odetkanego filtra
na jałowym powinno to być raczej szybko, może warto pod kompem zobaczyć co ECU widzi na AFR ?
oczywiście po zresetowaniu kompa

Re: Zalewa
: 28 maja 2009, o 16:46
autor: sophisty
resetowaliśmy i nic...
po podłączeniu pod kompa okazało się, że to przepływka. Po zupełnym odłączeniu przepływomierza auto działa w miarę poprawnie.
Pozostaje już chyba tylko zakup nowej...
Re: Zalewa
: 28 maja 2009, o 17:16
autor: deLux
przepływka jak szczoteczka do zębów - używana tańsza ale nie tak dobra jak nowa

Re: Zalewa
: 28 maja 2009, o 19:26
autor: sophisty
rzecz jasna:)
mimo to będę zmuszony zakupic używaną szczoteczkę.....auto przechodzi teraz kilka modyfikacji które mnie ostro wyczyszczą finansowo więc to jedyna alternatywa:)
Re: Zalewa
: 28 maja 2009, o 22:19
autor: jako
Przepływka zawyżająca wartości przepływu, to rzadkość, jak wyjątek potwierdzający regułę.
Re: Zalewa
: 28 maja 2009, o 22:49
autor: forek2
jako pisze:Przepływka zawyżająca wartości przepływu, to rzadkość, jak wyjątek potwierdzający regułę.
Eeeetam,to seria w S-turbo 01,z prawie seryjnym motorem,prawie seryjnie wysterowanym,z prawie całym kolektorem..

Re: Zalewa
: 29 maja 2009, o 20:54
autor: jako
forek2 pisze:jako pisze:Przepływka zawyżająca wartości przepływu, to rzadkość, jak wyjątek potwierdzający regułę.
Eeeetam,to seria w S-turbo 01,z prawie seryjnym motorem,prawie seryjnie wysterowanym,z prawie całym kolektorem..

Z, prawie seryjnym turbo, prawie seryjnym wydechem, prawie seryjnym filtrem,....
Prawie, robi wielką różnicę.
Niebieska zguba dzisiaj dotarła. Dzięki.
Re: Zalewa
: 30 maja 2009, o 22:05
autor: forek2
jako pisze:forek2 pisze:jako pisze:Przepływka zawyżająca wartości przepływu, to rzadkość, jak wyjątek potwierdzający regułę.
Eeeetam,to seria w S-turbo 01,z prawie seryjnym motorem,prawie seryjnie wysterowanym,z prawie całym kolektorem..

Z, prawie seryjnym turbo, prawie seryjnym wydechem, prawie seryjnym filtrem,....
Prawie, robi wielką różnicę.
Niebieska zguba dzisiaj dotarła. Dzięki.
Polubiłem "turbinę jak wiadro" -z małej chmury -duży deszcz.