Strona 1 z 1

Legacy IV 2.0R 165 twardsze sprężyny

: 19 gru 2018, o 20:46
autor: Mihu
Cześć.

Potrzebowałbym nieco utwardzić subarynę, bo jest dla mnie nieco za miękko i mi koła na nierównościach obijają prawie nadkola :D
Z tego co widzę w hurtowniach to raczej nie mam co liczyć na lejsfors bo są tylko do kombiaków a ponoć są nieco twardsze niż oryginał.
Zastanawiam się także nad springami -30 od h&r bo takowe są dostępne od ręki do sedana z moim silnikiem, jeździł ktoś na takim czymś? Jak coś to pewnie niedługo i tak będę wymieniał amortyzatory na kyb excel-g.

Gwint to raczej za droga zabawa dla mnie, tanich nie ma co pakować bo za rok się wywalą a na porządny gwint mnie nie stać póki co ;)

Legacy IV 2.0R 165 twardsze sprężyny

: 19 gru 2018, o 21:55
autor: ewemarkam
Jak chcesz mieć sztywniej to jedynie sprężyny "tuningowe" obniżające zwał jak zwał. Ale żadna seria Ci nie zapewni sztywności. Była wersja legacy, chyba spec- B, z zawieszeniem chyba Bilstein. Może od niej sprężyn byś poszukał.

Legacy IV 2.0R 165 twardsze sprężyny

: 19 gru 2018, o 22:03
autor: inquiz
Ja miałem swoje przehartowane. Było wyżej ale po roku czy półtora dupa znów oklapła.

Legacy IV 2.0R 165 twardsze sprężyny

: 20 gru 2018, o 12:37
autor: Chloru
Mihu pisze:
19 gru 2018, o 20:46
na kyb excel-g.
To wymień na coś sztywniejszego i nie ruszaj sprężyn. Z Kyb masz do wyboru Ultra-SR albo AGX.

Legacy IV 2.0R 165 twardsze sprężyny

: 20 gru 2018, o 14:48
autor: busik
tez mi się wydaje, że to bardziej kwestia amorów, a nie sprężyn
tym się zajmij na początek

Legacy IV 2.0R 165 twardsze sprężyny

: 20 gru 2018, o 20:35
autor: Konto usunięte
Chcesz utwardzić legaca 4 to szukaj kolumn bilsteina, bo takie były dedykowane.

Legacy IV 2.0R 165 twardsze sprężyny

: 21 gru 2018, o 13:49
autor: Mihu
Raczej zacznę szukać zestawu ze spec b. i najwyżej jak mi będzie za miękko to zestaw sprężyn wpadnie.

Legacy IV 2.0R 165 twardsze sprężyny

: 21 gru 2018, o 19:23
autor: Konto usunięte
Spec b miał właśnie bilsteina.

W legacy 3 miałem zawias z gtb i lux sie prowadził,żadnego kładzenia w zakrętach, żadnego myszkowania, polecam.