Legacy IV 2.0R 165 twardsze sprężyny

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
Mihu
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Legacy IV 2.0R
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Legacy IV 2.0R 165 twardsze sprężyny

Post 19 gru 2018, o 20:46

Cześć.

Potrzebowałbym nieco utwardzić subarynę, bo jest dla mnie nieco za miękko i mi koła na nierównościach obijają prawie nadkola :D
Z tego co widzę w hurtowniach to raczej nie mam co liczyć na lejsfors bo są tylko do kombiaków a ponoć są nieco twardsze niż oryginał.
Zastanawiam się także nad springami -30 od h&r bo takowe są dostępne od ręki do sedana z moim silnikiem, jeździł ktoś na takim czymś? Jak coś to pewnie niedługo i tak będę wymieniał amortyzatory na kyb excel-g.

Gwint to raczej za droga zabawa dla mnie, tanich nie ma co pakować bo za rok się wywalą a na porządny gwint mnie nie stać póki co ;)



ewemarkam
4 gwiazdki
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Forester '98 2.0 N/A AT
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 38 razy

Legacy IV 2.0R 165 twardsze sprężyny

Post 19 gru 2018, o 21:55

Jak chcesz mieć sztywniej to jedynie sprężyny "tuningowe" obniżające zwał jak zwał. Ale żadna seria Ci nie zapewni sztywności. Była wersja legacy, chyba spec- B, z zawieszeniem chyba Bilstein. Może od niej sprężyn byś poszukał.

inquiz
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: pojazd wolnobieżny
Polubił: 407 razy
Polubione posty: 361 razy

Legacy IV 2.0R 165 twardsze sprężyny

Post 19 gru 2018, o 22:03

Ja miałem swoje przehartowane. Było wyżej ale po roku czy półtora dupa znów oklapła.
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Živela Jugoslavija!

Chloru
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DC
Auto: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED ;-)
Polubił: 213 razy
Polubione posty: 492 razy

Legacy IV 2.0R 165 twardsze sprężyny

Post 20 gru 2018, o 12:37

Mihu pisze:
19 gru 2018, o 20:46
na kyb excel-g.
To wymień na coś sztywniejszego i nie ruszaj sprężyn. Z Kyb masz do wyboru Ultra-SR albo AGX.
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae

busik
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: SM
Auto: DS5
Polubił: 47 razy
Polubione posty: 110 razy

Legacy IV 2.0R 165 twardsze sprężyny

Post 20 gru 2018, o 14:48

tez mi się wydaje, że to bardziej kwestia amorów, a nie sprężyn
tym się zajmij na początek
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 37 razy
Polubione posty: 76 razy

Legacy IV 2.0R 165 twardsze sprężyny

Post 20 gru 2018, o 20:35

Chcesz utwardzić legaca 4 to szukaj kolumn bilsteina, bo takie były dedykowane.

Mihu
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Legacy IV 2.0R
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Legacy IV 2.0R 165 twardsze sprężyny

Post 21 gru 2018, o 13:49

Raczej zacznę szukać zestawu ze spec b. i najwyżej jak mi będzie za miękko to zestaw sprężyn wpadnie.

Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 37 razy
Polubione posty: 76 razy

Legacy IV 2.0R 165 twardsze sprężyny

Post 21 gru 2018, o 19:23

Spec b miał właśnie bilsteina.

W legacy 3 miałem zawias z gtb i lux sie prowadził,żadnego kładzenia w zakrętach, żadnego myszkowania, polecam.

ODPOWIEDZ