Witam,
zrobiłem wedle porad. Zmieniłem z tyłu hamulce wg. poniższego:
- zaciski regenerowane z WRX dwutłoczkowe
- tarcze nowe 290mm firmy DBA (T2 DBA 653S)
- klocki nowe firmy GALFER (21 027 00)
- dystanse
- przy okazji wymieniłem też szczęki od ręcznego - nowe OEM Subaru
Jak na razie trudno powiedzieć o różnicy w hamowaniu bo jeszcze się nie dotarły klocki. Za to róznica wizualna już jest :) !
Pytanie jeszcze mam odnośnie osłony tarczy od wewnętrznej strony. Aby założyć nowe tarcze musiałem odgiąć osłony. Niestety ich stan techniczny pozostawia wilele do życzenia (korozja). Czy nowe osłony z jakiegoś innego modelu podpasują mi 1:1?
Czy ktoś może już przerabiał ten temat?
Nowe hamule do forka SG. Jakie?
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- zgrocca
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: dwa koła odrzeszowa
- Auto: forester black, wolny ssak
- Polubił: 25 razy
- Polubione posty: 8 razy
Nowe hamule do forka SG. Jakie?
do sg wchodzą . Felgi Momo winter 16'tomek12 pisze: ↑3 sty 2019, o 15:50Kolego, a powiedz mi te 4-o tłoczkowe od WRX'a podejdą do Forka XT na tarczę 316mm bez żadnych przeróbek 1:1? CZy konieczne są jakieś adaptery itp?skwaro pisze: ↑2 sty 2019, o 23:04Bez zmiany hamulców z tyłu jedyny sensowny upgrade to zmiana zacisków na dwutłoczkowe 294mm z Forestera XT. Tarcze gładkie Brembo, klocek Ferodo DS2500 i będzie dużo lepiej niż masz teraz. Spokojnie wejdą w 16" felgi. Jak wstawisz coś mocniejszego jak np. 316mm ze Spec-B to seryjny tył zacznie pływać. A jak chcesz mieć hamulce jak żyleta to wstaw 4-tłoczek z WRXa na przód, 2-tłoczek na tył i wystarczy. Tyle że taki upgrade będzie sporo kosztował i raczej nie wykorzystasz tego w wolnossaku. O złotych Brembo jak u mnie nawet nie ma co wspominać :)
Pracy szukam praca mnie szuka
- zgrocca
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: dwa koła odrzeszowa
- Auto: forester black, wolny ssak
- Polubił: 25 razy
- Polubione posty: 8 razy
Nowe hamule do forka SG. Jakie?
co do osłon ja mam odgięte, poprzedni zakładał ...a i tak odrobinę wystają tarcze...... jak znamy subaru pewnie wystarczyło by osłony dokupić i by pasowała bez nawiercania...tomek12 pisze: ↑18 lut 2019, o 14:15Witam,
zrobiłem wedle porad. Zmieniłem z tyłu hamulce wg. poniższego:
- zaciski regenerowane z WRX dwutłoczkowe
- tarcze nowe 290mm firmy DBA (T2 DBA 653S)
- klocki nowe firmy GALFER (21 027 00)
- dystanse
- przy okazji wymieniłem też szczęki od ręcznego - nowe OEM Subaru
Jak na razie trudno powiedzieć o różnicy w hamowaniu bo jeszcze się nie dotarły klocki. Za to róznica wizualna już jest :) !
Pytanie jeszcze mam odnośnie osłony tarczy od wewnętrznej strony. Aby założyć nowe tarcze musiałem odgiąć osłony. Niestety ich stan techniczny pozostawia wilele do życzenia (korozja). Czy nowe osłony z jakiegoś innego modelu podpasują mi 1:1?
Czy ktoś może już przerabiał ten temat?
Pracy szukam praca mnie szuka
-
artur_arti
- 0 gwiazdek
- Polubił: 2 razy
- Polubione posty: 0
Nowe hamule do forka SG. Jakie?
Cześć Wszystkim.
Auto to subaru forester SG przed liftem 2.0X SOHC, 2005 rok. Obecnie mam założone 15" felgi. Z przodu są zamontowane tarcze subaru 26300AE070 277 mm, zaciski: lewy subaru 26292FE010 i prawy subaru 26292FE000 czyli zaciski dwutłoczkowe. Z tyłu są zamontowane bębny subaru 26740FA000.
Chcę zmienić bębny z tyłu i wstawić zaciski dwutłoczkowe i tarcze mieszczące się w oryginalnych felgach subaru 15".
Podzielcie się proszę wiedzą, jakie zaciski pasują na tył plug and play i co dokładnie powinienem kupić by zrobić konwersję bębnów na tarcze.
Auto to subaru forester SG przed liftem 2.0X SOHC, 2005 rok. Obecnie mam założone 15" felgi. Z przodu są zamontowane tarcze subaru 26300AE070 277 mm, zaciski: lewy subaru 26292FE010 i prawy subaru 26292FE000 czyli zaciski dwutłoczkowe. Z tyłu są zamontowane bębny subaru 26740FA000.
Chcę zmienić bębny z tyłu i wstawić zaciski dwutłoczkowe i tarcze mieszczące się w oryginalnych felgach subaru 15".
Podzielcie się proszę wiedzą, jakie zaciski pasują na tył plug and play i co dokładnie powinienem kupić by zrobić konwersję bębnów na tarcze.
Nowe hamule do forka SG. Jakie?
Witam.
Orientuje się ktoś, czy można przełożyć tylną zwrotnice z WRX do Forka SG XT P&P? Chciałbym przejść na tarczę 290mm bez zabawy w adaptery.
Orientuje się ktoś, czy można przełożyć tylną zwrotnice z WRX do Forka SG XT P&P? Chciałbym przejść na tarczę 290mm bez zabawy w adaptery.