Legacy IV H6 i poliuretany
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Legacy IV H6 i poliuretany
W związku z tym że będę ściągał całe zawieszenie tylne i przednie to chciałem dowiedzieć się czy ktoś wymieniał wszystkie tuleje na poliuretany.
Jak to ma się do komfortu podróżowania i zachowania auta na drodze. Lubię czasem jeździć dynamicznie
Interesują mnie czerwone czyli twardość podobno zbliżona do tulei gumowych.
proszę o opinie za/przeciw.
planuję wymienić komplet, żeby mieć spokój na potem.
takie coś znalazłem.
https://www.strongflex.eu/pl/impreza-gh ... 20941.html
https://www.strongflex.eu/pl/legacy-out ... 20866.html
kosztowo wychodzi nawet trochę taniej niż podobny zestaw FEBEST z allegro.
Jak to ma się do komfortu podróżowania i zachowania auta na drodze. Lubię czasem jeździć dynamicznie
Interesują mnie czerwone czyli twardość podobno zbliżona do tulei gumowych.
proszę o opinie za/przeciw.
planuję wymienić komplet, żeby mieć spokój na potem.
takie coś znalazłem.
https://www.strongflex.eu/pl/impreza-gh ... 20941.html
https://www.strongflex.eu/pl/legacy-out ... 20866.html
kosztowo wychodzi nawet trochę taniej niż podobny zestaw FEBEST z allegro.
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
- lutek34
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: Krosno
- Auto: '05 Outback 2.5 SOHC + LPG, '17 WRX 6MT
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 9 razy
Legacy IV H6 i poliuretany
Też po kupnie Subaryny w 2016 robiąc przedni zawias kompletnie, zastanawiałem się nad tulejami z poliuretanu, ale wybrałem OEM. Zrobione 50kkm i zero problemów. Tylny zawias robiłem na wiosnę 2018r, zrobione 15kkm, tuleje pływające plus dwie OEM, reszta Febest i jak narazie jest OK.
Re: Legacy IV H6 i poliuretany
Ja mam na przodzie czerwone Strongflex i jakiejś drastycznej różnicy nie zauważyłem.
Trochę sztywnej się jeździło na początku, ale szybko to wrażenie zniknęło. Chyba się przyzwyczaiłem...
Półtora roku jeżdżę na nich i dotychczas nic nie skrzypi. Poszedłem za radą kolegi i zamiast smaru, który był dodany zastosowałem smar miedziany.
Co do trwałości to za kilka lat się okaże.
Legacy IV kombi 2.0 SOHC
Trochę sztywnej się jeździło na początku, ale szybko to wrażenie zniknęło. Chyba się przyzwyczaiłem...
Półtora roku jeżdżę na nich i dotychczas nic nie skrzypi. Poszedłem za radą kolegi i zamiast smaru, który był dodany zastosowałem smar miedziany.
Co do trwałości to za kilka lat się okaże.
Legacy IV kombi 2.0 SOHC
Legacy IV H6 i poliuretany
W stosunku do febesta poliuretany są trwalsze, ale też nie są wieczne jak sugerują handlowcy.
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Legacy IV H6 i poliuretany
Wystarczy że wytrzymają ze 20k kmBiP pisze:W stosunku do febesta poliuretany są trwalsze, ale też nie są wieczne jak sugerują handlowcy.
Wysłane z mojego mądrego telefonu
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Legacy IV H6 i poliuretany
Z mojego doświadczenia wynika że poliuretany są trwalsze i to jedyna zaleta.
Prowadzenie nie musi być lepsze, za to więcej uderzeń przenosi się na inne części zawieszenia i budy.
Prowadzenie nie musi być lepsze, za to więcej uderzeń przenosi się na inne części zawieszenia i budy.
"Każdy dobry uczynek będzie słusznie ukarany"
"Kto miał się wystraszyć, to się wystraszył. Kto miał się ześwinić, to się ześwinił"
"Kto miał się wystraszyć, to się wystraszył. Kto miał się ześwinić, to się ześwinił"
-
Sławek
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: Forester 2.0XT,Justy G3,Outback H6
- Polubił: 2 razy
- Polubione posty: 0
Legacy IV H6 i poliuretany
W przybliżeniu ..
Moim zdaniem lepsza dobra guma niż słabo dopasowany, wymiarem czy twardością, poliuretan.
Moim zdaniem lepsza dobra guma niż słabo dopasowany, wymiarem czy twardością, poliuretan.
- Użytkownicy, którzy polubili ten post :
- Sławek (22 sty 2019, o 00:13)
"Każdy dobry uczynek będzie słusznie ukarany"
"Kto miał się wystraszyć, to się wystraszył. Kto miał się ześwinić, to się ześwinił"
"Kto miał się wystraszyć, to się wystraszył. Kto miał się ześwinić, to się ześwinił"
Legacy IV H6 i poliuretany
dzixd, ja miałem w GT-ku poliuretany ze strongflexa i byłem bardzo zadowolony ( nie zakładałem ich tylko na dyfer - by nie przenosiły drgań na budę), zakładałem czerwone, są trochę twardsze od seryjnych ale są o niebo trwalsze . Przejeździłem grubo ponad 20 tysi i nic nie stukało .
Wynikało też to z tego ,że wymieniłem również " tuleje" w przekładni kierowniczej ale tu założyłem z firmy Whiteline . Polecam ten zabieg bardzo , auto skręca a nie myśli ,że skręca
Też tak zrobiłem i nic nie skrzypiało . Na pewno nie ma co żałować tego smaru miedzianego
Ze swoich obserwacji to auto prowadziło się lepiej , całe zawieszenie było trochę sztywniejsze przez co prowadzenie było bardziej pewne .
Wynikało też to z tego ,że wymieniłem również " tuleje" w przekładni kierowniczej ale tu założyłem z firmy Whiteline . Polecam ten zabieg bardzo , auto skręca a nie myśli ,że skręca
Nie mogę się z Tobą zgodzić strongflex już działa wiele lat na rynku i produkty maja dopracowane . Jak zakładałem u siebie wszystko idealnie pasowało
Też tak zrobiłem i nic nie skrzypiało . Na pewno nie ma co żałować tego smaru miedzianego
https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
Legacy IV H6 i poliuretany
A gdzie ja o strongflex pisałem ??
"Każdy dobry uczynek będzie słusznie ukarany"
"Kto miał się wystraszyć, to się wystraszył. Kto miał się ześwinić, to się ześwinił"
"Kto miał się wystraszyć, to się wystraszył. Kto miał się ześwinić, to się ześwinił"
Legacy IV H6 i poliuretany
oryginalne gumy toyoty czy subaru są drogie, ale żywotne. Po za łącznikami stabilizatora, bo tanie i lecą, ale moje w błocie jeżdżą, może to jest przyczyną szybszego zuźycia.
Febest testowałem w suzuki i dziadowska trwałość.
Febest testowałem w suzuki i dziadowska trwałość.